Mä shippaan kyllä ihan tosissani ja provoan tosissani. Ja reagoinkin tosissani! (Vitsi.)Kai ne provoja noi k/b shipin pakottajat täällä, ei kannata reagoida
Eihän heterokäärijälläkään oo nähty kemiaa naisten kanssa. Miesten kanssa se on helpompi teeskennellä.
Minua haittaa niin maan perkeleesti.Ei, se ois vaan ihanaa
Muistan myös, että yleisössä olivat tämän livettäjä Krisin vieressäOliko se niin, että olivat yleisössä. Mikä tilanne se on voinut olla.
Jerekö se siellä, kyllä B on sinun älä huoliMinua haittaa niin maan perkeleesti.
Bojan on minun.
S saa lähteä kiitämään filmaushommiin.
Harmi kun täältä ei poistu nämä ällöttävät seksuaalipakotuksetKiitos, että otit kommentin talteen, poistettu jo vauvalta.
Nää paskajutut ei kuulu tänne.Jerekö se siellä, kyllä B on sinun älä huoli
Äläs nyt! Toihan oli paras viesti aikoihin!Harmi kun täältä ei poistu nämä ällöttävät seksuaalipakotukset
B:tä mollaava ja alentava viestiÄläs nyt! Toihan oli paras viesti aikoihin!
Eihän ollu! Taivas salamoi ja maa järisee, ku Bojan panee! Voiko ylistävämpää ja jalompaa viestiä olla! Universumikin laulaa!B:tä mollaava ja alentava viesti
Jere mitään kirjoittele, varattu mies.Jerekö se siellä, kyllä B on sinun älä huoli
Eikös komposti ole juuri oikea paikka.Nää paskajutut ei kuulu tänne.
Sori Aito, täällä et voi päsmäröidä mielesi mukaan niinkuin vauvalla.Harmi kun täältä ei poistu nämä ällöttävät seksuaalipakotukset
No rules!! Just oikea paikka. Ruvetaan shippaamaan Kärtsyä ja Boitsua entistä kovemmin täällä!Eikös komposti ole juuri oikea paikka.
Bojan The Panomies.Eihän ollu! Taivas salamoi ja maa järisee, ku Bojan panee! Voiko ylistävämpää ja jalompaa viestiä olla! Universumikin laulaa!
Ei Bojan Jenkeissä tuollaista harrasta. Euroopassa sitäkin enemmän.Eihän ollu! Taivas salamoi ja maa järisee, ku Bojan panee! Voiko ylistävämpää ja jalompaa viestiä olla! Universumikin laulaa!
K on pitkä peruukki päässä oven ulkopuolella Vantaalla.No rules!! Just oikea paikka. Ruvetaan shippaamaan Kärtsyä ja Boitsua entistä kovemmin täällä!
Esim. näinK on pitkä peruukki päässä oven ulkopuolella Vantaalla.
B on jenkeissä rilluttelemassa ties kenen kanssa.
Mitenkä nämä saataisiin shipattua yhteen nyt?
Täytyypä teetättää Bojanille t-paita "Sex in Europe only!!!".Ei Bojan Jenkeissä tuollaista harrasta. Euroopassa sitäkin enemmän.
En ole Aito kylläkäänSori Aito, täällä et voi päsmäröidä mielesi mukaan niinkuin vauvalla.
Varo vaan, sieltä tulee kohta kauheata valitusta t-paidan tekstistä, väristä, koosta ja koko ideasta. Kuinka kehtaat pakottaa tällaista Bojan-raukalle!Täytyypä teetättää Bojanille t-paita "Sex in Europe only!!!".
K ei pääse edes nousemaan ylös lattialta.
Se ei ole este, se on vaan hidasteJere mitään kirjoittele, varattu mies.
Minä olen vapaa ja näkymätön lanka sitoo minut Balkanin prinssiin, Bojaniin.
Näen unta Bojanista.
Joka kohdasta hänestä. Love