K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alika oli kyllä Tallinnan keikalla ihan mielettömän hyvä! Se oli viisuihin stailattu ihan tyhmästi, näytti jotenkin vanhemmalta ja tätimäiseltä, mutta sehän olikin ihan muuta.
 
vierailija
Eihän B ole ikinä tainnut postata mitään Sadiesta eikä muutkaan Joksut. Ei salailun välttämättä tarvi liittyä mihinkään muuhun kuin Sadien kymmenkertaiseen julkkisasemaan ja siihen, että yritetään estää turhien huhujen syntyminen.
Tää. Boitsu nyt alkaa seuraamaan aika herkästi kaikki kummin kaimat. Ei todista mulle mitään. Luulen et ovat tiivis kaveriporukka S, D ja B.
 
vierailija
Eihän B ole ikinä tainnut postata mitään Sadiesta eikä muutkaan Joksut. Ei salailun välttämättä tarvi liittyä mihinkään muuhun kuin Sadien kymmenkertaiseen julkkisasemaan ja siihen, että yritetään estää turhien huhujen syntyminen.
Todennäköisesti näin ja varmaan S. kieltääkin julkaisemasta itsestään mitään. Mutta mielummin minä näkisin Alika-tyyppisen (myös miespuolisen, jos sellainen pitää olla) B:n rinnalla kuin mitä näitä nyt muita on ollut.
 
vierailija
Todennäköisesti näin ja varmaan S. kieltääkin julkaisemasta itsestään mitään. Mutta mielummin minä näkisin Alika-tyyppisen (myös miespuolisen, jos sellainen pitää olla) B:n rinnalla kuin mitä näitä nyt muita on ollut.
Alika olisi minullekin mieleisin tai joku hänen kaltaisensa. A ei vaan ole B n kriteereillä tarpeeksi suosittu ollakseen sopiva🙂
 

Yhteistyössä