V
vierailija
Vieras
Mamma täällä puolustelee haukkumisiaan
Varmaan sama, joka ajattelee, että jos nainen laittaa hameen päälle on itse ansainnut raiskaamisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt oli aika huonoMamma täällä puolustelee haukkumisiaanVarmaan sama, joka ajattelee, että jos nainen laittaa hameen päälle on itse ansainnut raiskaamisen.
Tämäpä juuri.Jos ihmisen tienaa rahaa ja elää esittelemällä 90%:ssa julkaisuistaan lähikuvia ruumiinosiensa ja kroppansa muodoista ja niiden kehityksestä niin saa kai niistä ruumiinosista nyt hvetyi soikoon esittää mielipiteensa. Että miten ne nyt sitten vertautuvat vastaavien muiden kehonsa esittelijöiden "saavutuksiin".
Vai pitäskö olla pelkkää valheellista posia?
Mamma täällä puolustelee haukkumisiaanVarmaan sama, joka ajattelee, että jos nainen laittaa hameen päälle on itse ansainnut raiskaamisen.
Sit kannattaa lukea paremmin, kirjoitit puuta heinää.Mä en harrasta haukumista. Etenkään toisen ulkonäön arvostelua. Kyseenalaistin sitä miksi pitää hakemalla hakea itsestään kirjoitettuja asioita ja pahoittaa mielensä. Kyllähän sen nyt kaikki tietää että jos lähtee itsestään etsimään kommentteja, ei ne ikinä ole positiivisia. Tää maailma kun on sairas.
Erikaa et tähän pippapää sotke.Niin mitä se Erikakin itkee ja valittaa, kun tissit ja perse paljaana keikkuu kaiket päivät.
Perseen esittelijä voi alkaa tehdä rahaa esimerkiksi omilla biiseillä tai vaikka tauluilla Silloin porukkakin alkaa keskustella tyypin biiseistä ja tauluista. Sen perseen sijaan.
Niin jos artistius perustuu tissien esittelyyn niin turha itkeä.Niin mitä se Erikakin itkee ja valittaa, kun tissit ja perse paljaana keikkuu kaiket päivät.
Niin mitä se Erikakin itkee ja valittaa, kun tissit ja perse paljaana keikkuu kaiket päivät.
Perse ja tissit on sen julkisuuskuva, eikä siinä mitään pahaa ole. Harmi ettei saanut viisuissa esitellä persettään.Erikaa et tähän pippapää sotke.
Mut eihän Erika ookaan ollu stooreissaan itkemässä vai onkoPerse ja tissit on sen julkisuuskuva, eikä siinä mitään pahaa ole. Harmi ettei saanut viisuissa esitellä persettään.
Ei ole, ainoa se Ruoska biisi K:n kanssa ne kommentit.Mut eihän Erika ookaan ollu stooreissaan itkemässä vai onko
Se on itkenyt sitä joka paikassa. En ymmärrä, jos haluaa esitellä tissejä ja persettä niin miksi valittaa, jos ihmiset kutsuu halvaksi.Mut eihän Erika ookaan ollu stooreissaan itkemässä vai onko
Kunnon uhriutumista on tosiaan harrastanut, vaikka itse niitä silikonejaan esittelee.Se on itkenyt sitä joka paikassa. En ymmärrä, jos haluaa esitellä tissejä ja persettä niin miksi valittaa, jos ihmiset kutsuu halvaksi.
Niinhän se kuntovalmentaja tekee, Erikalla on aidot että.Kunnon uhriutumista on tosiaan harrastanut, vaikka itse niitä silikonejaan esittelee.
Niin itsekin sanoi ennen viisuja, että ihmiset tykkää hänestä tissien takia niin miksi sitten valittaa.Kunnon uhriutumista on tosiaan harrastanut, vaikka itse niitä silikonejaan esittelee.