V
vierailija
Vieras
Ei sille sovi valkoiset housut.
Oletko sama joka viime kesänä veti kilarit Kn valkoisista housuista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siinä ei ole mitään seksikästä kun yli-ikäinen mummo postaa tänne itse tekemiään K aiheisia kuvia.
Laittakaa joku Kokoomukselle vinkkiä että estävät nämä palstat ja homofoorumit niin saadaan Suomen työllisyysluvut nousuun.
Muistatteko kun joku gay halusi kaataa juotavat vai oliko se oliiviöljyt K:n valkoisten housujen etumukselle, jotta pääsee ”putsaamaan ja kuivaamaan” niitä.
Mikä mummojen yli-ikäraja?Siinä ei ole mitään seksikästä kun yli-ikäinen mummo postaa tänne itse tekemiään K aiheisia kuvia.
Teen minä osa-aikatyötä kyllä, mutta sukulaisen palkkaamana niin siinäkin on aika suuri vapaus kyllä, se on kai sallittua vielä tehdä näin.Laittakaa joku Kokoomukselle vinkkiä että estävät nämä palstat ja homofoorumit niin saadaan Suomen työllisyysluvut nousuun.
Muistatteko kun joku gay halusi kaataa juotavat vai oliko se oliiviöljyt K:n valkoisten housujen etumukselle, jotta pääsee ”putsaamaan ja kuivaamaan” niitä.
Teen minä osa-aikatyötä kyllä, mutta sukulaisen palkkaamana niin siinäkin on aika suuri vapaus kyllä, se on kai sallittua vielä tehdä näin.
No kilarit nyt on liian vahvasti sanottu, yhtenä siinä valitin.Oletko sama joka viime kesänä veti kilarit Kn valkoisista housuista
Ei ole, nyt menet oikeisiin töihin loisimasta siitäTeen minä osa-aikatyötä kyllä, mutta sukulaisen palkkaamana niin siinäkin on aika suuri vapaus kyllä, se on kai sallittua vielä tehdä näin.
Ei se sinulle ollutkaan.Ei kiinnosta
Kertoo nolosta mausta, jos ne on tehnyt verotarkastaja.Mitä väliä sillå on, vaikka ne ois tehny verotarkastaja, kunhan KOHDE vain on oikea!! (Eli ei sisällä pakkoparitusta slovakkian mummintössystä)
Töihin siitä!Teen minä osa-aikatyötä kyllä, mutta sukulaisen palkkaamana niin siinäkin on aika suuri vapaus kyllä, se on kai sallittua vielä tehdä näin.
Määrään sulle niin isot mätkyt, että jöudut vaihtamaan extra virgin oliiviöljyn halvimpaan K-Menu rapsiöljyyn. T.verotarkastajaKertoo nolosta mausta, jos ne on tehnyt verotarkastaja.
Se ruotsalainen kitarasankari Yrmie Malmsten?En mä vaan tiedä.
Määrään sulle niin isot mätkyt, että jöudut vaihtamaan extra virgin oliiviöljyn halvimpaan K-Menu rapsiöljyyn. T.verotarkastaja
Teen minä osa-aikatyötä kyllä, mutta sukulaisen palkkaamana niin siinäkin on aika suuri vapaus kyllä, se on kai sallittua vielä tehdä näin.
Dave Sharman on paljon parempiSe ruotsalainen kitarasankari Yrmie Malmsten?