V
vierailija
Vieras
Vai eriIhan kun katsoo valokuvia yleisöstä niin huomaa että nuoria on erittäin vähän.
-eri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vai eriIhan kun katsoo valokuvia yleisöstä niin huomaa että nuoria on erittäin vähän.
-eri
En ole mummo, mun oma mummokin on vielä elossa. Onneksi mulla on ihana mummo, enkä pelkää ikääntymistä toisin kuin sinä. Faniryhmiä on monenlaisia ja osassa saattaa olla yli 70v. mukana. Sua ei huolita mihinkään ryhmään, niin siksi valitat täällä katkerana.Ja mitä sinä mummo siellä nuorten faniryhmissä teet?
Iso osa tiktokin faneistakin on vanhoja ihmisiä.
Joku yks mummo kaihisilla silmillään. Ei siinä keskustelussa ollut kuin mummoja. Samoin sinä iäkäs ihminen et erota koivua männystä. Kuusikymppiseltä näyttää minun ja monen muun mielestä.Ihan näyttää siltä mitä kertoo, onhan X-tililläkin kuvia, jodelissakin huutelukeskustelussa arvioitiin alkuun kolmekymppiseksi niin että. Onkohan hällä muuten aidosti noin punainen tukka, vai käyttääkö hennaa, on hieno.
No hah hah, ihan eri sarjaa ovat, Bojan näyttää ikäiseltään ja Dzeila 35-vuotiaalta hienostorouvalta, plus ficcikirjailija on kaunis, olet vaan kateellinen hänen älykkyydestä ja elämästä ulkomailla.Nyt nää trollaukset menee yli. Muffari näyttää yli 40v. naiselta ja siinä ei ole mitään pahaa. Ei naisten tarvitse pysyä ikinuorina ja miellyttää mitään miehiä. Dz ja Bojan näyttävät minusta samanikäiseltä, kumpikin ikäistään hiukan vanhemmalta.
Totuus se on.Se on oma mielipiteesi ainoastaan.
Tän on pakko olla trollausta tai muffarin omia kirjoitteluita.No hah hah, ihan eri sarjaa ovat, Bojan näyttää ikäiseltään ja Dzeila 35-vuotiaalta hienostorouvalta, plus ficcikirjailija on kaunis, olet vaan kateellinen hänen älykkyydestä ja elämästä ulkomailla.
Perunanenä ja pallonaama. Voi se jonkun silmää miellyttää.No hah hah, ihan eri sarjaa ovat, Bojan näyttää ikäiseltään ja Dzeila 35-vuotiaalta hienostorouvalta, plus ficcikirjailija on kaunis, olet vaan kateellinen hänen älykkyydestä ja elämästä ulkomailla.
En ole koskaan väittänyt täällä ketään heteroksi, typerys.Sanoo heterojankkis.
*mielestä siis. Ei tossari saisi miestä.Jos tossarin miehestä Dz näyttää yli 35-vuotiaalta ja Muffari alle 30-vuotiaalta, niin näössä on kyl pahasti jotakin vikaa.![]()
Onhan
Ei ole ainakaan minun tossarin kirjoituksia, en ole luullut oikeaksi nimeksi tai edes ajatellut asiaa.No ei kyl ole, trolli-tossari.
En ole kertonut iästäni mitään.On kertonut olevansa nelikymppinen.
Hah hah, et tiedä yhtään minkänäköinen minä olen.Mutta näyttää kuusikymppiseltä. Näin viime vuonna Logomossa.
Kateus paistaa mistä?Eipäs ollutkaan, kateus paistaa jälleen.
Uskoisin vanhemmaksi.Mutta näyttää kuusikymppiseltä. Näin viime vuonna Logomossa.
Olet kertonut ettet ole 30v tai 50v etkä mummoiässä. Jäljelle jää 40v mihin aina reagoit sanomalla ”en ole kertonut mitään” sen sijaan että kieltäisit.En ole kertonut iästäni mitään.
Voi olla myös 70v!Uskoisin vanhemmaksi.
On myös kertonut vanhempiensa iän mistä voi päätellä jotain.Olet kertonut ettet ole 30v tai 50v etkä mummoiässä. Jäljelle jää 40v mihin aina reagoit sanomalla ”en ole kertonut mitään” sen sijaan että kieltäisit.
En ole sanonut mitään tollaista, sen vain et en ole parikymppinen, enkä 50v.Olet kertonut ettet ole 30v tai 50v etkä mummoiässä. Jäljelle jää 40v mihin aina reagoit sanomalla ”en ole kertonut mitään” sen sijaan että kieltäisit.
Tossareiden aitojen tunteiden näkemisestä, ficcikirjailijan ura ja elämä ja ilmeisesti ulkonäkökin.Kateus paistaa mistä?![]()
Ahaa eli olet 50+.En ole sanonut mitään tollaista, sen vain et en ole parikymppinen, enkä 50v.