V
vierailija
Vieras
Ei sit kannata haukotella Saulin seurassa tai sun suuhun saattaa ilmestyä jotakin lihaisaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei sit kannata haukotella Saulin seurassa tai sun suuhun saattaa ilmestyä jotakin lihaisaa.
Täällä ollaan useasti valehdeltu oma sukupuoli ja sinut tunnistaa mieheksi.Opettele lukemaan niin tunnistuu se sukupuolikin.
En ole minä itse tää haukottelija että.Ei sit kannata haukotella Saulin seurassa tai sun suuhun saattaa ilmestyä jotakin lihaisaa.
Tää on kyl kun nää omasta mielestään "Käärijä-kuiskaajat" jaksaa jankata, että ei se Jerenä puhu vaan Käärijänä ja ei pidä lavapuheita uskoa. Niin vaan ne viime syksyn sinkkupuheetkin oli totta vaikkei muka pitänyt...Juuri näin, ja yksityiselämästään Jere ei puhu mitään, vaikka Käärijän hahmossa heittelisikin.
Mitkä ihmeen hyökkäykset?Hmmm. Onko Bojania ja Joksuja vihaaavilla Käärijä faneilla oma ryhmä jossakin vai mistä nämä hyökkäykset tänne tulevat? Vai jäikö poni majailemaan tänne?
Olet tainnut unohtaa, kuinka arvioi esi UMK tammikuussa yhtä biisiä niin, että tämän soittaisin sille joka lähtis mukaan baarista. Vaikka ei kukaan kuitenkaan lähde.Tää on kyl kun nää omasta mielestään "Käärijä-kuiskaajat" jaksaa jankata, että ei se Jerenä puhu vaan Käärijänä ja ei pidä lavapuheita uskoa. Niin vaan ne viime syksyn sinkkupuheetkin oli totta vaikkei muka pitänyt...
Oooh! Pokedexkaruselli pyörii!Basshunter jakanut stoorin K:sta sexi fin![]()
Ei. Enkä ole edes bojeristi.Tuliko itse mamma taas paikalle![]()
Samaa ihmettelen.Mitkä ihmeen hyökkäykset?
Jep. Nää jotka kuvittelee saavansa suoraa tietoa Kärtsän tilanteista noiden juttujen perusteella, menee metsään kolisten joka kerta. Välillä saattaa jotain pientä tottakin löytyä, mutta aina ne on erittäin väritettyjä juttuja suuntaan tai toiseen.Olet tainnut unohtaa, kuinka arvioi esi UMK tammikuussa yhtä biisiä niin, että tämän soittaisin sille joka lähtis mukaan baarista. Vaikka ei kukaan kuitenkaan lähde.
Ja seukkasi tiiviisti jo NM:n kanssa
Tiktokissa ja instassa löytyy musapätkät kolmesta biisistä. X:ssä on postailtu niistä myös.Mä olen ilmeisesti joko sokea tai lukutaidoton, mutta missä on tieto, että K:lta ja Sannilta olisi tulossa useita biisejä? Eikös ne tiisannut vaan tuolla Booty callilla?
Ja Jan ja Jure, Vita, Kiki, Karmen, Katarina, Niko eli käytännössä koko tiimi paitsi Nace.Ursa, Kris ja Kärtsä seuraa seijaa edelleen.
Okei, kuuro siis olen, kun instasta löysin vaan tän booty callin ja sitten tän attentionin taustalla sitä tikitystä, mutta ei siitä kyllä biisiä saa. Tiktokia ei mulla ole.Tiktokissa ja instassa löytyy musapätkät kolmesta biisistä. X:ssä on postailtu niistä myös.
Varmaan tarkoittaa niitä Bojania alentavia. Itse kyl veikkaan et niitä kirjoittaa joku Bojanin antifani, joka saattaa olla samalla myös Käärijän antifani. Vaihtaa vaan rooleja.Samaa ihmettelen.
Joo, antifanit vaihtelevat rooleja, kun on samankaltaisuuksia ilmaisuissa ja teksteissä.Varmaan tarkoittaa niitä Bojania alentavia. Itse kyl veikkaan et niitä kirjoittaa joku Bojanin antifani, joka saattaa olla samalla myös Käärijän antifani. Vaihtaa vaan rooleja.
Joo, antifanit vaihtelevat rooleja, kun on samankaltaisuuksia ilmaisuissa ja teksteissä.
Ei jaksa näitä sössötyksiä. Heteroita ovat kaikki.Oooh! Pokedexkaruselli pyörii!