V
vierailija
Vieras
Jaappa sinä siitä valkoisesta pöntöstä.Miksi jaat tänne kuvia pinkistä tollosta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaappa sinä siitä valkoisesta pöntöstä.Miksi jaat tänne kuvia pinkistä tollosta?
No etpä ollutJa tästä oon satavarma. Plus oikeassa.
Minulla on sininen pönttö.Jaappa sinä siitä valkoisesta pöntöstä.
Ei ainakaan siinä yhessä kuvassa missä kantaa sitä kassia.Pinkki se on tollo![]()
Screenshot 20260730 232759 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260730 232759 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
Hänellä taitaa olla kaksi paitaa, oon nähnyt valkoisenkin.No etpä ollut
Tuo on juurikin se paita. Oli Tavastialla päällä.Ei ainakaan siinä yhessä kuvassa missä kantaa sitä kassia.
Kassia kantoi pinkki paita päällä.Hänellä taitaa olla kaksi paitaa, oon nähnyt valkoisenkin.
No onhan seJa stooreissa nyt ei ainakaan ole mikään muumipaita.
Eihän kantanut. Tuskin oon värisokea kummiskaan.Kassia kantoi pinkki paita päällä.
Ei näy tota merkkiä, tonttu.No onhan se![]()
Öö tässä on punainen valaistus niin paita näyttää pitkiltä. Se on valkoinen.Pinkki se on tollo![]()
Screenshot 20260730 232759 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260730 232759 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
Eihän kantanut. Tuskin oon värisokea kummiskaan.
No niin eli oonks kumminkin oikeassa, sillä kassikuvassa näytti valkoiselta. Tai sit niitä paitoja on kaksi. Muumikaupassa tolla tekstillä valkoisena löytyy.Öö tässä on punainen valaistus niin paita näyttää pitkiltä. Se on valkoinen.
Ei voi olla sama kassikuva, sillä paitaa ei näy edes.Näköjään olet![]()
Screenshot 20260730 234315 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260730 234315 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
Ei ole Tavastialla olin eturivissä ja se paita on pinkki. Igssä ja tiktokissa paljon videoita.Öö tässä on punainen valaistus niin paita näyttää pitkiltä. Se on valkoinen.
Vedä jo vttu päähän tämä on ainoa kansikuva.Ei voi olla sama kassikuva, sillä paitaa ei näy edes.
Sininen paita päällä?Näköjään olet![]()
Screenshot 20260730 234315 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260730 234315 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
KassiVedä jo vttu päähän tämä on ainoa kansikuva.
Minäkin olin eturivissä ja paita oli siellä valkoinen.Ei ole Tavastialla olin eturivissä ja se paita on pinkki. Igssä ja tiktokissa paljon videoita.
No laitapa kuvaa.Minäkin olin eturivissä ja paita oli siellä valkoinen.
Minäkin olin eturivissä ja paita oli siellä valkoinen.
En ottanut kuvia, katsoin keikkaa.No laitapa kuvaa.