K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä on mun TOP 10 vuodelta 2023 (niistä mitkä edes satun muistamaan) :

10. Nuuskakosinta laivalla
9. Bojan läpsäytti Jerpan takamusta syliinhypyn jälkeen
8. Bojan kävelee Jeren ohi 2. päivänä tapaamisesta ja yskäisee nyrkkiinsä peittääkseen ihastuksensa
7. Kaksikon halikuva finaalin jälkeen
6. Jerppa höpisemässä I love you Bojan Hesarin haastiksessa
5. Kaulanauhan hiplaus ja hali kun kävelevät (Mikke mukana, Gregor kuvaa)
4. Käytäväkävely ja kaulapusut
3. Bojan tuli Suomeen
2. Ratatata Tavastialla
1. Bojan Tavastialla ylipäänsä ja koko Carpe Diem -esitys

7 on minun suosikkini.🥰 8 tulee toiseksi😍 8 on se mistä kaikki alkoi.❤️❤️❤️

voi kiesuksen perse. Näitä saa-tanan juttuja vieläkin. Pois kompostista nää heti, oksu lentää näistä hiplauksista, läpsäytyksistä, höpisemistä ja haleista. Tämä shippaajien kielenkäyttö ja tiettyjen samojen sanojen jankkaus saa kyllä laatan lentämään. Prkle.
Joo, kyllä nuo tapahtumat on niin mennyttä maailmaa. Jos niihin jotain erityistä silloin olisi mahdollisesti sisältynyt, niin tilanne on kyllä ihan eri nyt.

Mikä on mun TOP 10 vuodelta 2023 (niistä mitkä edes satun muistamaan) :

10. Nuuskakosinta laivalla
9. Bojan läpsäytti Jerpan takamusta syliinhypyn jälkeen
8. Bojan kävelee Jeren ohi 2. päivänä tapaamisesta ja yskäisee nyrkkiinsä peittääkseen ihastuksensa
7. Kaksikon halikuva finaalin jälkeen
6. Jerppa höpisemässä I love you Bojan Hesarin haastiksessa
5. Kaulanauhan hiplaus ja hali kun kävelevät (Mikke mukana, Gregor kuvaa)
4. Käytäväkävely ja kaulapusut
3. Bojan tuli Suomeen
2. Ratatata Tavastialla
1. Bojan Tavastialla ylipäänsä ja koko Carpe Diem -esitys
Ja siis pyykkistoori unohtui! Ehdottomasti kuuluu top 10:iin! 👌👍

Toi hiton Tulisydän vielä se luopio, joka toi tekijänoikeudellista materiaalia maksumuurin takaa yleiseen levitykseen. Olisi pitänyt arvata.

Ilmiantoa Tumpulle vaan sitten ja nimenomaan ilmoittakaa mitä tekijänoikeuden alaista materiaalia levittää ja kuka on oikeudenomistaja. Saattaapa alkaa tapahtua jotain. Yleensä noissa ilmoituksissa pitää olla selkeä. Ikävä kyllä itse en ole Tumpussa.

Toi hiton Tulisydän vielä se luopio, joka toi tekijänoikeudellista materiaalia maksumuurin takaa yleiseen levitykseen. Olisi pitänyt arvata.

Onko siellä kukaan reagoinut mitenkään tähän? Eikös hän ole se, joka yleensä kaikki biisitkin sinne lataa heti kun ne ilmestyy toisella puolella maapalloa. Ymmärtääkseni näistä on hänelle sanottu, mutta eipä lotkauta korvaansa. Kukaan ei kai sitten ole vaivautunut ilmiantoja tekemään.

Onko siellä kukaan reagoinut mitenkään tähän? Eikös hän ole se, joka yleensä kaikki biisitkin sinne lataa heti kun ne ilmestyy toisella puolella maapalloa. Ymmärtääkseni näistä on hänelle sanottu, mutta eipä lotkauta korvaansa. Kukaan ei kai sitten ole vaivautunut ilmiantoja tekemään.

Ei ole. Täytyy huomenna paremmalla energialla laittaa ilmoitusta menemään.

Hahhahhhahhaaa mä nauran teidän peppukivulle siitä, että jotkut eivät ole kaltaisianne sääntösuomi fakki-*niitä*, vaan onhan kaikki materiaali, mitä nuo lainaa ihan samalla tavalla tekijänoikeuden suojaa nauttivaa! Siitä ei vain jaksa kukaan kitistä!
Ihanaa, että jakoi vihdoinkin meillekin, jotka emme olleet klippiä nähneet. Äänihän tuosta kumminkin puuttui.
Bojan on NIIIN hehkuvan, iloisen ja hotin näköinen tossa! Ja Jerppa totta kai.. onnellinen vähän vanhempi daddy siinä.

Hönellä on oikea asenne, serving muut fanit. Niin se pitää ollakin! Jos mä tiedän jotain, sunkin kuuluu se tietää! Jaetaan tietomme, yhdistetään voimamme!
Ja siis just näin, siinä vaiheessa kun joku juttu ei enää ole akuutti ja tuo rahaa tekijälleen. Tai levittäminen ei ole laajamittaista.
Aika outoa ois, jos Miken täytyis tolla pätkällä koko elämänsä rahoittaa ha rahastaa sillä vielä jossain toisaalla myös, vai niinkö ajattelet? Että hänen PITÄÄ saada tehdä VIELÄ sillä rahaa kossain toisessa yhteydessä? Haluaakohn hän itse? Epäilen.

Yhteistyössä