vierailija
Ei tarvi ajatella kun näkee Bn polven ja Sn käden.Eivät he painaudu, kuinka tyhmää ajatella noin.
Ei tarvi ajatella kun näkee Bn polven ja Sn käden.Eivät he painaudu, kuinka tyhmää ajatella noin.
Huomaa myös että Sadie on kääntänyt vartalonsa Bojaniin päin, ei suinkaan pöytään tai tuohon toiseen naiseen päin. Pään on sentään kääntänyt naista kohti kun kuuntelee, kuten B. Kehonkieli paljastaa tässä aika paljon enemmän kuin ilmeet jotka vaihtelee jatkuvasti kasvoilla ja kuvaan voi tulla vaikka millainen ilme.
Hakeudu hoitoon pipipää!Love love love love...
Young luuuuv!
No suurin osa täällä entisiä, tai nykyisiä, shippaajia, mitä muuta voi odottaa.Voi v*ttu taas tätä keskustelun tasoa. Eleiden ja ilmeiden analysointia ihan kuin tosissaan oltaisiin tai tiedettäisiin mitään näiden ihmisten oikeista ajatuksista ja tunteista.
Peilataan vähän vauvan menoa ku siellä koko eilinen analysoitiin porkkanan kypsyyttä, pituutta, peppuun panokulmaa, syvyysastetta ...Voi v*ttu taas tätä keskustelun tasoa. Eleiden ja ilmeiden analysointia ihan kuin tosissaan oltaisiin tai tiedettäisiin mitään näiden ihmisten oikeista ajatuksista ja tunteista.
Niin ei ne toisiaan siinä koskettele?Ei tarvi ajatella kun näkee Bn polven ja Sn käden.
Kris on ollut damonin kanssa puolialasti, maatuskahuivi päässä, poski poskea vasten, pussattavana, teipattuna, kukka korvan takana ja ties mitä, mutta kaikki huomio menee laulajalle, joka piti kertaalleen damonia sylissäKetään ei kiinnosta Kris
Öö, istuvat pöydässä vastapäätä.Huomaa myös että Sadie on kääntänyt vartalonsa Bojaniin päin, ei suinkaan pöytään tai tuohon toiseen naiseen päin. Pään on sentään kääntänyt naista kohti kun kuuntelee, kuten B. Kehonkieli paljastaa tässä aika paljon enemmän kuin ilmeet jotka vaihtelee jatkuvasti kasvoilla ja kuvaan voi tulla vaikka millainen ilme.
Kris on ollut damonin kanssa puolialasti, maatuskahuivi päässä, poski poskea vasten, pussattavana, teipattuna, kukka korvan takana ja ties mitä, mutta kaikki huomio menee laulajalle, joka piti kertaalleen damonia sylissä
No tää vaatii jo notkeampaa mielikuvitustaEi tarvi ajatella kun näkee Bn polven ja Sn käden.
Ihan oikeesti nyt vai että ”ystäviä ja kollegoita”. Maailma kliseisen tekosyy.Mutta eivät ole. B on sanonut, että ovat kollegoja ja ystäviä (tuossa järjestyksessä muuten).
Istuvat toisiaan vastapäätä ja pöytä on siinä heidän vieressään, ei välissä.Öö, istuvat pöydässä vastapäätä.
Ja ne instakommentit tähän lisäksiKris on ollut damonin kanssa puolialasti, maatuskahuivi päässä, poski poskea vasten, pussattavana, teipattuna, kukka korvan takana ja ties mitä, mutta kaikki huomio menee laulajalle, joka piti kertaalleen damonia sylissä
No siinä tapauksessa B ei ole kääntynyt siihen päin, koska ne on kyllä eri linjassa. Voi voi, sadie ei saanut vastakaikuaHartialinjasta kun katsoo niin näkee että on Bojaniin päin kääntynyt keho eikä pöytään.
Polvi on kiinni kädessä.Niin ei ne toisiaan siinä koskettele?
No ei se valkopuseroinenkaan ole pöytään päin, jos oletetaan siis, että se on pyöreä. Jos se taas on neliskanttinen, niin S:kin istuu pöytään päin.Hartialinjasta kun katsoo niin näkee että on Bojaniin päin kääntynyt keho eikä pöytään.
Et ole selkeästi oikea fani, kun epäilet B:n valehtelevan.Ihan oikeesti nyt vai että ”ystäviä ja kollegoita”. Maailma kliseisen tekosyy.
Onhan Bojankin kääntynyt vähän Sadiea kohti. Ei he suoraan vastakkain ole mutta toisiaan kohti kääntyneenä.No siinä tapauksessa B ei ole kääntynyt siihen päin, koska ne on kyllä eri linjassa. Voi voi, sadie ei saanut vastakaikua
Apua mulla on monia ystäviä ja kollegoita. Mitähän ihmiset luulee mun puuhaavan niitten kanssaIhan oikeesti nyt vai että ”ystäviä ja kollegoita”. Maailma kliseisen tekosyy.
Eivät ole.Onhan Bojankin kääntynyt vähän Sadiea kohti. Ei he suoraan vastakkain ole mutta toisiaan kohti kääntyneenä.
Damon oli varmaan pettynyt, kun kukaan Joksuista ei ymmärtänyt antaa. Kaikkensa D yritti, mut housut pysyi tiukasti jalassa pyhällä Krisillä ja pikku Bojanilla. Oli sit pakko lähteä Ruotsiin, koska sieltä saa miehiltä helpommin. Se panoreissu sujuikin sitten niin hyvin, että D viihtyi siellä pari kuukautta.Kris on ollut damonin kanssa puolialasti, maatuskahuivi päässä, poski poskea vasten, pussattavana, teipattuna, kukka korvan takana ja ties mitä, mutta kaikki huomio menee laulajalle, joka piti kertaalleen damonia sylissä
No saa olla aika sijoiltaan se polviPolvi on kiinni kädessä.
Mun mielestä hän ja se mies on juuri ”oikein” siinä pöydän edessä ja B ja S on siinä vieressä enemmän toisiinsa kääntyneinä kuin pöytään päin. Tekisi mieli piirtää havainnollistavat viivat kuvaan.No ei se valkopuseroinenkaan ole pöytään päin, jos oletetaan siis, että se on pyöreä. Jos se taas on neliskanttinen, niin S:kin istuu pöytään päin.
Syöt heidän kanssa porkkanoita?Apua mulla on monia ystäviä ja kollegoita. Mitähän ihmiset luulee mun puuhaavan niitten kanssa
Ja öö makasi Damonin päällä.Kris on ollut damonin kanssa puolialasti, maatuskahuivi päässä, poski poskea vasten, pussattavana, teipattuna, kukka korvan takana ja ties mitä, mutta kaikki huomio menee laulajalle, joka piti kertaalleen damonia sylissä
Legendat kertoo sun teoista.Apua mulla on monia ystäviä ja kollegoita. Mitähän ihmiset luulee mun puuhaavan niitten kanssa