K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ihmisen tienaa rahaa ja elää esittelemällä 90%:ssa julkaisuistaan lähikuvia ruumiinosiensa ja kroppansa muodoista ja niiden kehityksestä niin saa kai niistä ruumiinosista nyt hvetyi soikoon esittää mielipiteensa. Että miten ne nyt sitten vertautuvat vastaavien muiden kehonsa esittelijöiden "saavutuksiin".

Vai pitäskö olla pelkkää valheellista posia?

Jos ihmisen tienaa rahaa ja elää esittelemällä 90%:ssa julkaisuistaan lähikuvia ruumiinosiensa ja kroppansa muodoista ja niiden kehityksestä niin saa kai niistä ruumiinosista nyt hvetyi soikoon esittää mielipiteensa. Että miten ne nyt sitten vertautuvat vastaavien muiden kehonsa esittelijöiden "saavutuksiin".

Vai pitäskö olla pelkkää valheellista posia?
Tämäpä juuri.

Mamma täällä puolustelee haukkumisiaan😁 Varmaan sama, joka ajattelee, että jos nainen laittaa hameen päälle on itse ansainnut raiskaamisen.

Mä en harrasta haukumista. Etenkään toisen ulkonäön arvostelua. Kyseenalaistin sitä miksi pitää hakemalla hakea itsestään kirjoitettuja asioita ja pahoittaa mielensä. Kyllähän sen nyt kaikki tietää että jos lähtee itsestään etsimään kommentteja, ei ne ikinä ole positiivisia. Tää maailma kun on sairas.

Mä en harrasta haukumista. Etenkään toisen ulkonäön arvostelua. Kyseenalaistin sitä miksi pitää hakemalla hakea itsestään kirjoitettuja asioita ja pahoittaa mielensä. Kyllähän sen nyt kaikki tietää että jos lähtee itsestään etsimään kommentteja, ei ne ikinä ole positiivisia. Tää maailma kun on sairas.
Sit kannattaa lukea paremmin, kirjoitit puuta heinää.

Näköjään on tästäkin ketjusta poiminut kommentteja. Kysynpähän vaan että jos hän ei itse kerta mitään itsestään lue tai etsi, niin miten tämäkin ketju on hänelle päätynyt. K:stako lukenut 🤔

Yhteistyössä