V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
HyväksytäänhänKeskisormea ei enää näköjään hyväksytä. Haista vittu.
Lähti Käppyrän mukana Thaimaan lomalle 2kk:ksi ja kumpikin palaa homona Suomeen.Nyt se on homotettu sekin.
Tiedän. Mutta se on vähemmän hulvatonta.Niin ja Jereä ja J häntä.
Mitä ihmeen hätää?Mulla ei hätääOn vaan niin älytöntä toi valheiden keksiminen jostain discordilaisista.
Ei mulla. Oon joutunut varmaan silmätikuks.Hyväksytäänhän![]()
Totta.Tiedän. Mutta se on vähemmän hulvatonta.
Laitoin ilman välilyöntiä ni sillain ainakin toimi.Ei mulla. Oon joutunut varmaan silmätikuks.
JaaLaitoin ilman välilyöntiä ni sillain ainakin toimi.
Niinpä. K oli kerran lomalla 14 hengen kanssa mut eihän se Joksujen Balkanin homoklaanin suuruutta voita. Balkanin homoklaani pesää kaikki muut mennen tullen.Toi oli kyllä hieno saavutus Jltä, viettää lomaa balkanilaisen homoklaanin seurassaVaikka mitä isoja nimiä ja seurueita tavannut, mutta tämä on kyllä ihan omassa luokassaan.
No ei kellään mitään tietoa ole.Homoklaanissa joku vuosipäivä, vai miks kakkukahvit?
Tottakai, joksut ja piirinsä on aina isompaa että.Niinpä. K oli kerran lomalla 14 hengen kanssa mut eihän se Joksujen Balkanin homoklaanin suuruutta voita. Balkanin homoklaani pesää kaikki muut mennen tullen.![]()
Miksi mummojen värisuoran pitäisi haistaa viiiittua? Haista ite, pöllykkäKeskisormea ei enää näköjään hyväksytä. Haista vittu.
Kyllä balkanilainen influ osaa etsiytyä menestyksen liepeille... kaikki Kn läheiset kuuluu tämän menestyksen piiriin. Bojan ja Dzejla opettanut.Hulvatonta että se Marko seuraa vain 105 tyyppiä ja yks niistä on Kärtsän pikkuveli.![]()
OotEi mulla. Oon joutunut varmaan silmätikuks.
Eiköhän kaikki Joksut lentäneet samaan aikaan sinne. Koko ajan ovat puhuneet menevänsä yhdessä.Ja Nace on voinut olla myös, mikään ei ainakaan viittaa ettei olisi.
Sulla ei oo hätää? Kohta meet p*skalle kuiteskinMulla ei hätääOn vaan niin älytöntä toi valheiden keksiminen jostain discordilaisista.
No ei se fanittamasi kuntovalmentaja ollut kuin hetken mukana, koita jo päästä ylitse.Nyt vasta sitten hoidettu pakolliset sosialiseeraamiset, kun K on jo lähdössä kotiin. Onneksi sai hyvän alkuloman Ronin ja C:n ja broidin kanssa
Nehän on kokoajan kiertueella.Joo, balkanilaiset voi jäädä sinne vaikka koko kevääksi, eihän niillä ole töitäkään rasittamassa.
Näin juuri.Eiköhän kaikki Joksut lentäneet samaan aikaan sinne. Koko ajan ovat puhuneet menevänsä yhdessä.
Ei ne mitään valheita oleMulla ei hätääOn vaan niin älytöntä toi valheiden keksiminen jostain discordilaisista.