V
vierailija
Vieras
Minäkin kirjoitan, mitä haluan että.Minäkin kirjoittelen mitä haluan että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minäkin kirjoitan, mitä haluan että.Minäkin kirjoittelen mitä haluan että.
Sieltä on tulossa muutakin.Oli joo.
Sehän oli ennen kuin Joksujen Tavastia-keikka oli julkinen tieto.Käärijän vastaukseen Paaspopin fanitapaamisessa
Ei ole mainostettu, urpo, vaan oiottu sun harhaisia väitteitäsi vain.Koko yön ja aamun joku mainosti hänen teoksiaan niin todellakin kuuluu kaikki puolet![]()
Eipä kovin innostuneelta vaikuttanutOli joo.
Repiiköhän boikkelimummot nyt pelihousunsa. Mutta hyvä uutinen!Eipä kovin innostuneelta vaikuttanut![]()
No voipa siellä Tavastiallakin tulla, ihan neutraali välihuutaja tässä. Mutta Kärtsä itse ei hirveästi tunnu rykäisyä hehkuttavan, niin ihmettelen joidenkin shipparien innokkuutta. On kuin odottaisi joulupukilta pääsiäismuniaSehän oli ennen kuin Joksujen Tavastia-keikka oli julkinen tieto.
No missä on näyttänyt innostuneelta tuosta huomenna julkaistavastakaan?Eipä kovin innostuneelta vaikuttanut![]()
Miksi Kärtsän innon pitäisi määrittää fanien innon tasoa asiassa?No voipa siellä Tavastiallakin tulla, ihan neutraali välihuutaja tässä. Mutta Kärtsä itse ei hirveästi tunnu rykäisyä hehkuttavan, niin ihmettelen joidenkin shipparien innokkuutta. On kuin odottaisi joulupukilta pääsiäismunia
Kaikki collabit on paskaa ja rahastustaNo voipa siellä Tavastiallakin tulla, ihan neutraali välihuutaja tässä. Mutta Kärtsä itse ei hirveästi tunnu rykäisyä hehkuttavan, niin ihmettelen joidenkin shipparien innokkuutta. On kuin odottaisi joulupukilta pääsiäismunia
Alan Walker?Kaikki collabit on paskaa ja rahastustaPaitsi tml
Pakko saada se nyt ja heti
Kuka olen?
Missä se on puhunut siitä? Oon nähnyt vaan promovideoita, mut kiva jos löytyy joku klippi, missä puhuu biisistä. LinkkaatkoNo missä on näyttänyt innostuneelta tuosta huomenna julkaistavastakaan?
No eiks sen biisin pitäny symboloida Jere Jerpukkapyllyn rakkautta Bojaniin ja toisinpäin? Mutta Jerpukka näyttää siltä, kuin olisi löytänyt marketin hyllystä enää Coopin karkeaa vessapaperiaMiksi Kärtsän innon pitäisi määrittää fanien innon tasoa asiassa?
Ei ole puhunut missään. K on siinä vaan fiittaajana ja kuitenkin on biisistä somettanut aika paljon. Kyllä toikin nyt jotain kertoo, että on kuvannut myös tiktokeja/videoita fanien kanssa Taiwanissa ja Hollannissa.Missä se on puhunut siitä? Oon nähnyt vaan promovideoita, mut kiva jos löytyy joku klippi, missä puhuu biisistä. Linkkaatko![]()
En kauheasti laittais painoarvoa K:n reaktioille. Ihan samaan tapaan sen ennen Joksujen Suomen kiertuetta tylsistyneenä totesi livessä että jaa ehkä saatetaan käydä kaljalla jos ehditään nähdä ja sit se olikin yllätysesiintyjänä ja koko kiertueen mukana. Jos TML tulee yllätyksenä niin reaktio kyselyihin ois varmaan juuri tuo.No voipa siellä Tavastiallakin tulla, ihan neutraali välihuutaja tässä. Mutta Kärtsä itse ei hirveästi tunnu rykäisyä hehkuttavan, niin ihmettelen joidenkin shipparien innokkuutta. On kuin odottaisi joulupukilta pääsiäismunia
Okei, itekin ihmettelin, kun en ole nähnyt. Mutta on varmasti aika tärkeä biisi. Sitä old school Käärijää. Kiva, että tulee vaikka on vaan featti. Siitä omasta biisistä, mitä oli kanssa soittanut ei vissiin ole mitään videomateriaalia? On varmaan pyytänyt tuolla, ettei kuvata.Ei ole puhunut missään. K on siinä vaan fiittaajana ja kuitenkin on biisistä somettanut aika paljon. Kyllä toikin nyt jotain kertoo, että on kuvannut myös tiktokeja/videoita fanien kanssa Taiwanissa ja Hollannissa.
tekniikanmaailma.fi