vierailija
Taidat olla.On tullu varmaan sit liikaa luettua Ponia
Taidat olla.On tullu varmaan sit liikaa luettua Ponia
Kiinnostaa suhteellisen vähän kuka sille mummon terveyssandaalille naitetaan.Okei, tätä ei saa ääneen ja enkä ole naittamassa ketään, mutta jonkin tämän tyyppisen kanssa haluaisin B:n kanssa. Juu, lähden pois.
Varmaan b:n on pakko lähteä kohta jo Lontooseen päin ja d:lla oli luultavasti töitä losissa. Voi olla että b on pian jo koneessa myös.Onko Damon oikeesti Losissa ja Bojan vieläkin Nykissä? Onko se sittenkin Sadie?
Sadiesta ei postannut mitään. Taitaa olla.Onko Damon oikeesti Losissa ja Bojan vieläkin Nykissä? Onko se sittenkin Sadie?
On Sadie. B seuraa sukulaisia ja yritti salata Sadien tapaamisen. Miksi Sadiesta ei ole vastaavaa postausta kuin Alikasta on? Niinpä.No ei ole kumpikaan pöljä
Ei ole yrittänyt mitään salata eihän se edes tiennyt, että kuvataan jonkun S fanin salakuva, B ei ole kuvassa lähelläkään SadietaOn Sadie. B seuraa sukulaisia ja yritti salata Sadien tapaamisen. Miksi Sadiesta ei ole vastaavaa postausta kuin Alikasta on? Niinpä.
Eihän B ole ikinä tainnut postata mitään Sadiesta eikä muutkaan Joksut. Ei salailun välttämättä tarvi liittyä mihinkään muuhun kuin Sadien kymmenkertaiseen julkkisasemaan ja siihen, että yritetään estää turhien huhujen syntyminen.Sadiesta ei postannut mitään. Taitaa olla.
Entäs se suunnilleen koko suvun seuraaminen? Salaamisella ne huhut just syntyy. Kyllä se Sadie on.Eihän B ole ikinä tainnut postata mitään Sadiesta eikä muutkaan Joksut. Ei salailun välttämättä tarvi liittyä mihinkään muuhun kuin Sadien kymmenkertaiseen julkkisasemaan ja siihen, että yritetään estää turhien huhujen syntyminen.
Tää. Boitsu nyt alkaa seuraamaan aika herkästi kaikki kummin kaimat. Ei todista mulle mitään. Luulen et ovat tiivis kaveriporukka S, D ja B.Eihän B ole ikinä tainnut postata mitään Sadiesta eikä muutkaan Joksut. Ei salailun välttämättä tarvi liittyä mihinkään muuhun kuin Sadien kymmenkertaiseen julkkisasemaan ja siihen, että yritetään estää turhien huhujen syntyminen.
Todennäköisesti näin ja varmaan S. kieltääkin julkaisemasta itsestään mitään. Mutta mielummin minä näkisin Alika-tyyppisen (myös miespuolisen, jos sellainen pitää olla) B:n rinnalla kuin mitä näitä nyt muita on ollut.Eihän B ole ikinä tainnut postata mitään Sadiesta eikä muutkaan Joksut. Ei salailun välttämättä tarvi liittyä mihinkään muuhun kuin Sadien kymmenkertaiseen julkkisasemaan ja siihen, että yritetään estää turhien huhujen syntyminen.
Koko suku nykyään äiti ja veli vai, voi ihan kaverin sukulaisia seurata Jerekin seuraa B:n sisko jne.Entäs se suunnilleen koko suvun seuraaminen? Salaamisella ne huhut just syntyy. Kyllä se Sadie on.
Munkin mielestä on ihan perus naapurintyttö. Korkeintaan nätti, mutta ei kaunis. Poikamainen tyylikin, ei Bojan sellaista naista huolisi kumppaniksi.Liian tavallinen B:lle
Paitsi että nyt on kyllä D eri paikassa ainakinTää. Boitsu nyt alkaa seuraamaan aika herkästi kaikki kummin kaimat. Ei todista mulle mitään. Luulen et ovat tiivis kaveriporukka S, D ja B.
Täh tarkoitatko sitä surfaus kuvaa? Sehän on Heiskarin Lauri Abreun mies. Ovat olleet porukalla lomalla.Achtung achtung! Etsku taisi julkaista uuden miesystävänsä tiedot Instassa. Ei ole kukaan megatunnettu.
No niin, yksi pelistä pois.
On voinut lentää Nykkiin samalla kerralla ja siirtyä sitten Losiin. Mistä sitä tietää.Paitsi että nyt on kyllä D eri paikassa ainakin
Eilen lentänyt Losiin ja B varmaan alkaa siirtymään Euroopan suuntaan.Paitsi että nyt on kyllä D eri paikassa ainakin
Ne on vaan hidasteita.Alika on aivan ihana! Mutta hänellä oli ainakin vielä viime vuonna poikkis.
Taisi olla kuvaamassa ruotsalaismiestä! Kylläpäs nyt osuu suomen naapurustoon tämä sivujuonnePaitsi että nyt on kyllä D eri paikassa ainakin
Nyt on vahvaa liioittelua, kun B on seurannut äitiä ja veljeä, jotka todennäköisesti on tavannut tuolla. Ja B nyt seuraa suunnilleen kaikkia, joiden kanssa vähänkin enemmän juttelee.Entäs se suunnilleen koko suvun seuraaminen? Salaamisella ne huhut just syntyy. Kyllä se Sadie on.
Alika olisi minullekin mieleisin tai joku hänen kaltaisensa. A ei vaan ole B n kriteereillä tarpeeksi suosittu ollakseen sopivaTodennäköisesti näin ja varmaan S. kieltääkin julkaisemasta itsestään mitään. Mutta mielummin minä näkisin Alika-tyyppisen (myös miespuolisen, jos sellainen pitää olla) B:n rinnalla kuin mitä näitä nyt muita on ollut.
Ja taas täällä tiedetään Bn tyyppiMunkin mielestä on ihan perus naapurintyttö. Korkeintaan nätti, mutta ei kaunis. Poikamainen tyylikin, ei Bojan sellaista naista huolisi kumppaniksi.
Alika on ihana! Kyllä mä mielelläni katsoisin Boitsun Viron vävypoikana. Kaunis ja todella lahjakas muusikko. Mulle se on nyt AB .
On se E kamala kun nyt vienyt kaverinsa miehenkin. Varmaan väkisin ängennyt tuonne lomalle.Täh tarkoitatko sitä surfaus kuvaa? Sehän on Heiskarin Lauri Abreun mies. Ovat olleet porukalla lomalla.