V
vierailija
Vieras
Miten nää seko Kaj fanit ees saa sen vpn maan Ruotsiin, omassa käyttämässä sitä maata ei voi itse valita?
Tähän on jaettu ohjeita kyllä, esmes jodelissa. Itselläkin viriteltynä valmiiksi. Heja Sverige!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten nää seko Kaj fanit ees saa sen vpn maan Ruotsiin, omassa käyttämässä sitä maata ei voi itse valita?
Tuleeko ufot viimeinkin?
Ai milläköhän sivulla ja sitten pitää olla joku maksullinen vpn? Lisäksi rehellisyys maan perii, ei olisi mukavaa, jos Umk tehtäis näin.Tähän on jaettu ohjeita kyllä, esmes jodelissa. Itselläkin viriteltynä valmiiksi. Heja Sverige!
Ai, minulla se antaa kyllä aina saman eli Saksa kapersky ilmainen versio on.Monessa VPN sovelluksessa pystyy kyllä valitsemaan maan itse.
Ai ai, kun sinihomejuusto tonnikala tuorepasta on hyväääää
Minä syön rapuja sinapilla.Ai ai, kun sinihomejuusto tonnikala tuorepasta on hyväääää
No ei auta sitten muuta kuin pysyä sisällä, poistua voit vaan kun oot varma että ukko ei oo kotona!Naapurin ukko on ihastunu muhun ja hyvin hanakka. Apua
No ikävä kyllä tähän on mentyNo ei auta sitten muuta kuin pysyä sisällä, poistua voit vaan kun oot varma että ukko ei oo kotona!
"Äiti pojasta pappia toivoi, sai sadomasokistisen toyboyn"..(Bess & Käärijä)
Käärijä, ethän vain sinä?
Saakeli että olen jo kypsä tähän kerrostaloasumiseen viikon jälkeen. Minkä ihmeen takia ihmiset ei osaa puhua normaalivolyymillä, vaan pitää huutaa. Viiskytluvun kivitalo, myass.
Rivarista muutin.Mistäs asumismuodosta muutit sitten? Sama se on rivitalossa.
Olen kyllä ennenkin asunut kerrostalossa, mutta en näin vanhassa. Kuvittelin että äänieristys olisi parempi kivitalossa. Ei ole. Taidan sitten luukuttaa naapureitten iloksi jotain suomihumppaa 24/7.Rivarista muutin.
Olen kyllä ennenkin asunut kerrostalossa, mutta en näin vanhassa. Kuvittelin että äänieristys olisi parempi kivitalossa. Ei ole. Taidan sitten luukuttaa naapureitten iloksi jotain suomihumppaa 24/7.
Riippuu, koska rakennettu varmaan, tässä luhtitalossa on hiljaista, osa asunnoista on kaksitasoisia (isoimmat) ja osa yhdessä tasossa. Ja tässä on huoneet sijoitettu järkevästi, ettei melua kuulu.Mistäs asumismuodosta muutit sitten? Sama se on rivitalossa.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ei kerrostalot juuri koskaan niitä hiljaisimpia ole.Olen kyllä ennenkin asunut kerrostalossa, mutta en näin vanhassa. Kuvittelin että äänieristys olisi parempi kivitalossa. Ei ole. Taidan sitten luukuttaa naapureitten iloksi jotain suomihumppaa 24/7.