V
vierailija
Vieras
Mieti sitä.Ai et poni vastais ponin viestiin, mitä ihmeen sekopäitä täällä on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mieti sitä.Ai et poni vastais ponin viestiin, mitä ihmeen sekopäitä täällä on?
Niin eli et itekään tiedä, kiusaat vain.Mieti sitä.![]()
Ihan kuin toi salakielipaska, jonkun oikean tarkoituksen peittäis.Mikä panopakotus sinulla on menossa. Mene panolle ja lakkaa miettimästä panemista joka paikassa.
Sä oot poneja täynnä olevalla laitumella vai mitä oikein luulit.Jaa. No melkonen jekyll ja hyde, jos oikeesti on.
Onneks on toinenkin paikka kkk-keskustelulle. Pää sulais pelkästään täällä yrittää. Yks huutaa vielä pakottamista ja pölkkyä joka väliin.![]()
Oon kyllä "tiimissä", mutta useimmin muualla, mukavassa seurassa. Oon mä yhä kirjoitellut kkksta silloin tällöin tännekin, ja kyllä ne mun jutut täällä joku näyttää ottavan ihan mielellään vastaan.Luojan kiitos, et ole KKK tiimissä nykyään. Onneks päästiin susta eroon.
Haukut ihmisiä älykääpiöiksi, jauhat nimimerkeistä, puhut itsesi pussiin joka asiassa.Millä tavalla, puolustanut ficcikirjailijaa niin?
Kekä-poni ratsastaa Henkalla Espanjan pimeään yöhön.Niin eli et itekään tiedä, kiusaat vain.
Luulet itsestäsi nyt liikoja.Oon kyllä "tiimissä", mutta useimmin muualla, mukavassa seurassa. Oon mä yhä kirjoitellut kkksta silloin tällöin tännekin, ja kyllä ne mun jutut täällä joku näyttää ottavan ihan mielellään vastaan.
Oli kyllä todella tyhmä kommentti.Ei voi olla totta, ensimmäinen ei älykääpiöltä vaikuttava Karim pakottaja(kin)
Yhtäkään nimimerkkiä en ole tainnut mainita, ei kuulu tapoihini? Saan tietääkseni ilmaista mitä mieltä oon ton kuvaajan kohtelusta tässä ketjussa.Haukut ihmisiä älykääpiöiksi, jauhat nimimerkeistä, puhut itsesi pussiin joka asiassa.
Juu, ajattele vaan niin, ei se minua haittaa.Luulet itsestäsi nyt liikoja.
Ai tää sinun? Häneltä aika järkevä vs. noiden kaikkien haukkujien.Oli kyllä todella tyhmä kommentti.
Ei kyllä ollut. Olet itse niin tyhmä ettet erota oikeasti fiksua viestiä.Ai tää sinun? Häneltä aika järkevä vs. noiden kaikkien haukkujien.
Olet palstan pahimpia haukkujia, etkä osaa ottaa vastuuta ollenkaan. Tuntuu, että lapsen tasolla kulkee ajatusmaailmasi. Et edes osaa vastata kysymyksiin vaan käännät ne kaikki muiden haukkumiseksi.Yhtäkään nimimerkkiä en ole tainnut mainita, ei kuulu tapoihini? Saan tietääkseni ilmaista mitä mieltä oon ton kuvaajan kohtelusta tässä ketjussa.
AI päätit hypätä suoraan prismapanoista. Ei käy. Joku Hygienia ja Karanteeni vaaditaan.Taitavasti kirjottaa, tyylistä tai aiheesta ei tarvitse toki tykätä.
Toisen ihmisen sairauksien kommentointi ulkopuolisena on sitten taas sen verran rimanalitus, et toivon että semmoseen ei edes täällä tarvitse ryhtyä.
(En tunne koko tyyppiä itse, oon lukenu joitakin hänen ficcejään, nyttemmin kiinnostaa kkk, joten en ole lukenut aikoihin).
Balkanilaista Chorizomakkaraa!Hiljaa tai teen teistä kaikista makkaraa
Todellakin erotan. Osa esim. Peksi kirjoittajistakin oli järkeviä ihmisinä.Ei kyllä ollut. Olet itse niin tyhmä ettet erota oikeasti fiksua viestiä.
Täällä on ponien ja krypton sekoilijoiden lauma jota kirjottaa yks ainoa joensuulainen mummo.Sä oot poneja täynnä olevalla laitumella vai mitä oikein luulit.
ErehdytTäällä on ponien ja krypton sekoilijoiden lauma jota kirjottaa yks ainoa joensuulainen mummo.
Voi hyvä pyhä kolminaisuusTodellakin erotan. Osa esim. Peksi kirjoittajistakin oli järkeviä ihmisinä.
Eikö se karanteeni ole vähän myöhäistä ottaa esiin nyt, kun ehdit jo riemuita siitä et en ole enää tiimissä?AI päätit hypätä suoraan prismapanoista. Ei käy. Joku Hygienia ja Karanteeni vaaditaan.
Mikä tiimi? Missä? Koska?Eikö se karanteeni ole vähän myöhäistä ottaa esiin nyt, kun ehdit jo riemuita siitä et en ole enää tiimissä?![]()