V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meniskö ne yhessä Milanoon, ihana ajatus.Hah, k on jo Vantaalla, kuis kävi Bojanloman![]()
Ei ihmiset voi olla näin avuttomia. Täällä on monta kertaa sanottu että se näkyy IG tarinassa. Jollakin on mennyt Reels ja Story sekaisin.Siis missä Reelsissä joku nyt näkee pottatukan? 5
Kärtsähän postaa aina reaaliaikaisesti.Itekin aattelin et se viimeisen Thaikku kuva on vanha ku oli se päivän tauko.
No ei kyllä postaa.Kärtsähän postaa aina reaaliaikaisesti.
Niin täällä on aiemmin väitetty.No ei kyllä postaa.
Häärijä menee Milanoon.K missään Vantaalla ole. Kohta varmaan Häärijäkin lentää Thaikkuun K:n seuraksi. Ellei ole jo.
Sepäs nyt kovasti kiinnostaa, missä on B ja missä on K. Ihan oikein, etteivät ruoki kyylääjiä. Opittu edellisiltä lomilta, kun jotkut ovat selvittäneet hotellihuoneenkin postausten perusteella.Tuskin B missään Thaimaassa on edes.
No ei todellakaan. Typerä ajatus.Meniskö ne yhessä Milanoon, ihana ajatus.
Sadienko luokse ne lensi?Tuskin B missään Thaimaassa on edes.
Ja ei edes näy, silmä käteen ja katoEi ihmiset voi olla näin avuttomia. Täällä on monta kertaa sanottu että se näkyy IG tarinassa. Jollakin on mennyt Reels ja Story sekaisin.
Ihan itse K yöllä postasi videon Vantaalta. Ei K voi montaa viikkoa Thaikussa olla. Tuleva Amerikan matka ja Euroopan kiertue tulee viemään rahaa ja paljon.Sepäs nyt kovasti kiinnostaa, missä on B ja missä on K. Ihan oikein, etteivät ruoki kyylääjiä. Opittu edellisiltä lomilta, kun jotkut ovat selvittäneet hotellihuoneenkin postausten perusteella.
Mä odotin, et B ja K lomailee yhdessä, joten turha tulla mulle sitten lässyttää sen takia, kun K ei mennyt katsomaan olympialaisia B:n kanssa. Ihan toisessa seurassa on menossa sinne.Meniskö ne yhessä Milanoon, ihana ajatus.
K on vantaalla ja B joksujen ja Dzejlan kanssa Thaikuissa. So simple.Sepäs nyt kovasti kiinnostaa, missä on B ja missä on K. Ihan oikein, etteivät ruoki kyylääjiä. Opittu edellisiltä lomilta, kun jotkut ovat selvittäneet hotellihuoneenkin postausten perusteella.
No ei todellakaan. Typerä ajatus.
Höpön löpöä.Shipparina olen samaa mieltä. Jos Bojan ja Jere lomailee yhdessä niin lämpimässä paikassa
K, C ja R jakoivat aika tarkat sijainnit lomastaan, joten missä se oppi näkyi? B taas kertoi et aikoo lomailla ja pitää somesta tauon.Sepäs nyt kovasti kiinnostaa, missä on B ja missä on K. Ihan oikein, etteivät ruoki kyylääjiä. Opittu edellisiltä lomilta, kun jotkut ovat selvittäneet hotellihuoneenkin postausten perusteella.
Ok, katsotaan sitten kuukauden päästä että oliko Bojan Jeren kanssa Italiassa. Uskallan 100% varmuudella veikata että ei ole.Höpön löpöä.
Eli läpsystä vaihto? B sisään, K ulos. Thaimaasta siis. Erikoista olisi kyllä.K on vantaalla ja B joksujen ja Dzejlan kanssa Thaikuissa. So simple.
Haber on kans Thaimaassa ja Tiina Balilla.Eli läpsystä vaihto? B sisään, K ulos. Thaimaasta siis. Erikoista olisi kyllä.