vierailija
Eipä se B enää ig:tä pahemmin käytä, joten kukaan ei huomaan vaikka poistuisi sieltä.Ei sen tarvi, kun nää ei ole totta tai sitten sulkee taas sen ig:nsä sitähän te pahanpuhujat haluatte
Eipä se B enää ig:tä pahemmin käytä, joten kukaan ei huomaan vaikka poistuisi sieltä.Ei sen tarvi, kun nää ei ole totta tai sitten sulkee taas sen ig:nsä sitähän te pahanpuhujat haluatte
Tweeteissä selviä millä lennoilla twitteristi on ollut kyllä tutki hänen tiliJa mistähän tällanen ”tieto”?
No en mä tiedä miten se sulkeminen oikeestaan poikkeis nykytilanteesta kun ei juuri postaa mitäänEi sen tarvi, kun nää ei ole totta tai sitten sulkee taas sen ig:nsä sitähän te pahanpuhujat haluatte
No linkkaapa se tweetti mistä lento käy ilmi.Tweeteissä selviä millä lennoilla twitteristi on ollut kyllä tutki hänen tili
Ai deaktivointia ei huomattaisi just joo?Eipä se B enää ig:tä pahemmin käytä, joten kukaan ei huomaan vaikka poistuisi sieltä.
Laittakaa nyt sille aplle viestiä. Kyllähän tuokin antaa ymmärtää että se on ollut B.Huomasin vasta nyt, että tämän alla on alkuperäiseltä Sadien nähneeltä kaksi kommenttia. Toinen on suljetun tilin kommenttiin vastaus ”kyllä, se on hän (miespuolinen)”, alkuperäinen kommentti ei siis minulle näy kun se on rajoitettu. Ja toinen kommentti on vastaus poistettuun kommenttiin ”Yes!”.
Eli jotain hän on kyllä vahvistanut mutta harmillisesti ei näy. :/
Se Bojanin salattu kumppani on tää Jorma. B yöpyi sen luona Naantalissa.Minäkin olin Malediiveilla. Panna rytkytin Kärvänää aina kun Volde meni päiväunille. Siinä kuvassa missä K lähetteli terveisiä Blle olin just veden alla imemässä sen munaa. T. Siveys-Jorma
No huomattaisi varmasti mutta ei se toisi muutosta nykytilanteessen kun ei mitään postaakaanAi deaktivointia ei huomattaisi just joo?
Ei varmasti reagoi mitenkään, ei suorasti eikä epäsuorasti.En usko, että haluaa reagoida mitenkään.
Ei näyttäydy eikä tule kuvia, kun mitään suhdetta ei ole, mutta siinähän odotatte sitten vai idiootti ei osaa etsiä tietoa, ettei B ole voinut olla kyseisellä lennollaEi varmasti reagoi mitenkään, ei suorasti eikä epäsuorasti.
Se on sitten aikanaan kiinnostava nähdä, jos ovat yhdessä ja jos suhde kestää, näyttäytyvätkö missään yhdessä ja jos niin milloin ja missä.
voivat tulla yhdessä braderin euroopan turneen keikalle.Ei varmasti reagoi mitenkään, ei suorasti eikä epäsuorasti.
Se on sitten aikanaan kiinnostava nähdä, jos ovat yhdessä ja jos suhde kestää, näyttäytyvätkö missään yhdessä ja jos niin milloin ja missä.
miksi eiEi näyttäydy eikä tule kuvia, kun mitään suhdetta ei ole, mutta siinähän odotatte sitten vai idiootti ei osaa etsiä tietoa, ettei B ole voinut olla kyseisellä lennolla
edelleen, sinä et sitä tiedä yhtään enempää kuin muut sitä että suhde on. Sun täytyy nyt vaan elää tässä epätietoisuudessaEi näyttäydy eikä tule kuvia, kun mitään suhdetta ei ole, mutta siinähän odotatte sitten vai idiootti ei osaa etsiä tietoa, ettei B ole voinut olla kyseisellä lennolla
No niinpä, hänet on heti kuvattu kun on nähty, mutta sadieta ei ole kuvannut kukaan. Sen sijaan tuli kaikenlaisia juttuja kuinka sadie on ennen keikkaa hengannut tupakkapaikalla Janin, damonin ja crewn kanssa niin että fanit on siihen päässeet ihan tosta vaan jonosta piipahtamaan (ei tietenkään kaikki fanit vaan vain tämä yksi), mutta he eivät sanoneet mitään sadielle eivätkä ottaneet kuvaa eikö yhtään mitään muutakaan. Tosi uskottavia havaintoja.Ei kukaan siellä Damoniakaan kuvannut paitsi yhden kerran kun hän tuli faneja moikkaamaan.
En minä tuollaista tulis mieleen kuvitella pois se minusta, S oli ystävänsä Taylor S. konserttiin menossaedelleen, sinä et sitä tiedä yhtään enempää kuin muut sitä että suhde on. Sun täytyy nyt vaan elää tässä epätietoisuudessa
Tää ei nyt ole se shippipalsta, voit mennä pois pakottamasta tota agendaa täältäB:stä ja K:sta on ihana se pusukuva (hali) ruissista siellä emmanimatics ig:ssä tässä on teille se suhde
Justhan kuvittelet että S ois menossa Taylorin leikalle vaikka siitä ei oo mitään tietoaEn minä tuollaista tulis mieleen kuvitella pois se minusta, S oli ystävänsä Taylor S. konserttiin menossa
Aika ajoissa on siellä kun Taylorin keikka on vasta tiistaina.En minä tuollaista tulis mieleen kuvitella pois se minusta, S oli ystävänsä Taylor S. konserttiin menossa
Se Yes! on vastaus tämän twitteristin kysymykseen. Näkee kun menee tämän näkijän profiiliin ja katsoo replies. Tää kysyjä on poistanut kommenttinsa mut JO fani näyttää olevan.Oho jäi linkki matkasta, mutta siis yksi näistä sen tyypin twiiteistä https://x.com/AbreuBriza/status/1814571522729693527
Häntä ei kuvattu heti kun oli nähty. Damon oli mukana Berliinistä Hampuriin. Ainoastaan Leipzigissä fanit postasi hänestä kuvia kun hän itse tuli moikkaamaan faneja ja ottamaan heidän kanssaan kuvia.No niinpä, hänet on heti kuvattu kun on nähty, mutta sadieta ei ole kuvannut kukaan. Sen sijaan tuli kaikenlaisia juttuja kuinka sadie on ennen keikkaa hengannut tupakkapaikalla Janin, damonin ja crewn kanssa niin että fanit on siihen päässeet ihan tosta vaan jonosta piipahtamaan (ei tietenkään kaikki fanit vaan vain tämä yksi), mutta he eivät sanoneet mitään sadielle eivätkä ottaneet kuvaa eikö yhtään mitään muutakaan. Tosi uskottavia havaintoja.
Täähän varmistaa kaiken!Se Yes! on vastaus tämän twitteristin kysymykseen. Näkee kun menee tämän näkijän profiiliin ja katsoo replies. Tää kysyjä on poistanut kommenttinsa mut JO fani näyttää olevan.
Varmaan kysynyt Bn kuvalla.