V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi ei. Onkohan jäykkä vai taipuisa.
Taipuisa ei olisi katkennut,Voi ei. Onkohan jäykkä vai taipuisa.
Katkesko se kokonaan?Taipuisa ei olisi katkennut,
Ei kyl nyt natsaa.Ei mitään kemiaa.Linda onnellinen perheenäiti(onks niillä muuten lapsia?).LindaPete.
Se on saletti, kun viisut hyrähtää käyntiin. Vuoden pari !!!! Kemiat sopii yhteen niin hyvin
Aina tulee joku uus hetkeksi,joka villitsee.Kärtsä silti aina pysyy mielessäUudet kiinnostuksen kohteet jo pääsääntöisesti homoillakin.
En ymmärrä tätä pituuden ihannointia.Minusta 177cm on aika pitkä tai ainakin normaali miehen mitta.Oon yllättynyt.Minusta Pete ei vaikuta niin pitkältä.Ehkä muutaman sentin Kärppää pitemmältä.Aa, nyt vasta tajusinkin, että Pete on noinkin lyhyt 177 cm (näyttää pidemmältä jotenkin) tai lyhyt ja lyhyt, onhan Bojankin 178 cm.
Sä oot kyllä niin sokea kemioiden suhteen. Ilmankos paritatkin BojereaEi kyl nyt natsaa.Ei mitään kemiaa.Linda onnellinen perheenäiti(onks niillä muuten lapsia?).
Rouva Sokea iskee jälleen !En ymmärrä tätä pituuden ihannointia.Minusta 177cm on aika pitkä tai ainakin normaali miehen mitta.Oon yllättynyt.Minusta Pete ei vaikuta niin pitkältä.Ehkä muutaman sentin Kärppää pitemmältä.
On lapsia kaksi, tytöt 13 ja 17 vee.Ei kyl nyt natsaa.Ei mitään kemiaa.Linda onnellinen perheenäiti(onks niillä muuten lapsia?).
Äijän naama on kuin huussin lauta, mutta reteesti roikottaa isoa makkaraansa vapaana harmaissa kolitseissa. Siitä pisteet!Aki riisuutui!![]()
Huh, mikä kroppa! Aki Manninen riisuuntui
Nyrkkeilyotteluun valmistautuva kuntovalmentaja esitteli Seiskalle, miltä 50-vuotias mies voi näyttää ilman paitaa.www.seiska.fi
Kovassa kunnossa on,mutta muuten aika vastenmielinen persoona.Ei sytytä yhtään.Noup!Aki riisuutui!![]()
Huh, mikä kroppa! Aki Manninen riisuuntui
Nyrkkeilyotteluun valmistautuva kuntovalmentaja esitteli Seiskalle, miltä 50-vuotias mies voi näyttää ilman paitaa.www.seiska.fi
No hohhoijaa, enhän minä ihannoikaan, ihan sopiva tollainen Bojaninkin kokoinen olisi itselleni, J:hin nyt kylläkin selkeä pituusero B:llä ja Petellä.En ymmärrä tätä pituuden ihannointia.Minusta 177cm on aika pitkä tai ainakin normaali miehen mitta.Oon yllättynyt.Minusta Pete ei vaikuta niin pitkältä.Ehkä muutaman sentin Kärppää pitemmältä.
Äijän naama on kuin huussin lauta, mutta reteesti roikottaa isoa makkaraansa vapaana harmaissa kolitseissa. Siitä pisteet!
Missäs hän niin kertoo? Mut en kyllä itekään mitään erityistä kemiaa näe, tossa esityksessä sitä sais olla enemmänkin.Sä oot kyllä niin sokea kemioiden suhteen. Ilmankos paritatkin Bojerea![]()
No mut jos katsoi UMK:ta,niin Pete näytti tosi lyhyeltä verrattuna muihin.En tiedä,minkä pituinen Linda on.Hänellä tietenkin oli kyllä korkeat korot.En ymmärrä tätä pituuden ihannointia.Minusta 177cm on aika pitkä tai ainakin normaali miehen mitta.Oon yllättynyt.Minusta Pete ei vaikuta niin pitkältä.Ehkä muutaman sentin Kärppää pitemmältä.
Linda on 170 cm.No mut jos katsoi UMK:ta,niin Pete näytti tosi lyhyeltä verrattuna muihin.En tiedä,minkä pituinen Linda on.Hänellä tietenkin oli kyllä korkeat korot.
Nih!Bojere asiaan en oo kantaani täällä kertonut.Fanitan ainoastaan Jereä.Missäs hän niin kertoo? Mut en kyllä itekään mitään erityistä kemiaa näe, tossa esityksessä sitä sais olla enemmänkin.
Plus siihen korot,niin lähennellään jo 180cm:ä.Eli Pete voi olla sen 177cm sitten kyllä,kun näyttivät saman mittaisilta.Linda on 170 cm.
Anteeksi.Nih!Bojere asiaan en oo kantaani täällä kertonut.Fanitan ainoastaan Jereä.![]()
IMRR (= Ison Mekkaran Reteät Roikottajat Ry)Äijän naama on kuin huussin lauta, mutta reteesti roikottaa isoa makkaraansa vapaana harmaissa kolitseissa. Siitä pisteet!