V
vierailija
Vieras
Niinkuin tännekin muka jonkun mamman näkemisen.Sinne voi kuka vain kirjoittaa mitä tahansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinkuin tännekin muka jonkun mamman näkemisen.Sinne voi kuka vain kirjoittaa mitä tahansa.
Eiköhän se ole jo katsottuna, ihan muualta kuin Suomesta ja en tarkoita Btä.Kohta on herhiläiset K:n kimpussa eikä aikaakaan ku Seiskan kannessa poseeraa uusi bändäri-rakas ...
Miks luulet, että siellä ja täällä ollaanSinne voi kuka vain kirjoittaa mitä tahansa.
Jaahas ja kenet hän on katsonut seuraavaksi?Eiköhän se ole jo katsottuna, ihan muualta kuin Suomesta ja en tarkoita Btä.
Ennustaja varsinkin on niin helppoÄlä koskaan aliarvioi mummojen naiivisuutta
Kyllä, just näin. Ollut yhtä perhettä pidempään ja S:n ystävä varmasti myös. Lomat lyöty lukkoon aiemmin.Kaveritasolla voi matkustaa myöskin, toin vain tiedon mitä jodelissa jo aikaa sitten puhetta ollut.
Tää on ihan totta. Jodelissa ollaan monella tavalla aktiivisia ja asioiden päällä.Nehän on pitäneet varsin hyvin jodeljutut paikkaansa, kaikki ne B Suomessa havainnotkin esim.
Eli sinä hahmosekoilija. Minä tossari taas pääsin sinne modeksikin, lälläslää.Ennustaja varsinkin on niin helppo
Mun lemppari on aidon raivoamiset, niin helppo provosoidaEnnustaja varsinkin on niin helppo
Missä aito muuten on, ei oo vähään aikaan näkynyt. Onko se reppana luovuttanut.Mun lemppari on aidon raivoamiset, niin helppo provosoida
Miljonäärit ei luovuta.Missä aito muuten on, ei oo vähään aikaan näkynyt. Onko se reppana luovuttanut.
Pääs jo Peksin lusikkaanMun toive toteutui ku Jerestä tuli sinkku
Ei ole kauaa, kun on ollut, ei aina käytä nimimerkkiänsä, toi unijuttukin vois olla hänen tai sitten ei ole, kun muitakin samaan tapaan kirjoittavia on.Missä aito muuten on, ei oo vähään aikaan näkynyt. Onko se reppana luovuttanut.
Tainnut aidot tunteet muuttua epäaidoiksiEi ole kauaa, kun on ollut, ei aina käytä nimimerkkiänsä, toi unijuttukin vois olla hänen tai sitten ei ole, kun muitakin samaan tapaan kirjoittavia on.
Tarvitseehan sinne lomallekin henkilökohtaisen avustajan tietenkin.Kyllä, just näin. Ollut yhtä perhettä pidempään ja S:n ystävä varmasti myös. Lomat lyöty lukkoon aiemmin.
No nimenomaan. Paikallisista voi saada jonkun tartuntataudin.Tarvitseehan sinne lomallekin henkilökohtaisen avustajan tietenkin.
Se on niin rikas, et se voi ostaa aitoja tunteita.Tainnut aidot tunteet muuttua epäaidoiksi
Eiks se just kirjoittanut, että pullat on hyvin uunissa Bojanin ja Jeren suhteen niin sen takia yleisestikin kirjoitellaan vähemmän tai jotain vastaavaa.Tainnut aidot tunteet muuttua epäaidoiksi
Oiskohan areenakeikka vika keikka ja sitten lähtee henkilökohtaisen avustajan kanssa pysyvästi Kreikkaan ja perustaa se spiidokahvilanTarvitseehan sinne lomallekin henkilökohtaisen avustajan tietenkin.
Eli sinä hahmosekoilija. Minä tossari taas pääsin sinne modeksikin, lälläslää.