K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle se artistin/bändin järjestämä lavashow merkitsee paljon. Arvostin Tuiskua juuri tämän takia, hän oli kunnon showmies, joka otti lavan haltuun. Tykkään kovasti myös hänen musiikistaan. Kärtsy saa myös pöhinää aikaiseksi, siitä pisteet hänelle. Makuja on monia ja jokaiselle jotakin pätee kai tässäkin kohtaan.
Kyllä mullekin juuri sillä on väliä ja siksi D onkin randomtyyppi kun se ei lavalla ole. Jos olisi niin sitten asia olisi eri. Sen tamburiinijutun olen katsonut vain kerran ja siinä ei mulle kauheasti pöhinää ollut mutta livenä tuokin on voinut olla eri.
 
vierailija
En usko, että B lukee suomalaisia keskustelupalstoja sentään ja toi on ihan normaalia, tänään ei välttämättä ole enää mitään
No eikö tolla logiikalla voi sitten haukkua Bn lihapullaksi kun ei se viestejä kuitenkaan lue? Kyse on ylipäänsä negatiivissävyisten kehokommenttien välttämisestä, se voi luoda paineita muillekin ja normalisoi tuollaista kommentointia.
 
vierailija
Tämä just. Eri asia shipata ja keskustella fiktiivisellä tasolla kuin ottaa kohteeksi oikean henkilön. Anteeksi, en tajunnut, että joku trollaa taas, meni nimittäin heti tunteisiin.
Ymmärrän sua hyvin. Ne tunteet kumpuaa tuolta jostakin syvältä sisimmästä. Oma anoppini tuijotteli jatkuvasti mun vatsaa ja jos mulla oli pienikin menkka turvotus, niin eka kysymys oli aina, että oletko raskaana. Siksi mua inhottaa suuresti, jos jonkun julkkiksen tai tutun painoa, vatsanseutua ym. arvostellaan.
 
vierailija
No eikö tolla logiikalla voi sitten haukkua Bn lihapullaksi kun ei se viestejä kuitenkaan lue? Kyse on ylipäänsä negatiivissävyisten kehokommenttien välttämisestä, se voi luoda paineita muillekin ja normalisoi tuollaista kommentointia.
Trollikommentit ja pelkkä maininta on kyllä ihan eri asia ja sitten kumminkin K:ta aina arvostelette hyvillä mielin eli tekopyhää
 
vierailija
Ymmärrän sua hyvin. Ne tunteet kumpuaa tuolta jostakin syvältä sisimmästä. Oma anoppini tuijotteli jatkuvasti mun vatsaa ja jos mulla oli pienikin menkka turvotus, niin eka kysymys oli aina, että oletko raskaana. Siksi mua inhottaa suuresti, jos jonkun julkkiksen tai tutun painoa, vatsanseutua ym. arvostellaan.
Tämä on ihan kamalaa, mutta nykyaikoina tätä ei voi tehdä tai perästä kuuluu, varsinkin me too:n jälkeen. Täällä joku trolli ottanut asiakseen jauhaa jtn.
 
vierailija
Miten niin ilmiantaa? Ihana asia. Aww. Sadie on söpö.

En nyt tiedä meneekö tuo vielä "yksityiselämää koskevan loukkaavan tiedon levittämisen" nimikkeen alle. Imartelevaahan tuo Bojcille ois.
 
vierailija
Miten niin ilmiantaa? Ihana asia. Aww. Sadie on söpö.

En nyt tiedä meneekö tuo vielä "yksityiselämää koskevan loukkaavan tiedon levittämisen" nimikkeen alle. Imartelevaahan tuo Bojcille ois.
No epätoden tiedon levittäminen on instan sääntöjen vastaista. Jännä että missään ei ole ollut huhuja esim. tuosta Glasgow jutusta. Totuutta ei tiedä kuin ao itse. Ja ei ole oikein pakottaa jotain kertomaan yksityiselämästään. No B varmasti poistaa instansa taas.
 

Yhteistyössä