V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jan vois leasata vähän karvojaOi että kun sais s.videon KK:sta ja Janista.![]()
Kuvottavaa muutenkin tollaset jutut.Seksuaalipakottamista toi pussaamisella spekulaatiokin
Ai mitkä jututKuvottavaa muutenkin tollaset jutut.
Se ois sellasta hidasta möyrimistä sängyn päällä.Oi että kun sais s.videon KK:sta ja Janista.![]()
Hohhoijaa, täyttä shippiä, ei mitään ammattitaidon arvostamista.Miks oisi ilmiannettu tykättyä ketjua
Oksettavia nämä tyypit, kun julkisella palstalla jakavat pervoshippaustaan.Kuvottavaa muutenkin tollaset jutut.
Alennat Karimia.Oi että kun sais s.videon KK:sta ja Janista.![]()
No et oisivat kiinnostuneita pussaamaan toisiaan.Ai mitkä jutut
Loukkaat sanaa pervoOksettavia nämä tyypit, kun julkisella palstalla jakavat pervoshippaustaan.
Näin, pelleshippaajien harmittomia juttuja vain nuo.Loukkaat sanaa pervo
Itsehän alennat keksimällä konsonanteille mieleisiäsi nimiä.Alennat Karimia.
Jodelin böörintä on just niin valkopestyäNäin, pelleshippaajien harmittomia juttuja vain nuo.
Herkempiä.Karvattomat miehet on ylivoimaisesti parhaimpia rakastajia mun runsaan empiirisen kokemuksen mukaan. Mun oma kumppani on huomattavan karvainen.
Ihan turha se onkin, enpä ole itekään ikinä kirjoitellut just tohon, lapsenomaisia juttuja enemminkin.Hyvä. Pitääpä ilmiantaa
Kirjoita sitten Karlo K. pöntteli, jos kyse olikin hänestä.Itsehän alennat keksimällä konsonanteille mieleisiäsi nimiä.
Hyvin nuoria kirjoittajia taitanee olla.Jodelin böörintä on just niin valkopestyä
Se ois sellasta hidasta möyrimistä sängyn päällä.
On siellä ns kypsiäkinHyvin nuoria kirjoittajia taitanee olla.
Nykyään toi lähinnä kuvaajan ilmaus, nimen voi kirjoittaa kokonaan muussa tapauksessa.Ei vaan KK:sta.
Sä et täällä päätä et mitkä kirjaimet kuvaavat ketäkin. KK on Italialainen ja aioin parittaa häntä Janille.Kirjoita sitten Karlo K. pöntteli, jos kyse olikin hänestä.
Minulle KK on italialainen mies. Sinä voit ajatella toisin.Nykyään toi lähinnä kuvaajan ilmaus, nimen voi kirjoittaa kokonaan muussa tapauksessa.
Eli kuka? Ei K. Kirri sit ainaskaan.Minulle KK on italialainen mies. Sinä voit ajatella toisin.