V
vierailija
Vieras
Mun lemppari on glory holeEhdottomasti, paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin heteroprnossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun lemppari on glory holeEhdottomasti, paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin heteroprnossa.
Mun lemppari on glory hole![]()
Kirolle syntyy lapsi. Käärijän ystävät senkun vaan lisääntyy ympärillä.
Persereikä.Jes, komppaan ilman tota donitsia. Tähän *suusymboli*
Ehkä K ja E lisääntyy kanssa pian.Kirolle syntyy lapsi. Käärijän ystävät senkun vaan lisääntyy ympärillä.
En ollut, kun en ollut maisemissa (siellä).No kai olit tanssijana paikalla?
En ole vielä pystynyt päättämään, oletko omasta mielestäsi hauska vai oikeasti vain keskenkasvuinen? Kirjoitat kuitenkin kuin olisit jo ohi esiteini-iän mutta sitten tuo ajattelu on siinä 6-vuotiaan kehitystasolla. Tiedän, että joillakin on myös tosi huono huumorintaju, mutta yleensä nämäkään eivät jää jankkaamaan sitä omaa arveluttavaa huumoriansa viikosta toiseen. Jokin kehitysvaihe on varmasti jäänyt kesken, kun jäät jumittamaan näin tyhmiin juttuihin. Noh, jos kerjäät huomiota, niin sitä tässä nyt sait.
Sitä on ilmassaEhkä K ja E lisääntyy kanssa pian.
Karim sai kilpailijan. Nyt on Boitsu suomimiesten ympäröimä. Dz unohtuu kun Bambi vetää tissit kehiin.Awww Bambi alkoi just seurata Btä takaisin.
Jerpsun ja Empun lapsista tulisi söpöjä, en ehkä kestäSitä on ilmassa![]()
Jäätävän kullin. B:n leventynyt persreikä janoaa sellaistaKarim sai kilpailijan. Nyt on Boitsu suomimiesten ympäröimä. Dz unohtuu kun Bambi vetää tissit kehiin.
Jäätävän kullin. B:n leventynyt persreikä janoaa sellaista![]()
Jerpsun ja Empun lapsista tulisi söpöjä, en ehkä kestä![]()
Ja miksei poikakinTyttö ois hyvä totuttaa botoxiin jo 10 v.
Mua ei kiinnosta K ja E tippaakaan, vaan B:n seikkailut Bambin ja Karimin kanssa. No en kyl ole edes se jolle vastaat.Hei voit sä kyl pakottaa sitä E:täsi ja K:tasi ilman näitä proosakukkasiasikin. Ole hyvä. Tahtoisin kuulla, mitä ihquja nappisilmiä sieltä tulla tupsahtaisi.![]()
Jäätävän kullin. B:n leventynyt persreikä janoaa sellaista![]()
Tämä on homorunkkupalsta mummo!Hei voit sä kyl pakottaa sitä E:täsi ja K:tasi ilman näitä proosakukkasiasikin. Ole hyvä. Tahtoisin kuulla, mitä ihquja nappisilmiä sieltä tulla tupsahtaisi.![]()