K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmistaa siis vain ja ainoastaan sen, että jo fani on kysynyt _jotain_ (siitä mitä on kysytty ei tässä tiedetä on vain spekulaatio/arvaus), johon alkuperäinen postaaja on vastannut yes!

Kysymys on voinut olla vaikka, lensitkö useasta Hampuriin? Tai Oliko Sadie yhtä kaunis kuin kuvissa? Tai oliko matkalla ilmakuoppia?
No käypä kysymässä mitä kysyi. Niin et uskalla, kun et kestä totuutta. Mitähän luulisit et JO fani kysyy Sadiestä?
 
vierailija
Tää on kyllä sinänsä outoa, luulis että eivät tekis noin julkisesti, kun ainakin Sadie tunnistetaan varmasti, mut ehkä ovat niin rakastuneita etteivät malta pitää näppejä irti toisistaan tai yritä mitenkään salailla suhdetta.
Se näkijä ei kyllä erityisesti selitä mitä se tuolla tarkoittaa vaikka siltä kysytäänkin siitä. Mutta toisaalta mun mielestä kyllä ihmiset voi tulkita pariksi vaikkei mitään kosketteluja olisikaan. Kyllä pariskuntien välinen
yhteys yleensä tulee ilmi porukassakin ollessa. Ei kaikki toisiaan halailemaan saati pussailee muitten seurassa ja silti pystyy usein päättelemään ketkä ovat kumppaneita keskenään.
 
vierailija
Tää on kyllä sinänsä outoa, luulis että eivät tekis noin julkisesti, kun ainakin Sadie tunnistetaan varmasti, mut ehkä ovat niin rakastuneita etteivät malta pitää näppejä irti toisistaan tai yritä mitenkään salailla suhdetta.
Voihan se olla että eivät erityisesti salaile, eivät vain tuo suhdettaan oma-aloitteisesti esiin julkisuuteen tai kommentoi missään.
Ja oon kyllä iloinen jos Bojan on löytänyt rakkauden, hänessä olisi kyllä mennyt (julkikuvansa perusteella) täydellinen poikaystävä hukkaan, jos sinkkuna olisi pysytellyt! 😄
 
vierailija
Voihan se olla että eivät erityisesti salaile, eivät vain tuo suhdettaan oma-aloitteisesti esiin julkisuuteen tai kommentoi missään.
Ja oon kyllä iloinen jos Bojan on löytänyt rakkauden, hänessä olisi kyllä mennyt (julkikuvansa perusteella) täydellinen poikaystävä hukkaan, jos sinkkuna olisi pysytellyt!
Missä nää kuvat tältä lennolta on, tuotko meille muillekin tiedoksi?
 
vierailija
Eikä suhde jos sitä on, ole enää ihan tuore. Ja kuten ylempänä sanottiin, eivät tuo julki, mutta eivät täysin enää peittele. Mikä voi tarkottaa että ehkä saadaan oikea paparazzi/muu kuva jossain vaiheessa jos suhde on totta :D
 
vierailija
Ei ole totta ja ette tule saamaan ehkä S tosin paljastaa sen oikean poikaystävän ja silloin nauran minä
Katsellaan katsellaan. Kuka nauraa ja milloin. Mutta jos se ei ole S niin varmaa on ainakin se, että jossain vaiheessa Bojanilla tulee olemaan joku tyttö - tai poikaystävä. Ja se jollain tavalla tulee julkisuuteen ilmi. Ja se ei ole Jere Vantaalta.
 

Yhteistyössä