vierailija
Siis miten niin varoittaa olemaan varovainen. Kommentoinut kuvaan että ihanaTäh? Miksi varovainen ja mikä tää ig olikaan?
Siis miten niin varoittaa olemaan varovainen. Kommentoinut kuvaan että ihanaTäh? Miksi varovainen ja mikä tää ig olikaan?
No onhan ne nyt kokoajan muuttunut rohkeammiksi.Ainahan se kuvat on seksikkäitä eli ei, en usko, että kokee uhkaa.
Apua luin väärin previdni on varovainenSiis miten niin varoittaa olemaan varovainen. Kommentoinut kuvaan että ihana
Sanooko se Jerestä et 'ihana'?Apua luin väärin previdni on varovainen
Missä ne takkikuvat nyt siis on? Kenen ig? Petran vai sen Nikolinan? Kun en itse näe?Ton eukon hissikuvat ennen takki kuvaa on muuten samasta hissistä kuin takkikuva. Oisko olleet hotellissa sitten.
Petran stooreissaMissä ne takkikuvat nyt siis on? Kenen ig? Petran vai sen Nikolinan? Kun en itse näe?
Petra stooreissaMissä ne takkikuvat nyt siis on? Kenen ig? Petran vai sen Nikolinan? Kun en itse näe?
Naurattaa tuo itä Bojanin yhteydessä kun Slovenia on suurinpiirtein yhtä idässä kuin Italia. Suomesta katsoen varsin lännessä.Onko meidän Kärdellä joku fiksaatio itään? Entinen tyttis, Bojan, uudet naiset ... Kaikki sieltä suunnalta.
Itää se on kaikki.Naurattaa tuo itä Bojanin yhteydessä kun Slovenia on suurinpiirtein yhtä idässä kuin Italia. Suomesta katsoen varsin lännessä.
Taitaa olla gf:lla tiukat ajat. Pitää välillä rähistä somessakin.Alkoihan se K sitä bosa naistakin seurata kun olivat Adelen keikalla, mutta eipä tuota ole enää näkynyt. Noita ei edes seuraa ja toi toinen ainakin lensi jo kotiinsa.
Höpö höpöJereä Vantaalta viedään ...
Musta taas noi naiset on häiritsevän tyrkyn ja jotenkin niin epäaidon oloisia, että kuvittelen, etteivät olisi oikein Jeren tyyppiä. En tunne Jereä ja ymmärrän että hänellä voi olla eri maku kuin tällaisella tädillä, ja uskon myös että huomio varmasti tavallaan imartelee, mutta en nyt näillä tiedoilla olisi tällaisista huolissani.Apua mua vähän häiritsee nää naiset. On epätodellisen upeita. Jos Jere seurustelee vielä niin pakko sen gfn tuntea vähän olonsa uhatuksi. Varsinkin jos on Suomessa yksin nyt kuten luultavasti on.
Taitaa sillä olla. Onko teillä jotain uusia ja oikeita todisteita K n erosta vai miksi siitä puhutaan ihan totuutena. Sen lisäksi, että K oli B n kanssa lomalla.Onko meidän Kärdellä joku fiksaatio itään? Entinen tyttis, Bojan, uudet naiset ... Kaikki sieltä suunnalta.
Minäkään en oikein usko, että olisivat K n tyyppiä. Tai ainakin toivon.Musta taas noi naiset on häiritsevän tyrkyn ja jotenkin niin epäaidon oloisia, että kuvittelen, etteivät olisi oikein Jeren tyyppiä. En tunne Jereä ja ymmärrän että hänellä voi olla eri maku kuin tällaisella tädillä, ja uskon myös että huomio varmasti tavallaan imartelee, mutta en nyt näillä tiedoilla olisi tällaisista huolissani.
Voi olla nämä daamit too much Kärpylle. Kansainväliset kaunottaret. Pöyhösveljesten päät toki voi olla pyörällä kaikesta huomiosta. Luulen et yhtä vaalea Mikkekin on kuumaa kamaa ulkomailla. Mut sit päätetään et ei kerrota kotona mistään (nykyään vaan se paha kun on tämä some joka laulaa kaikkialla ja kokoajan).Musta taas noi naiset on häiritsevän tyrkyn ja jotenkin niin epäaidon oloisia, että kuvittelen, etteivät olisi oikein Jeren tyyppiä. En tunne Jereä ja ymmärrän että hänellä voi olla eri maku kuin tällaisella tädillä, ja uskon myös että huomio varmasti tavallaan imartelee, mutta en nyt näillä tiedoilla olisi tällaisista huolissani.
Nukkuu ihanasti puhuttuaan Bojanin kanssa puhelimessaMitähän Jere tekee just nyt?