V
vierailija
Vieras
Jospa nyt ei päätetä tälläisiäkään toisten puolesta.Joo parempi näin. Toisaalta siinä podissa sanotussa ei tainnut edes olla kyse musiikista, vaan ilmiöstä ja hypestä sen ympärillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jospa nyt ei päätetä tälläisiäkään toisten puolesta.Joo parempi näin. Toisaalta siinä podissa sanotussa ei tainnut edes olla kyse musiikista, vaan ilmiöstä ja hypestä sen ympärillä.
Tarkoittaako tuo Immu Mika"Immu" Ilmeniä? Cannonnballsien entistä johtajaa ?Immu on edelleen aktiivinen joksutumpussa ja menossa karnevaaleille.
Tämä nyt taitaa olla ihan yleinen huomio ja jatkoa sille, kun joku toi tuon jutun tänne negatiivisessa valossa. Kukaan ei ole mitään päättämässä, miten edes voisi.Jospa nyt ei päätetä tälläisiäkään toisten puolesta.
eiTarkoittaako tuo Immu Mika"Immu" Ilmeniä? Cannonnballsien entistä johtajaa ?
Oletko sä joku paramamma vai miksi kuvittelet, että joku voisi päättää toisen puolesta?Jospa nyt ei päätetä tälläisiäkään toisten puolesta.
Enemmän noi edelliset taas sen luokan sössötyksiltä kuulosti.Oletko sä joku paramamma vai miksi kuvittelet, että joku voisi päättää toisen puolesta?
Mene muualle sössöttämään.Enemmän noi edelliset taas sen luokan sössötyksiltä kuulosti.
Mä en ole ikinä tajunnut sitä ajatusta, ettei voi osata tehdä jotain, jos ei ole kokenut sitä. Olen kirjoittanut tunteita tihkuvia tarinoita rakastumisesta paljon ennen kuin itse ensimmäistä kertaa rakastuin. En ole kokenut musertavaa eroa mutta olen kirjoittanut siitä paljon. Eikö tuossa ole vain kysymys siitä, että kykenee empatiaan ja osaa asettautua toisen ihmisen asemaan? Toki ei kaikki osaa, sen olen tältäkin palstalta huomannut, mutta kokisin sen kykenemättömyyden itse kyllä aikamoiseksi herätykseksi.Mä en oo ikinä eronnu mistään tärkeäsyä suhteesta. En osais tehdä erobiisiä
Voi pyhä yksinkertaisuus. Hellitä jo.Todellakin ajattelee K:ta![]()
Naisistahan se siinä puhui.Voi pyhä yksinkertaisuus. Hellitä jo.