vierailija
Eihän se oo mitään shippaamista jos pohtii mahdollista oikeaa suhdettaVoi luoja te ootte epätoivoisia... Ei täällä shipata ei...
Eihän se oo mitään shippaamista jos pohtii mahdollista oikeaa suhdettaVoi luoja te ootte epätoivoisia... Ei täällä shipata ei...
Mä shippaan kyl, mutta bojania ja damonia. Tää sadie on tosiaan ihan eri juttu. Shippi ei oo totta.Ei shipata. Täällä seurataan todellista elämää.
Ei ihastunut.Tuli mieleen, että K lla oli aika tuore suhde gf n kanssa, kun kuitenkin kaiketi ihastui Bojaniin. Vähän outoa.
Mä uskon että Sadiella ja Bojanilla on suhde mutta ainakin kiertuebussissa mukana olo epäilyttää. On hajanaisia havaintoja aina yksittäiseltä ihmiseltä, mutta ei kai yhtään tunnistettavaa kuvaa. Enkä jaksa uskoa siihen että kaikki Sadien nähneet olisivat niin hienotunteisia että olisivat olleet ottamatta kuvia (perustuen mm. siihen että yhdestä ainoastaan NY:n baarikeikastakin oli heti salakuva).Mä oon vaan edelleen skeptinen sen sadien kiertueella olemisen suhteen. On niin epämääräisiä ne silminnäkijälausunnot. Joku nähnyt sen jossain tupakkapaikalla, joku katsomossa, joku matkalaukun kanssa tulossa keikkapaikalle, joku bojanin kanssa menossa kaupungille. Yksi kertoi tervehtineensä sitä oikein kädestä pitäen. Mutta kaikista näistä tilanteista on aina vaan se yksi näköhavainto, kukaan muu ei ole nähnyt samaa, vaikka paikalla on ollut aina paljon porukkaa.
Ei niin.Eihän se oo mitään shippaamista jos pohtii mahdollista oikeaa suhdetta
Olin tän lukenutkin, seurataan toisiamme ton kirjottajan kanssa Just näitä mietin, kun tosiaan en tainnut muilta lukea samaa, päinvastoin tuli niitä väitteitä että sadie ei ollut ruotsissa ollenkaan mutta Oslossa näkyi taas.Mä muistan ainakin twitterissä useammankin näköhavainnon Sadiesta Berliinissä, harmi vaan kun ei muista enää yhtään niitten tilejä että vois käydä tutkiin asiaa uudestaan
Tänään tumppua selatessa osui tää keikkaraportti Malmöstä, joka on melko pitkä ja siinä mainitaan että ois nähty Dn ja Sn menevän Joksujen keikkabussiin
Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Ja joo ei näistä tietenkään voi varmuutta olla höpöttelevätkö vaan omiaan
Minulla aukesi.Mulla ei aukea tää mihinkään videoon
Sitähän tämä juuri ei ole, aidot todisteet puuttuvatEi shipata. Täällä seurataan todellista elämää.
Minä uskon kun kuitenkin Sadiesta on raportoinut niin moni erillinen fani, myös vanhempia fiksuja faneja kuten tuo äsken linkattu on yli 30v. Eihän Joksuja tai Damoniakaan salakuvattu kiertueen aikana paitsi se yksi ukrainalainen joka nyt on onkin stalkkeri.Mä uskon että Sadiella ja Bojanilla on suhde mutta ainakin kiertuebussissa mukana olo epäilyttää. On hajanaisia havaintoja aina yksittäiseltä ihmiseltä, mutta ei kai yhtään tunnistettavaa kuvaa. Enkä jaksa uskoa siihen että kaikki Sadien nähneet olisivat niin hienotunteisia että olisivat olleet ottamatta kuvia (perustuen mm. siihen että yhdestä ainoastaan NY:n baarikeikastakin oli heti salakuva).
Ja sitten käytännössä: Joksut olivat kiertueella töissä. Lähtisikö sinne mukaan yhden tuore tyttöystävä, suureksi osaksi ventovieraiden äijien joukkoon? Etenkin jos tiedossa oli että kiertuetauolla suht pian näkevät NY:ssa. Tietysti bussin ulkopuolella olisi kahdenkeskistä aikaa mutta aika tiukat työaikataulut Joksuilla taisi olla. Ja hikinen keikkabussi ei ole mikään romanttisin ympäristö varmaankaan, vaikka kuinka samassa punkassa pääsisikin nukkumaan ym.
Ei todellakaan.Tässä alkaa olla aika paljon yhteensattumia. Ei Sadie ole mikään huono vaihtoehto.
No siis tässä kytätään aivan oikeaa hupparia Kyllä se ihan todellinen on.Sitähän tämä juuri ei ole, aidot todisteet puuttuvat
Mutta damonista ja jokereista on kuvia keikkapaikoilta muualtakin kuin lavalta, bojania kuvattiin Tallinnassa ruokakaupassa jne. Sit mukana on kymmenien miljoonien seuraama tähti josta kukaan ei ota yhtään kuvaa, ei siis myöskään muualla niissä kaikissa kaupungeissa joissa kävivät. Paljon tunnetumpihan sadie on kuin jokerit, todennäköisemmin sen joku tunnistaisi.Minä uskon kun kuitenkin Sadiesta on raportoinut niin moni erillinen fani, myös vanhempia fiksuja faneja kuten tuo äsken linkattu on yli 30v. Eihän Joksuja tai Damoniakaan salakuvattu kiertueen aikana paitsi se yksi ukrainalainen joka nyt on onkin stalkkeri.
Jos Sadie on ollut mukana, taatusti on pitänyt huolen, ettei häntä nähdä.Mutta damonista ja jokereista on kuvia keikkapaikoilta muualtakin kuin lavalta, bojania kuvattiin Tallinnassa ruokakaupassa jne. Sit mukana on kymmenien miljoonien seuraama tähti josta kukaan ei ota yhtään kuvaa, ei siis myöskään muualla niissä kaikissa kaupungeissa joissa kävivät. Paljon tunnetumpihan sadie on kuin jokerit, todennäköisemmin sen joku tunnistaisi.
Nimenomaan. Eikä todellakaan kaikki ne sadat ihmiset siellä keikoilla ole mitenkään hienotunteisia, jotka eivät miks nappaisi kuvia vaan ajattelisivat tuon kokoluokan julkkiksen nähdessään ainoastaan että kerronpa tästä kavereille, katsotaan uskovatkoMä epäilen kanssa. Olis se nyt aika todennäköistä että S olisi johonkin tallentunut ihan vahingossakin jos siitä näköhavaintojakin on. Kuvaat poikia, kiertuebussia, jonoa tms ja samalla S jää myös siihen taustalle.
Eihän se mitenkään kai yleensä piiloudu, siksi siitä niitä kuvia leviääkin. Se ei vaan yleensä kommentoi asioitaan ja menemisiään.Jos Sadie on ollut mukana, taatusti on pitänyt huolen, ettei häntä nähdä.
Jos hän ei ole käynyt ruokakaupassa ym? Ja keikkapaikoilla on vaan nopeasti mennyt sisään ja korkeintaan vilkuttanut. Eihän Käärijästäkään tullut mitään kuvia Kultsalta vaikka usea raportoi nähneensä hänen saapuneen paikalle tai poistuneen. Hän tuli vasta sunnuntaina illalla moikkaamaan faneja.Mutta damonista ja jokereista on kuvia keikkapaikoilta muualtakin kuin lavalta, bojania kuvattiin Tallinnassa ruokakaupassa jne. Sit mukana on kymmenien miljoonien seuraama tähti josta kukaan ei ota yhtään kuvaa, ei siis myöskään muualla niissä kaikissa kaupungeissa joissa kävivät. Paljon tunnetumpihan sadie on kuin jokerit, todennäköisemmin sen joku tunnistaisi.
Mutta sit ois hengaillut jonottajien vieressä tupakkapaikalla ja odotellut keikan alkua parvella ihan näkyvillä?Jos Sadie on ollut mukana, taatusti on pitänyt huolen, ettei häntä nähdä.
Ja sitä yhtä twitterisiä kättelikin, mutta kukaan muu ei kuitenkaan tätäkään tilannetta nähnyt.Mutta sit ois hengaillut jonottajien vieressä tupakkapaikalla ja odotellut keikan alkua parvella ihan näkyvillä?
Ja silti useampi ilmoittaa nähneensä hänet. Taitaisi sopia paremmin K jos piilossa pysyminen on tuota luokkaa.Jos Sadie on ollut mukana, taatusti on pitänyt huolen, ettei häntä nähdä.
Oli capaldista kuva parvella. Tai siis varmaan useampikin mutta yhden vain näin. Gustaph taas oli lavalla, ei kukaan epäile sen mukanaoloa. Mutta sadie lienee kyllä kiinnostavampi fanikunnan kannalta, siksikin on niin outoa ettei siitä oikeastaan ole kuin huhuja.Eipä ole Lewis Capaldistakaan kuvia vaikka hän oli Glasgown keikalla. Tai Gustaphista Antwerpenissä.
Millä keikalla tämä oli? Kyllä muistan että useammalla keikalla usea ihminen sanoi nähneensä Sadien.Ja sitä yhtä twitterisiä kättelikin, mutta kukaan muu ei kuitenkaan tätäkään tilannetta nähnyt.
Eikö kukaan pyytänyt tuolloinkaan yhteiskuvaa jos S on noin lähellä jo ollut? Vähän kyllä ihmetyttää.Ja sitä yhtä twitterisiä kättelikin, mutta kukaan muu ei kuitenkaan tätäkään tilannetta nähnyt.