V
vierailija
Vieras
No ite en ainakaan usko jonkun jodelin perusteella (vaikuttaa saman ihmisen tehtailuilta)Ei kaikki sinne kuvia lähettele, joillain on moraali.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ite en ainakaan usko jonkun jodelin perusteella (vaikuttaa saman ihmisen tehtailuilta)Ei kaikki sinne kuvia lähettele, joillain on moraali.
Niin osaankin että.Senhän sinä osaat.
Jaa mistä pitäisi keskustella, pieruista ja paskasta vai![]()
Että matkijasta tän uskon.Niin osaankin että.
Joo ehkä näin. Ei sitä kukaan jaksa pelkästään neljän seinän sisällä olla..Moni on kyl avoimesti vaikka ei kommentoiskaan asioita medialle.
Mitä tarkoitatJoost fanina oon niin onnellinen siitä, ettei kukaan heitä hänestä ja Jerestä näin sekoa settiä kuin mitä Bojanista ja Jerestä. Onko Bojanin fanit oikeasti näin sekasin vai onko Suomi-ilmiö?
Oliko täällä tänä aamuna liian vähän naisten haukkumista? Totesit, että ei käy, pitää muistuttaa näistä että päästään taas asiaan?Olen miettinyt sitä miksi K on ollut nyt niin avoimesta E:n kanssa. Pusuttelua ja halailua ihan julkisilla paikoilla. Sanoi jossain haastattelussa, että lehdet on repineet hänestä kaiken. Olisiko, ettei enää jaksa kiinnostaa.
Vaikka BoJere on sun pakkomielle, niin ei se oikeuta sua haukkumaan näitä naisia täällä. Ei ihan terveellä pohjalla ole sun fanitus.Jos et koko ajan toisi näitä esiin uudestaan ja uudetaan, niin se haukkuminenkin jäisi vain muutaman trollin käsiin. Nyt sitten innostat niitä haukkumaan lisää. Jotkut asiat kannattaa jättää vaan omaan arvoonsa, kun keskustelu vihdoinkin on muissa asioissa.
Samaa olen miettinyt. Kärtsän kaikilla pokedex kavereilla on paljon faneja Suomessa, suurin osa yhteisfaneja, mutta ainostaan Bojanin fanit vetää kaiken yli. Miksi just niin sympaattinen tyyppi kuin Bojan on saanut itselleen Suomesta niin karseita faneja.Joost fanina oon niin onnellinen siitä, ettei kukaan heitä hänestä ja Jerestä näin sekoa settiä kuin mitä Bojanista ja Jerestä. Onko Bojanin fanit oikeasti näin sekasin vai onko Suomi-ilmiö?
Joo joo. Minähän se näitä täällä haukun. Lukutaito taas hukassa ja ymmärrys alle keskitason. Kaikenlaista porukkaa täällä hiihtääkin.Vaikka BoJere on sun pakkomielle, niin ei se oikeuta sua haukkumaan näitä naisia täällä. Ei ihan terveellä pohjalla ole sun fanitus.
Ne taitaa olla aika yksinkertaista mammaa.Samaa olen miettinyt. Kärtsän kaikilla pokedex kavereilla on paljon faneja Suomessa, suurin osa yhteisfaneja, mutta ainostaan Bojanin fanit vetää kaiken yli. Miksi just niin sympaattinen tyyppi kuin Bojan on saanut itselleen Suomesta niin karseita faneja.
Vaikka BoJere on sun pakkomielle, niin ei se oikeuta sua haukkumaan näitä naisia täällä. Ei ihan terveellä pohjalla ole sun fanitus.
K-fanit aika usein ovat.Ne taitaa olla aika yksinkertaista mammaa.
Ei ja kiva että uskaltaa olla ihan normaalisti. Söpöjä ovat mielestäni.Joo ehkä näin. Ei sitä kukaan jaksa pelkästään neljän seinän sisällä olla..
Lueppa uudestaan kirjoituksesi. Hyväksyt naisten haukkumisen, koska haluat puhua Bojerestä.Joo joo. Minähän se näitä täällä haukun. Lukutaito taas hukassa ja ymmärrys alle keskitason. Kaikenlaista porukkaa täällä hiihtääkin.
Naiset on sulle aina panoja, jep jep.Joku panotapailu ei ole mikään fakta parisuhteesta.
Kenen fani tunkeutuikaan Joostin takahuoneeseen? Kenen fanit vihaa Käärijää Twitterissä? Onko Joost fanit oikeasti näin sekaisin?Joost fanina oon niin onnellinen siitä, ettei kukaan heitä hänestä ja Jerestä näin sekoa settiä kuin mitä Bojanista ja Jerestä. Onko Bojanin fanit oikeasti näin sekasin vai onko Suomi-ilmiö?
Oot sairas, tälleen sivusta.Lueppa uudestaan kirjoituksesi. Hyväksyt naisten haukkumisen, koska haluat puhua Bojerestä.
Ihmiset myös panee, kun on suhteessa. Ei se paneminen siihen lopu.Joku panotapailu ei ole mikään fakta parisuhteesta.
Tämä.Kenen fani tunkeutuikaan Joostin takahuoneeseen? Kenen fanit vihaa Käärijää Twitterissä? Onko Joost fanit oikeasti näin sekaisin?
Olen kyseisen tekstin kirjoittaja ja olen JO fani. Mulla on silti järki päässä ja kyky empatiaan.K-fanit aika usein ovat.