vierailija
Katsokaas toi videon alku. Siinä on samalla puolella nyörin päässä pitkä purkautunut tupsu kuin Sadien hupparissa niissä paparazzikuvissa. Sama huppari se on.
Ennen partyja oli fanin kanssa kuva jossa oli se huppari ja nahkatakki päällä.Ai Madridissakin näkyi?! Missä vaiheessa???
Selvästi olin vaan sen pinkin paidan lumoissa kun jäi tällaset tavisvaatteet huomaamatta kokonaan.
Lainailisivat toisilleen vaan niitä Kirrin vaatteita, pasipaitoja ja Fish fear me-lippiksiä niin helpottaisi kummasti.Ovat voineet lainata toisinpäin eli Sadie Bojanille.
Siinä instan kuvassa on kuitenkin toisella puolella? Voihan se tosin olla että molemmat tupsut on tarkoituksella purkautuneen näköisiä. Sama(nlainen) huppari se kyllä vaikuttaisi olevan.Katsokaas toi videon alku. Siinä on samalla puolella nyörin päässä pitkä purkautunut tupsu kuin Sadien hupparissa niissä paparazzikuvissa. Sama huppari se on.
Mulla ei aukea tää mihinkään videoonKatsokaas toi videon alku. Siinä on samalla puolella nyörin päässä pitkä purkautunut tupsu kuin Sadien hupparissa niissä paparazzikuvissa. Sama huppari se on.
Eikö se ole vasemmanpuoleinen tupsu sekä Bllä että Sllä? Eli meistäpäin oikealla. Luultavasti ovat kyllä molemmat tupsut samanlaiset.Siinä instan kuvassa on kuitenkin toisella puolella? Voihan se tosin olla että molemmat tupsut on tarkoituksella purkautuneen näköisiä. Sama(nlainen) huppari se kyllä vaikuttaisi olevan.
Varmaan Sadie kuvannut videon.Joku aika sitten oli puhetta niistä kuvista missä sadie näkyisi ja silloin löysin kuvan jossa damon joraa. Sanoin näkeväni siinä takana kädet, jotka nojaa kaiteeseen ja arvelin että se olisi voinut olla sadie. Kirjoitin vielä senkin, että luulin aiemmin kuvan olevan miksauspöydän luota, mutta se taisikin olla parvelta.
No, nyt etsin damonista muuta kuvaa ja tämä video tulikin eteen. Se oli näköjään sittenkin miksauspöytä ja takana olevat kädet kuuluu jollekin äijälle. Sori siitä.
No niin selvästi on tai sitten molemmilla oma samanlainen huppari... Mut Bn päällä sitä ei kuitenkaan enää näkynyt Nykin jälkeen eli eiköhän oo ennemmin yks ja sama huppari kyseessäKatsokaas toi videon alku. Siinä on samalla puolella nyörin päässä pitkä purkautunut tupsu kuin Sadien hupparissa niissä paparazzikuvissa. Sama huppari se on.
Eiköhän se sama huppari ole. Ja hyvä vaan jos B on S:n kanssa, B vaikuttaa niin ihanalta että ansaitsee kyllä kaiken onnen!No niin selvästi on tai sitten molemmilla oma samanlainen huppari... Mut Bn päällä sitä ei kuitenkaan enää näkynyt Nykin jälkeen eli eiköhän oo ennemmin yks ja sama huppari kyseessä
Kyllä mulla näkyy. Laitan kuitenkin uudestaan tähän tuon linkin jos se auttaisi.Mulla ei aukea tää mihinkään videoon
Tässä alkaa olla aika paljon yhteensattumia. Ei Sadie ole mikään huono vaihtoehto.Ei taida olla peruste, vaikka olisikin sama huppari, kaverithan lainailee toisilleen niinkuin D lainasi sitä vyötä
B:tä ei oo itseäänkään nähty kovin paljon Nykin jälkeen. Ne UK:n keikat vain. Voi olla myös vain samanlainen huppari. Mutta kiinnostava juttu kuitenkin. Missähän B mahtaa vapaapäivät viettää, mitään ei oo päivittänyt. Voi kyllä olla että haluaa olla rauhassa eikä päivitäkään.No niin selvästi on tai sitten molemmilla oma samanlainen huppari... Mut Bn päällä sitä ei kuitenkaan enää näkynyt Nykin jälkeen eli eiköhän oo ennemmin yks ja sama huppari kyseessä
No on! Vitsi kun olis itsekin vielä nuori ja rakastunut.Ihana kun bongasitte ton hupparin! Bojanilla oli tosiaan loppukiertueesta se koko ajan päällä, eikä sen alla ollu edes mitään. Vaihtelevat sitä, että toisen tuoksu jää siihen. Niin söpöä
Jotenkin aattelen että sitä ois pesty tässä parin kuukauden aikanaIhana kun bongasitte ton hupparin! Bojanilla oli tosiaan loppukiertueesta se koko ajan päällä, eikä sen alla ollu edes mitään. Vaihtelevat sitä, että toisen tuoksu jää siihen. Niin söpöä
Muistelisin että sadien veli oli just sillon käymässä lontoossa kun ne meni Sloveniaan. Ja ehkä ne siinä vaiheessa oli tunteneet vasta niin vähän aikaa ettei ehkä mitään suhdetta ole ehtinyt viritellä.Luulen että The Huppari vaihtaa pitäjää nyt taas kuun vaihteessa. S tulee Sloveniaan vastavuoroisesti tapaamaan B:n perhettä Joksujen tauolla ennen JO:n kesän festarikautta ja ennen uuden leffansa ensi-iltakiireitä. Tai mistä sitä tietää vaikka S olisi ollut jo Sloveniassa vaikka jo silloin kun todistettavasti ainakin Damon siellä kävi.
Jää nähtäväksi, missä heidät paparazzataan ensi kerran.
Ei shipata. Täällä seurataan todellista elämää.Voi luoja te ootte epätoivoisia... Ei täällä shipata ei...
Mä muistan ainakin twitterissä useammankin näköhavainnon Sadiesta Berliinissä, harmi vaan kun ei muista enää yhtään niitten tilejä että vois käydä tutkiin asiaa uudestaanMä oon vaan edelleen skeptinen sen sadien kiertueella olemisen suhteen. On niin epämääräisiä ne silminnäkijälausunnot. Joku nähnyt sen jossain tupakkapaikalla, joku katsomossa, joku matkalaukun kanssa tulossa keikkapaikalle, joku bojanin kanssa menossa kaupungille. Yksi kertoi tervehtineensä sitä oikein kädestä pitäen. Mutta kaikista näistä tilanteista on aina vaan se yksi näköhavainto, kukaan muu ei ole nähnyt samaa, vaikka paikalla on ollut aina paljon porukkaa.