V
vierailija
Vieras
Hiiri slovakkilastaSitäpaitsi B on slovakki
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hiiri slovakkilastaSitäpaitsi B on slovakki
Onko se tumpun aktiivifani?Se kääntäjällä kirjoittava on unkarilainen, jäi kerran kiinni.
Tuskin on, eikä täällä ole kekään jäänyt kiinni.Hohhoijaa, toi tsiilapakottajaulkkari on eri tyyppi.
Parempaa trollausta kiitos.Molemmat on oikein, slovenia ja sloveeni.
Ei toi tossari ole, hölmö.Tossari rakastaa muka Bojania, mut ei ees tiedä mitä kieltä Bojan puhuu.![]()
Ai mitä?No se nyt ei tiedä B.stä melkein mitään.
Ei täällä ole mitään tollaista ollut.Onko se tumpun aktiivifani?
En tiedä kun sen tumpussa ei ole mitään henkilökohtaista. Millä kirjaimella sen etunimi alkaa jos tiedät?Onko se tumpun aktiivifani?
No kekä hän sit on muka, kyllä minä ja nimimerkillinen tiedetään ainakin että.Mikä tossari sellainen on, joka ei tiedä Bojanista mitään.![]()
Ettepä tiedä kun romanttiset välitkin kuvittelette Kn kanssaNo kekä hän sit on muka, kyllä minä ja nimimerkillinen tiedetään ainakin että.
Ei tälläisiä tänne, kiitos.En tiedä kun sen tumpussa ei ole mitään henkilökohtaista. Millä kirjaimella sen etunimi alkaa jos tiedät?
Oion vain, ettei minua luulla toksi kieltä ei tietäväksi.Ettepä tiedä kun romanttiset välitkin kuvittelette Kn kanssa![]()
Antaa tulla vaan, täällä voi vapaasti kritisoida nimimerkkejä. Tämä palsta on kritiikkiä varten.Ei tälläisiä tänne, kiitos.
Kyllä B ihan selvästi alkaa hehkua Kärtsän kanssaEttepä tiedä kun romanttiset välitkin kuvittelette Kn kanssa![]()
Sinun oikomisesi mitään auta, täällä saa kirjoittaa mitä haluaa, pölö.Oion vain, ettei minua luulla toksi kieltä ei tietäväksi.
No ei kyllä yhtään iso.Siilalla on iso ja kolho pää
Vaikka muuten on kolho.No ei kyllä yhtään iso.
Alien-pää.Siilalla on iso ja kolho pää
Auttaa se, ettei ainakaan kekätossariksi sit luulla.Sinun oikomisesi mitään auta, täällä saa kirjoittaa mitä haluaa, pölö.
Samanlaisia älykääpiötä olette, väliäkö sillä jos sekoitetaan.Auttaa se, ettei ainakaan kekätossariksi sit luulla.