K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen pitänyt K:sta enemmän tän shipin yhteydessä. Se "toisenlainen" K, jota sen somessa näkee, ei lainkaan vetoa minuun. En ole kiinnostunut hänen tekemisistään tai mainoksistaan, en edes musiikista. Tämä on vain mun mielipide.
 
vierailija
Damon kun olisi lauantaina Madridissa, saataisiin kunnon pöhinät. Alkaako muuten joksujen live klo 18 tänään Suomen aikaa?
Jönnä että jotkut tarvitsee Damonin siihen pöhinään. Olen Bojanisti ja mua kiinnostaa hänen ja Joksujen tekemiset, ei nämä liitännäiset. Myös Kn joistain biiseistä pidän, mutta tuskin tulee keikoille mentyä. Ruississa tietty katson myös hänen keikan. Mulle riittää se mitä artistit haluavat faneille antaa, eikä koskaan ole se yksityiselämä niin hirveästi kiinnostanut. Tykkään keskustella musiikista ja keikoista.
 
vierailija
Jönnä että jotkut tarvitsee Damonin siihen pöhinään. Olen Bojanisti ja mua kiinnostaa hänen ja Joksujen tekemiset, ei nämä liitännäiset. Myös Kn joistain biiseistä pidän, mutta tuskin tulee keikoille mentyä. Ruississa tietty katson myös hänen keikan. Mulle riittää se mitä artistit haluavat faneille antaa, eikä koskaan ole se yksityiselämä niin hirveästi kiinnostanut. Tykkään keskustella musiikista ja keikoista.
Se kommentti oli oletettavasti sarkasmia. Osa meistä kaipaa sellaista kunnon pöhinää ja vauhtia näihin ketjuihin. Vauvan ketju on tällä hetkellä tosi seesteinen ja söpöilevä. Toisille se riittää, toiset taas kaipaa jotakin draivia. Enkä tarkoita tällä mitään jankkauksia vaan, että olisi enemmän jotakin keskusteltavaa ja spekuloitavaa.
 
vierailija
Jönnä että jotkut tarvitsee Damonin siihen pöhinään. Olen Bojanisti ja mua kiinnostaa hänen ja Joksujen tekemiset, ei nämä liitännäiset. Myös Kn joistain biiseistä pidän, mutta tuskin tulee keikoille mentyä. Ruississa tietty katson myös hänen keikan. Mulle riittää se mitä artistit haluavat faneille antaa, eikä koskaan ole se yksityiselämä niin hirveästi kiinnostanut. Tykkään keskustella musiikista ja keikoista.
No aika vähän on ollut pöhinää kyllä. Ketjut on ihan kuolleita.
 
vierailija
Mä luen kanssa vaikka ei sinänsä oikeastaan kiinnosta. En siis etsimällä etsisi T juttuja mutta ei haittakaan. Annetaan nyt kuitenkin oma analyysi tästäkin kun on niin hiljaista. En näe mitään sutta tai kiihkeää katsetta vaan T pohtimassa että mitenkäs tämä ujon puudelin kanssa oikein pitäisi toimia.
Joku kunnon rottweiler voisi astuttaa tämän pikku puudelin.
 
vierailija
Se kommentti oli oletettavasti sarkasmia. Osa meistä kaipaa sellaista kunnon pöhinää ja vauhtia näihin ketjuihin. Vauvan ketju on tällä hetkellä tosi seesteinen ja söpöilevä. Toisille se riittää, toiset taas kaipaa jotakin draivia. Enkä tarkoita tällä mitään jankkauksia vaan, että olisi enemmän jotakin keskusteltavaa ja spekuloitavaa.
Nimenomaan, seesteinen ja söpöilevä. Seuraus siitä kun kaikki on kiellettyä. Sallittua vain keskustelu jostain Krisin, Janin ja Nacen tylsistä ilmeistä ja fanien antamista räteistä ja pupunkorvista. Vtttu sentään mitkä varhaisseniilien kokoontumisajot
 
vierailija
Nimenomaan, seesteinen ja söpöilevä. Seuraus siitä kun kaikki on kiellettyä. Sallittua vain keskustelu jostain Krisin, Janin ja Nacen tylsistä ilmeistä ja fanien antamista räteistä ja pupunkorvista. Vtttu sentään mitkä varhaisseniilien kokoontumisajot
Totta puhut. Ei ole siellä paljoa itsellenikään lukemista tällä hetkellä. Minä se kaipaan kanssa jotain kiimailijoiden ja pervoilijoiden kokoontumisajoja.
 
vierailija
No mun täytyy myöntää, että shipin lopahdettua oon alkanut menettää kiinnostuksen molempiin (JO&Käärijä) myös artisteina. Aika keskinkertaista humppaa molemmat, mut shippihuumassa jaksoi fanittaa niitäkin.
Hyvä että kirjoitit noin.
Olen samaa mieltä.
Uskallan sen nyt itsellenekin tunnustaa.
Irtisanouduin Kn seuraamisesta.
Ei kiinnosta nuo mainoskuvat.
Eikä K enää muutenkaan.
Luulemani jonkinlainen aitous Ksta oli feikkiä.
Bojan nyt on vähän mielenkiintoisempi.
On sekin innostus laimentunut.
He jatkavat valitsemillaan poluilla.
Minä omallani.
 
vierailija
Hyvä että kirjoitit noin.
Olen samaa mieltä.
Uskallan sen nyt itsellenekin tunnustaa.
Irtisanouduin Kn seuraamisesta.
Ei kiinnosta nuo mainoskuvat.
Eikä K enää muutenkaan.
Luulemani jonkinlainen aitous Ksta oli feikkiä.
Bojan nyt on vähän mielenkiintoisempi.
On sekin innostus laimentunut.
He jatkavat valitsemillaan poluilla.
Minä omallani.
Ymmärrän sua. Olen tässä itsekin miettinyt, laittaisinko myyntiin nuo ostamani liput. K on kiinnostanut lähinnä ilmiönä ja tietynlaisen energisyytensä takia. Stoorit on usein vähän noloja. Musiikkina ei kiinnosta sillä tavalla, että aktiivisesti kuuntelisin. Ehkä uteliaisuudesta säilytän tuon Böle lipun vielä. Joksujen musiikista tykkään ja odotan innolla seuraavaa levyä. Ruissiin on lippu, mutta en tiedä menenkö, kun katselin taas videoita edellisiltä vuosilta. Se ihmispaljous! Oon ehkä liian vanha sinne kuitenkin. Näkisikö siellä joksujen esitystä kunnolla edes?
 

Yhteistyössä