K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puhutko Ao3:sta? Wattpadissa niitä on yllättävän vähän ja olen miettinyt syytä siihen. Kiinnostaako nuoria pääasiassa muut parit kuten BoKris? Joksuista siellä on paljon ficcejä, samoin esim. BC:n pojista.
Pystyykö wattpadissa hakemaan tai suodattamaan shippien perusteella? En ole ikinä jaksanut perehtyä siihen alustana kun ao3 on niin hyvä ja tosiaan taitaa olla vain teinien kirjoituksia wattpadissa lähinnä. :D
 
vierailija
Ao
Puhutko Ao3:sta? Wattpadissa niitä on yllättävän vähän ja olen miettinyt syytä siihen. Kiinnostaako nuoria pääasiassa muut parit kuten BoKris? Joksuista siellä on paljon ficcejä, samoin esim. BC:n pojista.
Ao3 joo, kyllä löysin Wattpad:ista myös eri hakusanoilla, vaikeampi vaan etsiä, ei kyllä erityisen paljoa tullut BoKris ficcejäkään minun silmään.
 
vierailija
Joo samantyyppiset ajatukset minullakin, lisäksi voi olla myös muita henkilöitä kuvioissa, joista emme tiedä, onhan D vaikkapa voinut alkaa seurustella tässä välissä, eikä siksi laittele enää kiusoittelevia stooreja muista. S- jutulla tarkoitin sitä, että jos B:llä ja S:llä olisi suhde (en sano että välttämättä on), niin olikohan se alkanut jo kiertueen aikaan, vai syttyikö tunteet vasta myöhemmin.
Krisille damon on kyllä laitellut kaikkia flirttijuttuja
 
vierailija
Australia varmaan tosiaan nyt peruutettu toistaiseksi. Ei varmaan resurssit sit riittäneetkään, kun aika tiukalla budjetilla Joksut varmaan vetävät. Mahdollistahan on, että myöhemmin jossain vaiheessa tulisi, jotain kauempana olevia keikkoja, jos kaikki menee nappiin
Oiskohan tässä tullut eteen sama kuin Yhdysvaltojen kanssa eli työlupa sekä -viisumi on liian hankala ja kallis?
 
vierailija
Oiskohan tässä tullut eteen sama kuin Yhdysvaltojen kanssa eli työlupa sekä -viisumi on liian hankala ja kallis?
Kai he tuon asian on selvittäneet ennen kun keikat on bookattu. Musta tuntuu että katsoivat maaliskuun kiertueen lipunmyyntiä ja päättivät jättää Australian toistaiseksi välistä tai sitten päättivät keskittyä Balkaniin ja sen lähialueisiin syksyllä. Tai näkivät että openstageen rekisteröityi vain kaksi australialaista. :D

Onkohan Yhdysvaltoihin työviisumiasiat jotenkin erityisen hankalia ja senkin takia ne on rajattu pois Wassermanin sopimuksesta? Sinne on ainakin kova tunku.
 

Yhteistyössä