vierailija
Miksi se olisi erikoista, jos kerran ovat tutustuneet, seuraahan esim. K:kin Bojanin siskoaTodella erikoista, jos näin on. Kiinnostusta riittää.
Miksi se olisi erikoista, jos kerran ovat tutustuneet, seuraahan esim. K:kin Bojanin siskoaTodella erikoista, jos näin on. Kiinnostusta riittää.
Ok, my bad. Eli ruvennu seuraamaan SS:n sisaruksia ja ystävää. Läheisiä ovat.Se ei ole Sadien tyttöystävä vaan kaveri, niitä on vaan shipattu yhteen käsittääkseni
Bojan onkin sitten todella kiinnostunut kaikesta Sadieen liittyvästä. seuraako Sadie Bojanin siskoa?Bojan ruvennu seuraamaan instassa SS:n sisaruksia ja oletettua tyttistä
Vau perhettä jo tavattu, täähän etenee nopeasti.Bojan ruvennu seuraamaan instassa SS:n sisaruksia ja oletettua tyttistä
Ei se seuraa edes BojaniaBojan onkin sitten todella kiinnostunut kaikesta Sadieen liittyvästä. seuraako Sadie Bojanin siskoa?
Eihän toi nyt selllaista tarkoitaVau perhettä jo tavattu, täähän etenee nopeasti.
Nimenomaan. Kiinnostuksesta sekin kertoi silloin aikanaan.Miksi se olisi erikoista, jos kerran ovat tutustuneet, seuraahan esim. K:kin Bojanin siskoa
Ai Sadie ei seuraa B:tä, sellainen paritus sitten?Ei se seuraa edes Bojania
Ei saada, B pitää asiansa yksityisinä, mutta Sadien uskon olevan vain ystäväEi kerro tuo vielä mitään. Voihan se olla ystävän luona ja tavata perhettä myös. Eiköhän ne Sloikku lehdet taas kysele seurustelusta, jospa sitten saatais tieto.
Varasin jo loistava morsian Bojanille tämä Amerikan Sadie. Eikös sieltä Amerikoissa ole jotkut muutkin Cvjeticanit vaimonsa löytäneet.Ihan pakko nyt huomauttaa että B seuraa aika helposti ja matalalla kynnyksellä vähän kaikkia, joita se tapaa. Viisuedustajista paria nyt seurannut kun oli Madridissa. Tuosta ei muuta voi päätellä kuin että B on hengannut Sadien kaverin ja sisarusten kanssa yhden illan. Älkää vielä sitä kirkkoa varatko.
Oon myös pudonnu ihan kärryiltä siitä, mihin ketjuun saa kirjoittaa tästä aiheesta. Eikö tänne edes?Mä en parita Bojania SS:lle. Uskon et ovat vain ystäviä. Kumpikin kyllä lienee bi.
No eipä se taida juuri muutenkaan omaa instaansa itse päivittää tai käyttää.Ei se seuraa edes Bojania
Ai jotkut ig seuraamiset kertoo, onko sutinaa vai ei.Ai Sadie ei seuraa B:tä, sellainen paritus sitten?
Seli seli Hyväksy nyt edes tämä takaisku tämän romanssin edessä!No eipä se taida juuri muutenkaan omaa instaansa itse päivittää tai käyttää.
Se seuraava TikTok tai stoori räjäyttää pankin! Vävypoika on koneessa Suomeen ensi tilassa!Kojan camoon nyt sitä pökköä pesään ja kunnon titsin läpsintää ja persikan pyöritystä. Nyt ei luovuteta prkl meidän vävypoikaa stana
Tottakai. Näin uskon vakaasti ja ihan vakavissani.Ai jotkut ig seuraamiset kertoo, onko sutinaa vai ei.
Tottakai tänne saa kirjoitella aiheesta. Jotkut edes täällä ei vaan kestä ajatusta B:stä ja SS yhdessä niin voi herättää jonkun verran vastarintaa.Oon myös pudonnu ihan kärryiltä siitä, mihin ketjuun saa kirjoittaa tästä aiheesta. Eikö tänne edes?
Aavistelen samaa, jos jotain pitää realistisesti arvata.Mä en parita Bojania SS:lle. Uskon et ovat vain ystäviä. Kumpikin kyllä lienee bi.
Bojanilla on jo paljon isommat ympyrät. Suomi taitaa kiinnostaa enää kohteliaisuudesta.Manatkaa se stanan Etel vaikka esiin meidän Bojanista ei luovuta