V
vierailija
Vieras
No en ole sitäkään. Jäänne mistään.Taitaa olla se, joka on muidenkin juttujensa ja sanastonsa perusteella joku muinaisjäänne. Ihan viihdyttävä haukkujatrolli, mitta eri syystä, kun itse luulee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en ole sitäkään. Jäänne mistään.Taitaa olla se, joka on muidenkin juttujensa ja sanastonsa perusteella joku muinaisjäänne. Ihan viihdyttävä haukkujatrolli, mitta eri syystä, kun itse luulee.
Naurettavan näköstä, epäkiinnostavaa.
Oon täysin samaa mieltä! Mut kiinnostaako miehiä katsella naisia jostain muusta ku urheilullisista syistä?Piti tässä käydä ihan tekemässä aloitus Vauvalle, jos saatas miestenkin kommentteja. Asia nimittäin ärsyttää.
Yksi hyvä pointti oli siellä -naisten jääkiekko on urheilullisesti niin heikolla tasolla (kuten yleensä muukin joukkueurheilu) ettei niillä kriteereillä ansaitsisi paikkaansa olympialaisissa. En minä ainakaan naisena kaipaa tuommosta sikupuoleni keinotekoista nostamista. Vituttaa vaan lähinnä se sähläys telkkarissa
No hohhoijaa, mikäs sinä oot tollaista määräilemään, ihan turha ulista, ja sitten tekopyhästi suojella jotain K:hon kohdistuvaa kritiikkiä. Toi on ihan tasan naisvihaa mitä harjoitat itse nytten.Se ja sama, et pelaako miehet vai naiset? No ei kyllä varmasti ole kenestäkään muusta. Naiset voi pelata jääkiekkoa tai mitä hyvänsä, mut ei tarvi näitä hömpötyksiä tuoda olympialaisiin.
En ole suojellut ketään.No hohhoijaa, mikäs sinä oot tollaista määräilemään, ihan turha ulista, ja sitten tekopyhästi suojella jotain K:hon kohdistuvaa kritiikkiä. Toi on ihan tasan naisvihaa mitä harjoitat itse nytten.
Tekoäly ei nyt vaan suoriudu. Tuo on edelleenkin Thaimaata. Ainoastaan se kummastuttaa, että nuo keinut kuuluu sellaselle yoga wellness resortille, johon en ehkä ihan ensimmäisenä kärtsää kuvitellut lomailemaan. Mutta ei siellä toki pakko ole joogata.Tekoäly väittää, että tuo on Malediiveiltä![]()
Kiitos rapsastaTekoäly ei nyt vaan suoriudu. Tuo on edelleenkin Thaimaata. Ainoastaan se kummastuttaa, että nuo keinut kuuluu sellaselle yoga wellness resortille, johon en ehkä ihan ensimmäisenä kärtsää kuvitellut lomailemaan. Mutta ei siellä toki pakko ole joogata.
Hiljaa Pentti.No hohhoijaa, mikäs sinä oot tollaista määräilemään, ihan turha ulista, ja sitten tekopyhästi suojella jotain K:hon kohdistuvaa kritiikkiä. Toi on ihan tasan naisvihaa mitä harjoitat itse nytten.
Pahin mahdollinen, se oma nainen, mut vieraat toki sallitaan. Vieraat naiset lomilla kiva pieni lisä.Naiset kuuluu keittiöön ja tekemään miehille ruokaa. Varsinkin lomamatkoilla naiset on kirous.
Ei mitään naisia. Naisten paikka on kotona hellan ääressä lukea homoficcejä miesten matkoista.Pahin mahdollinen, se oma nainen, mut vieraat toki sallitaan. Vieraat naiset lomilla kiva pieni lisä.
Kun argumentit loppuu niin raikas miespakotus vaihteeksi.Hiljaa Pentti.
Tsiila ulisemassa yökerhoissa on kyllä kamalaa kuunneltavaa. Samoin Bojanin ulina, eihän Joksufanitkaan edes kuuntele heidän musiikkia.No hohhoijaa, mikäs sinä oot tollaista määräilemään, ihan turha ulista, ja sitten tekopyhästi suojella jotain K:hon kohdistuvaa kritiikkiä. Toi on ihan tasan naisvihaa mitä harjoitat itse nytten.
YäkEi mitään naisia. Naisten paikka on kotona hellan ääressä lukea homoficcejä miesten matkoista.
Ei kiinnosta ketään.Tsiila ulisemassa yökerhoissa on kyllä kamalaa kuunneltavaa. Samoin Bojanin ulina, eihän Joksufanitkaan edes kuuntele heidän musiikkia.
Ei mitään naisia. Naisten paikka on kotona hellan ääressä lukea homoficcejä miesten matkoista.
PakottajajankkajaKun argumentit loppuu niin raikas miespakotus vaihteeksi.
NaisvihajankkaajaKaikkein vähiten ketään kiinnostaa nämä naisvihaajien paskanjauhannat.
Vähään aikaa asiaa ja ihan totta. Tuo naiskiekkosähläys ei ole olympiaurheilun tasolla.Kaikkein vähiten ketään kiinnostaa nämä naisvihaajien paskanjauhannat.
Vähään aikaa asiaa ja ihan totta. Tuo naiskiekkosähläys ei ole olympiaurheilun tasolla.
Taidat sitten olla Kärtsän yksityiselämällä mehustelija JA naisvihaaja. Sairasta touhua.En tosiaan ooEn fantasioi homosteluista kuten sinä enkä seuraa fanaattisesti jääkiekkoa, mut MM-kisat ja olympialaiset, kyllä.