K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok, eli esim tämä sun laini "K ei sua ottaisi vaikka olisit viimeinen nainen tai mies maapallolla " ei ole haukkumista? Mä olen itse asiassa ihan eri henkilö, kuin tuo, jolle kirjoitit tuon, joten en voi vastata sun kysymykseen. Ja ymmärrän kyllä tavallaan pointtisi, mutta sen voisi esittää myös ilkeilemättä.
Ei se ole haukkumista vaan toteamus. Vähän ilkeä sellainen joo, mutta tässä tapauksessa täysin oikeutettu.

vierailija
Tietenkin olen vai väitätkö B:n sanoneen toisin? Siinä front guy kohdassakin jännä ilme B:llä.
Tulkinnat ilmeistä ja sanomisten takana olevista asioista on kuitenkin omiasi. Oli miten oli, täähän jatkuu niin kuin aina ennenkin. Ei noi sanomiset ja lomat mitään merkkaa sen enempää. Jouluna K lähtee avokin kans aurinkoon, saattaa se piipahtaa siellä Sloveniassa hiihtelemässä jos ei työhommat tuu päälle ja sit näkevät mahdollisilla Suomen keikoilla keväämmällä. Mahdollisesti

vierailija
Mä muuten eilen laitoin tänne sen NM:n keikalla olon pe Kiron porukoiden kanssa.
En ees ite ollut keikalla, näin vain Kiron stoorista et se on ollut tyttiksen kanssa. Hajuakaan NM:stä. Ja laitoin puutarhaan kans että ne oli stoorin perusteella takaa vasemmalla.
Loool vttu täällä näköjään uskotaan kaikki. Mitähän sitä seuraavaksi keksis 🤣🤣

vierailija
Mä muuten eilen laitoin tänne sen NM:n keikalla olon pe Kiron porukoiden kanssa.
En ees ite ollut keikalla, näin vain Kiron stoorista et se on ollut tyttiksen kanssa. Hajuakaan NM:stä. Ja laitoin puutarhaan kans että ne oli stoorin perusteella takaa vasemmalla.
Loool vttu täällä näköjään uskotaan kaikki. Mitähän sitä seuraavaksi keksis
no nyt trollaat itsesi pussiin, koska MINÄ laitoin siitä takaa vasemmalla olemisesta enkä tietääkseni ole sinä. Ja olin keikalla.

vierailija
Tää oli jo surkee🤣

vierailija
no nyt trollaat itsesi pussiin, koska MINÄ laitoin siitä takaa vasemmalla olemisesta enkä tietääkseni ole sinä. Ja olin keikalla.
Joo ja minä vastasin sinulle että Kiro oli stoorinsa perusteella takaa vasemmalla. Eli minä aloitin sen koko jutun täällä aiemmin eilen. Sinä et puhunut Kirosta mitään. Sanoit ettet tunnistanut joten joko et nähnyt ketään tai et ole seurannut Kta pitkään.
Eli sinä joko näit tai et , mutta mä keksin sen Kiron porukan.

vierailija
Joo ja minä vastasin sinulle että Kiro oli stoorinsa perusteella takaa vasemmalla. Eli minä aloitin sen koko jutun täällä aiemmin eilen. Sinä et puhunut Kirosta mitään. Sanoit ettet tunnistanut joten joko et nähnyt ketään tai et ole seurannut Kta pitkään.
mä en nyt oikeesti tiedä mistä sä puhut. Sanoin et olin keikalla ja näin nm jonkun porukan kanssa takana vasemmalla enkä tunnistanut porukkaa, sit joku sanoi että Kiro ja sen gf on ollut keikalla ja mä sanoin että ehkä oli sitten se. Ei ollut kukaan aiemmin puhunut mistään paikoista

vierailija
Mä en seuraa mitään K:n taustaporukoita instassa tai muutenkaan koska mua ei heidän tekemiset kiinnosta ollenkaan. NM olen kuitenkin nähnyt usealla keikalla merch-tiskillä, joten tunnistan hönet kyllä, ja näin hänet myös mm. kultsalla kun samassa katsomossa olin

vierailija
mä en nyt oikeesti tiedä mistä sä puhut. Sanoin et olin keikalla ja näin nm jonkun porukan kanssa takana vasemmalla enkä tunnistanut porukkaa, sit joku sanoi että Kiro ja sen gf on ollut keikalla ja mä sanoin että ehkä oli sitten se. Ei ollut kukaan aiemmin puhunut mistään paikoista
Mä kirjoitin ensin sen viestin tänne et muka näin Kiron porukoissa ja tulin vastailemaan sulle sit puutarhaan.
Mun viestit oli pelkkää trollausta. Jos näit niin hyvä sitten, mutta mä en siellä ollut vaikka väitin niin.

vierailija
Minä en uskonut noita juttuja missään kohtaa, enkä usko edes olleen koko keikalla. Haastattelussa K viittaa vain omaan kotiinsa.

Yhteistyössä