V
vierailija
Vieras
K:lla on parempia collabeita niin ei tietenkään.Osa faneista ihmettelee TML promon puuttumista. Ja ihan aiheesta, kyllä. Siis itse *en ihmettele*, mutta olisihan sen kappaleen nyt luullut tulevan tähän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K:lla on parempia collabeita niin ei tietenkään.Osa faneista ihmettelee TML promon puuttumista. Ja ihan aiheesta, kyllä. Siis itse *en ihmettele*, mutta olisihan sen kappaleen nyt luullut tulevan tähän.
Kärtsän hoikistumisen huomaa kun katsoo Disco ballsin promovideoita, joissa oli vihreä toppi päällä ja sit nyt nähtyjä kuvia. Ja muutenkin niiin hottikselta näyttää, maltan tuskin odottaa huomista![]()
Oli kyllä outo se singahtaminen Sloveniaan sitä tekemään sitten silloin huhtikuussa 2025.K:lla on parempia collabeita niin ei tietenkään.
Kerran.Ovat yöpyneet useampaan kertaan myös lentokenttähotellissa.
Oi kiva, mä en tiennytkään, että sillä keikka siellä.Ostin just liput BBno$ keikalle elokuulle Kulttuuritalolle![]()
Miksiköhän kasvit on turvonneet.Kärtsän hoikistumisen huomaa kun katsoo Disco ballsin promovideoita, joissa oli vihreä toppi päällä ja sit nyt nähtyjä kuvia. Ja muutenkin niiin hottikselta näyttää, maltan tuskin odottaa huomista![]()
Have a good day. Enjoy it! Goodbye.Mielenkiintoista tässä minusta on se, että Dzejla on yhdistetty romanttisessa mielessä samaa sukupuolta oleviiin henkilöihin. Oli se viisuvoittaja, sitten tennisopettaja (vai mikä olikaan). Paras ystävä on mies, joka on parisuhteessa miehen kanssa. Toki taisi syödä myös kuormasta, ja seurustella oman bändin jäsenen kanssa. Hänhän oli mukana myös D:n valmistujaisissa Barcelonassa, ja perhekuvissakin, mikä kertoo siitä, että on ainakin joskus ollut osa perhettä.
Mistä päättelet että ei tietäisi?Tietäispä Boikkeli prisma-jutuista, ei varmaan kovin kauaks aikaa jäisi juttelemaan![]()
Tietäispä Boikkeli prisma-jutuista, ei varmaan kovin kauaks aikaa jäisi juttelemaan![]()
Ilmeisesti kirjoitusvirhe mutta vähän aikaa mietin niitä kärsiviä huonekasveja, murattia tms K asunnossa ja mistä näiden turpoamisen näkee. Että olisivat viimeinkin saaneet kastelua.Miksiköhän kasvit on turvonneet.
Mistä näkee liveseurannan?
TML ensiesitys sopii paremmin Ljubljanassa kuin H;gissä esitettäväksi.Osa faneista ihmettelee TML promon puuttumista. Ja ihan aiheesta, kyllä. Siis itse *en ihmettele*, mutta olisihan sen kappaleen nyt luullut tulevan tähän.
Ekan kerran olivat viime elokuussa.Kerran.
Kolmasti! Neljästi! Viidesti! Kuudesti!Ainakin kahdesti
Ekan kerran olivat silloin kun oli se K:n "Is Bojan here?" video. Ja B:llä oli raidallinen t-paita. Hengasivat jossain neukkarissa ainakin. Minusta siitä on kauemmin kuin viime elokuussa.Ekan kerran olivat viime elokuussa.
Esim mä en tajua, mikä juttu tää on.Mistä päättelet että ei tietäisi?
Oliko se neukkari lentokenttähotellissa?Ekan kerran olivat silloin kun oli se K:n "Is Bojan here?" video. Ja B:llä oli raidallinen t-paita. Hengasivat jossain neukkarissa ainakin. Minusta siitä on kauemmin kuin viime elokuussa.
Niin mikä hotelli tämä oli? Eiköhän heidän ole tällä kertaa helpompi yöpyä keskustassa.Ekan kerran olivat silloin kun oli se K:n "Is Bojan here?" video. Ja B:llä oli raidallinen t-paita. Hengasivat jossain neukkarissa ainakin. Minusta siitä on kauemmin kuin viime elokuussa.
Kyllä oliOliko se neukkari lentokenttähotellissa?
Ei tule pässi.Osa faneista ihmettelee TML promon puuttumista. Ja ihan aiheesta, kyllä. Siis itse *en ihmettele*, mutta olisihan sen kappaleen nyt luullut tulevan tähän.
Pasilassa varmaan ja samoin silmin Tavastialta lentokentälle.Niin mikä hotelli tämä oli? Eiköhän heidän ole tällä kertaa helpompi yöpyä keskustassa.