K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi hiton Tulisydän vielä se luopio, joka toi tekijänoikeudellista materiaalia maksumuurin takaa yleiseen levitykseen. Olisi pitänyt arvata.
Hahhahhhahhaaa mä nauran teidän peppukivulle siitä, että jotkut eivät ole kaltaisianne sääntösuomi fakki-*niitä*, vaan onhan kaikki materiaali, mitä nuo lainaa ihan samalla tavalla tekijänoikeuden suojaa nauttivaa! Siitä ei vain jaksa kukaan kitistä!
Ihanaa, että jakoi vihdoinkin meillekin, jotka emme olleet klippiä nähneet. Äänihän tuosta kumminkin puuttui.
Bojan on NIIIN hehkuvan, iloisen ja hotin näköinen tossa! Ja Jerppa totta kai.. onnellinen vähän vanhempi daddy siinä.

vierailija
Onko siellä kukaan reagoinut mitenkään tähän? Eikös hän ole se, joka yleensä kaikki biisitkin sinne lataa heti kun ne ilmestyy toisella puolella maapalloa. Ymmärtääkseni näistä on hänelle sanottu, mutta eipä lotkauta korvaansa. Kukaan ei kai sitten ole vaivautunut ilmiantoja tekemään.
Hönellä on oikea asenne, serving muut fanit. Niin se pitää ollakin! Jos mä tiedän jotain, sunkin kuuluu se tietää! Jaetaan tietomme, yhdistetään voimamme!
Ja siis just näin, siinä vaiheessa kun joku juttu ei enää ole akuutti ja tuo rahaa tekijälleen. Tai levittäminen ei ole laajamittaista.
Aika outoa ois, jos Miken täytyis tolla pätkällä koko elämänsä rahoittaa ha rahastaa sillä vielä jossain toisaalla myös, vai niinkö ajattelet? Että hänen PITÄÄ saada tehdä VIELÄ sillä rahaa kossain toisessa yhteydessä? Haluaakohn hän itse? Epäilen.

vierailija
Jotenkin vähän naurettavaa. Oletteko jotenkin katkeria ja kateellisia, jos itse maksoitte passista, vai mistä nuiva asenteenne johtuu? En oikein usko, että Mikke kokee tarpeelliseksi tehdä asialle yhtään mitään. Eihän tuossa jaettu edes ääntä.
Materiaalin omistaja päättää miten materiaalia jaetaan ja Mikke on kieltänyt sen levittämisen.

vierailija
Jotenkin vähän naurettavaa. Oletteko jotenkin katkeria ja kateellisia, jos itse maksoitte passista, vai mistä nuiva asenteenne johtuu? En oikein usko, että Mikke kokee tarpeelliseksi tehdä asialle yhtään mitään. Eihän tuossa jaettu edes ääntä.
mikä sulle on niin vaikeaa käsittää ettei tällaisen materiaalin levittäminen ole ok? Niin kauan kuin Mikke ei sitä ole ilmaiseksi julkaisuut niin toi on varastamista

vierailija
Hönellä on oikea asenne, serving muut fanit. Niin se pitää ollakin! Jos mä tiedän jotain, sunkin kuuluu se tietää! Jaetaan tietomme, yhdistetään voimamme!
Ja siis just näin, siinä vaiheessa kun joku juttu ei enää ole akuutti ja tuo rahaa tekijälleen. Tai levittäminen ei ole laajamittaista.
Aika outoa ois, jos Miken täytyis tolla pätkällä koko elämänsä rahoittaa ha rahastaa sillä vielä jossain toisaalla myös, vai niinkö ajattelet? Että hänen PITÄÄ saada tehdä VIELÄ sillä rahaa kossain toisessa yhteydessä? Haluaakohn hän itse? Epäilen.
Mikset vaan osta sitä europassia?

vierailija
Hahaa, sielunsiskoja heti aamusta paikalla😈 Mä kans otan kaupasta kaljat ilmaseks, ruuat kyl maksan. Ja lehden lainaan naapurin postiluukusta, mummu on niin dementti, ettei se varmaan muista sitä tilanneensakaan.

vierailija
Materiaalin omistaja päättää miten materiaalia jaetaan ja Mikke on kieltänyt sen levittämisen.
No samahan se on kaikessa fanien jakamassa materiaalissa. Ei niitäkään saa levittää ilman kuvaajan lupaa.
Ethän sä sitäpaitsi voi Miken mielipidettä tosta jaosta tuollaisena tietää. Olet vain ikävä ihminen, onneksi muut fandomissa ovat positiivisia ja kivoja.

vierailija
Mikset vaan osta sitä europassia?
En tuon yhden ihastuttavan pätkän takia nyt osta ihan muuhun tarkoitukseen (kiertueen seuranta) tehtyä tekelettä osta. Muutenkin mä käytän rahaa käytännössä aina älykkäästi. Niin siis tässäkin.
Odottelen vielä että fandomin isommat voimat jakaa tuon aikanaan vielä äänen kera 😍 Ihanan näköinen klippi, eikö sinustakin?!

vierailija
En tuon yhden ihastuttavan pätkän takia nyt osta ihan muuhun tarkoitukseen (kiertueen seuranta) tehtyä tekelettä osta. Muutenkin mä käytän rahaa käytännössä aina älykkäästi. Niin siis tässäkin.
Odottelen vielä että fandomin isommat voimat jakaa tuon aikanaan vielä äänen kera Ihanan näköinen klippi, eikö sinustakin?!
Kriminaalisisko siellä❤😈 Paljasta säkin nyt sun muutkin rötökset, täällä on jo avauduttu.

vierailija
Odottelen vielä että fandomin isommat voimat jakaa tuon aikanaan vielä äänen kera Ihanan näköinen klippi, eikö sinustakin?!
Voi luoja, kyseessä on 15 euroa🤣

Yhteistyössä