K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
montako kertaa pitää sanoa, siellä ei juurikaan shipata. Huomattavasti vähemmän kuin tällä palstalla ainakin. Ja siellä ei ole tollasia sekopäitä nk. Tosishippaajia
Joo se Discord on ihan ok. Oon itse myös K&B-shippaaja, mutta en jaksaisi että aina kaikki tulkitaan sen shipin kautta. Tykkään myös myös kuumistella Jania ja tykkään Bo(Jan)ista ja muista shipeistä sekä jutella Damonista ja Sadiesta. Näistä ei voi siellä puhua, mutta en tiedä olisiko noista muutenkaan niin paljon päivittäistä keskustelua.

vierailija
Täh? Kerroin oman mielipiteeni. Itse elätän itseni, miestä en tarvitse. Mutta jos eläisin miehen siivellä, kokisin kyllä velvollisuudekseni huolehtia edes kotitaloudesta, ruuista jne. Siitä, että jääkaapissa on ruokaa vieraille. Sinä ilmeisesti et koe tällaista velvollisuudentunnetta, ja sekin on ihan ok. Täällä kerromme omia mielipiteitämme, tämä on keskustelupalsta.
Kuullostaa kyllä niin keksityltä kuin vaan voi olla😂 Mutta elä vaan mielikuvitusmaailmassasi, jos se sinulle tuo selviytymiskeinon elämässä.

vierailija
montako kertaa pitää sanoa, siellä ei juurikaan shipata. Huomattavasti vähemmän kuin tällä palstalla ainakin. Ja siellä ei ole tollasia sekopäitä nk. Tosishippaajia
Kuulostaa mukavammalta kuin vaikka vauvan palsta mutta ei shippausketjuun sovi jutut Sadiesta, Damonista ym. ihmisistä. Enkä tarkoita mitään epämääräisiä huhuja, vaan ihan muuta tavallista keskustelua. Ei siellä myöskään tykätä jos joku hehkuttaa vaikka Joksujen keskinäistä kemiaa tai siitäkään jos Bojan vaikka nyt sitten suutelee naista videolla tms. Jutut ja näkemykset on liian erilaisia vaikka yhteistäkin on. Turha yrittää väkisin yhdistää.

vierailija
Miksi muuten sinä katsot asialliseksi tehdä tuollaisia oletuksia muista kirjoittajista? Oletko katkera?
Ai katkera mistä? 😂 Minä en ole se, joka täällä kirjoittelee törkeyksiä yksityishenkilöstä tuntematta kyseistä ihmistä lainkaan. Kyseisten törkeyksien kirjoittaja taas kuulostaa niin katkeralta ja kateelliselta yksityishenkilölle, kun on Kn puoliso, että käy ihan sääliksi.

vierailija
Joo se Discord on ihan ok. Oon itse myös K&B-shippaaja, mutta en jaksaisi että aina kaikki tulkitaan sen shipin kautta. Tykkään myös myös kuumistella Jania ja tykkään Bo(Jan)ista ja muista shipeistä sekä jutella Damonista ja Sadiesta. Näistä ei voi siellä puhua, mutta en tiedä olisiko noista muutenkaan niin paljon päivittäistä keskustelua.
Meillähän on aika samat ajatukset. Itse en tosin oo shippaaja, enkä jaksa lähteä sellaiseen ketjuun, missä lähtökohta on kuitenkin se. Haluan että noista muista aiheista (S, D ym.) voi puhua yhtälailla kuin K&B:n ystävyydestä mut hyväntahtoisesti, ei tuollaista haukkumista niin kuin täällä tänään.

vierailija
Miksi sinä sitten haukut muita ihmisiä täällä, muita kirjoittajia? Onko tällainen palstailu ylipäätään normaalia käytöstä?
Missä olen haukkunut muita? Olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että Kn puolison anonyymi haukkuja täällä on takuulla katkera ja kateellinen, koska mitään muuta järkevää selitystä en keksi sellaiselle käytökselle. Mutta toki, jos olet kyseinen kommentoija, niin kerro ihmeessä miksi haukut täällä tuntematonta ihmistä.

vierailija
Tämä, haukkuu yksityishenkilöitä tosi ilkeästi ja roikkuu täällä, silti on olevinaan niin menestynyt perheellinen ihminen
Minä en ole haukkunut yksityishenkilöitä ilkeästi, en normaalisti täällä edes kirjoita mitään, enkä ole perheellinen ihminen. Eli taas täällä tehdään tätä rasittavaa olettelua siitä, että sama ihminen olisi tiettyjen kommenttien takana. Tästä syystä olisi hyvä, jos kaikki joutuisi kirjautumaan ja kirjoittamaan jollain omalla nimimerkillä, niin ei tulisi näitä oletteluja.

vierailija
Voidaan myös perustaa oma kanava discordiin, ketkä ois mukana?
Mä oon se, joka ehdotin tota ja oon sitä mieltä että voitais katsoa hetki miten homma täällä jatkuu? Tuon nimimerkillisyyden kanssa on se, että läppä ei lennä ehkä ihan yhtä rennosti kuin täällä. Mut jos tää jatkuu samanlaisena kuin tänään, niin sit kannatan sitä Discordia, saatais rauhassa jutella ja eiköhän se huumorikin alkais jossain vaiheessa irtoamaan.

vierailija
Minä en ole haukkunut yksityishenkilöitä ilkeästi, en normaalisti täällä edes kirjoita mitään, enkä ole perheellinen ihminen. Eli taas täällä tehdään tätä rasittavaa olettelua siitä, että sama ihminen olisi tiettyjen kommenttien takana. Tästä syystä olisi hyvä, jos kaikki joutuisi kirjautumaan ja kirjoittamaan jollain omalla nimimerkillä, niin ei tulisi näitä oletteluja.
Eihän täältä kukaan halua lähteä esim. Discordiin, kun silloin joutuisi seisomaan sanojensa takana. Muut syyt on tekosyitä.

vierailija
Missä olen haukkunut muita? Olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että Kn puolison anonyymi haukkuja täällä on takuulla katkera ja kateellinen, koska mitään muuta järkevää selitystä en keksi sellaiselle käytökselle. Mutta toki, jos olet kyseinen kommentoija, niin kerro ihmeessä miksi haukut täällä tuntematonta ihmistä.
Ok, eli esim tämä sun laini "K ei sua ottaisi vaikka olisit viimeinen nainen tai mies maapallolla " ei ole haukkumista? Mä olen itse asiassa ihan eri henkilö, kuin tuo, jolle kirjoitit tuon, joten en voi vastata sun kysymykseen. Ja ymmärrän kyllä tavallaan pointtisi, mutta sen voisi esittää myös ilkeilemättä.

Yhteistyössä