V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän tosta voi mitään päätellä tollo.
Juu ei oleKärtsä ollut Tommyn kanssa eilen Heated Rivalry bileissä Tallinnassa.
Uuh, fantastinen idea. -HärtsäTyönnä se Bojan peppuusi.
Tämä. Ja Mietaan mansikan !UNOHDIT TÄRKEIMMÄN, HIIHTÄJIEN PIPPELIT!!
KiusaajaUuh, fantastinen idea. -Härtsä
En kyllä oo dissannut, kai Bojan sen itsekin tajuaa, ettei se kaikkia sillälailla hulluna miellytä, kai se kuuntelijamäärä muuten ois suurempi ja kasvussa koko ajan?Sori, lainaus ei pysynyt mukana. Mutta joksujen musiikin dissaus.
Tuo screenshot oli vain malli, mikä stoori kyseessä, jonka jokainen voi itse tsekata ao tililtä. Kärtsää siinä stoorissa ei joka tapauksessa näy, arvon Kuuno-Pertti-Nyrkkikyllikki.Eihän tosta voi mitään päätellä tollo.
Härtsän peppu on kyllä kieltämättä aika kiusotteleva.Bojan vai Härtsän peppu?
TyhmäTuo screenshot oli vain malli, mikä stoori kyseessä, jonka jokainen voi itse tsekata ao tililtä. Kärtsää siinä stoorissa ei joka tapauksessa näy, arvon Kuuno-Pertti-Nyrkkikyllikki.
Bojanhan nukkuu aina ja joka paikassa, hyvin ehtii dubain lennollakin nukkua.Toi Dubaiki on trolli. B:n paikka viittas pitkään lentomatkaan.
Toki, ja kryptomiljonäärillä on varaa matkustaa vähän paremmin lyhyetkin matkat.Bojanhan nukkuu aina ja joka paikassa, hyvin ehtii dubain lennollakin nukkua.
Ei kenenkään, tonttu.Kenen instasta löytyy? Pari muutakin kertonut näin, mut mitään konkreettisia todisteita eivät ole iskeneet tiskiin
Ei ollut samaan kommenttiin laitettu vähä-älyinen, vaan molempia oon tainnu käyttää tänään.Sun pitää lainata kaksi kertaa samaa kommenttia, jotta voit käyttää kumpaakin huudahdusta?![]()
Lähellä lavaa olevista jompi kumpi vois olla K.Eihän tosta voi mitään päätellä tollo.
Ja eihän näy, uuno.Totta, näkyy uusissa stooreissa![]()
marraskuulta, mutta söpö.Söpö kuva Käärijän vakio kynsistudion Instagrammissa.
Eikä voisi ja ei ole.Lähellä lavaa olevista jompi kumpi vois olla K.
Kuva on marraskuulta että.Söpö kuva Käärijän vakio kynsistudion Instagrammissa.