V
vierailija
Vieras
Ihan normaalipainoiselta tai hoikahkolta näyttää lapsuuden ja nuoruuden kuvissa, ei vastaavaa taustaa.Erika on ollu aina lihava.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan normaalipainoiselta tai hoikahkolta näyttää lapsuuden ja nuoruuden kuvissa, ei vastaavaa taustaa.Erika on ollu aina lihava.
Ai mitä hoikempi sen parempi? Miken avokki on liian laihaMiken kumppanihan on paljon vetävämpi ja hoikempi kuin tuo.
Mutta kun tuo ei ole "korkeampi paino". Optimaalinen massa, mikäli haluaa hieman seksikkyyttä eikä ihanteena ei ole pelkkä luu ja nahkaNiinno tuo nyt ei enää kisaile, kunnei hallitse omia syömisiään. Siks joutuu pitään tota korkeampaa painoakin minun tulkinnan mukaan. Se lihavuus lähtökohta ehkä osasyy ajattelisin.
Minun mielestä on. Ja silmissä paistaa jokin surumielisyys.Ai mitä hoikempi sen parempi? Miken avokki on liian laiha![]()
Täällä ei ole mikään bikinifitness-kisa menossa. Ei tarvitse siis tätä keskustelua.Bikinifittness kisa nimenomaan on vartalon objektivoimista. Siinä vartalo on työväline ja työvälineen paremmuuksista VOI keskutella.
No siis riippuu ihmisestä, luulen että Miken kumppani on ihan luonnostaankin hoikka. Ja naama näyttää normilta, joten silloin ei ole liikaa, eikä peppukaan mitenkään niin pieni, salilla treenaa luultavasti. En nyt niin sanonutkaan hän mikään minun ihanne ois.Ai mitä hoikempi sen parempi? Miken avokki on liian laiha![]()
Trollollolloooo.Myös kaikki julkisuuden henkilöt ovat esillä vartaloineen. Heidän painoaan saa arvostella vapaasti.
Vielä. Virukset muuntuu.Jos jättää maassa makaavat, lepakon syömät hedelmät syömättä, niin säästyy siltä uudelta virukseltaEi edes tartu ihmiseltä toiselle. Lepakot taas syypää.
Siis jo kuihtuneen näköinen. Ei hyväMinun mielestä on. Ja silmissä paistaa jokin surumielisyys.
Eri mieltä tosta, ei todellakaan ole vielä mikään luunahka tilanne siinä kohtaa minkä kerroin, reidet on paksut ja peppu.Mutta kun tuo ei ole "korkeampi paino". Optimaalinen massa, mikäli haluaa hieman seksikkyyttä eikä ihanteena ei ole pelkkä luu ja nahka
Enpä usko, ryyppylomallahan se on tuolla ollut.Oon 100% varma, että Jerppa vetää itsensä pyykkilautakuosiin malliin 2021 Areenalle. Aikaikkuna on juuri sopiva tuolle "muodonmuutokselle".
Osaksi sen takia sometus jää vähemmälle, kun keskittää energiansa muutokseen
On se kuitenkin eri kuin esim. just Erika, jolla pääosin läskiä ja iso kaksoisleuka.No siis riippuu ihmisestä, luulen että Miken kumppani on ihan luonnostaankin hoikka. Ja naama näyttää normilta, joten silloin ei ole liikaa, eikä peppukaan mitenkään niin pieni, salilla treenaa luultavasti. En nyt niin sanonutkaan hän mikään minun ihanne ois.
No en ole Erikan treenaamisiin sillain perehtynyt, mutta ei vastaa omaa ihannetta tavallaan kumpikaan heistä.On se kuitenkin eri kuin esim. just Erika, jolla pääosin läskiä ja iso kaksoisleuka.
Hiiri on varmaan jo saanu kymmenen paniikkikohtaustaJos jättää maassa makaavat, lepakon syömät hedelmät syömättä, niin säästyy siltä uudelta virukseltaEi edes tartu ihmiseltä toiselle. Lepakot taas syypää.
Eri mieltä tosta, ei todellakaan ole vielä mikään luunahka tilanne siinä kohtaa minkä kerroin, reidet on paksut ja peppu.
Hiiri on varmaan jo saanu kymmenen paniikkikohtausta![]()
Mä puolestani veikkaan, että viettää kuukauden tuolla coahingissa. Älä luule, että nuo 90 kcal Smirret on oma ideaEnpä usko, ryyppylomallahan se on tuolla ollut.
Niin, siis tossa nykyisessä tilanteessa paksut.
Katoin eilen dokumentin Bergen Belsenistä, siellä oli luunahkaa. Tosin moni joutui kaasukammioon silti.Eri mieltä tosta, ei todellakaan ole vielä mikään luunahka tilanne siinä kohtaa minkä kerroin, reidet on paksut ja peppu.
Luulen, mikään ei viittaa ton naisen mukanaoloon porukassa, jatkuvalla syötöllä.Mä puolestani veikkaan, että viettää kuukauden tuolla coahingissa. Älä luule, että nuo 90 kcal Smirret on oma idea
No heh heh, ihan bmi:hin perustan näkemykseni.Katoin eilen dokumentin Bergen Belsenistä, siellä oli luunahkaa. Tosin moni joutui kaasukammioon silti.
Siellä lähti myös lihakset. Se erona kuitenkin.Katoin eilen dokumentin Bergen Belsenistä, siellä oli luunahkaa. Tosin moni joutui kaasukammioon silti.
Tiedätkö sä lihaksen ja läskin eron?No heh heh, ihan bmi:hin perustan näkemykseni.