K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älkää nyt hemmetti soikoon taas alkako mitään suhteita kehittämään, onko aina pakko kehittää jotain "BoJania", "BoKrisiä" jne.!. Ei tossa oo mitään kummallista, kun ollaan ystäviä vuosien takaa ja työskennellään joka päivä yhdessä, niin väkisinkin tullaan läheisiksi. Ja kun tunteensa osaa näyttää, niinkuin he osaa, niin sit se näkyy. Ihan samanlaisia tilanteita näkee esim. Jeren ja sen ystävien ympärillä.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset ottaa nää tyypit pois sieltä vaaleanpunaiselta jalustalta, tää on jo kiusallista kuinka huokaillaan joka asian perään.
Herranen aika ei kukaan ole mistään suhteesta puhunut näissä edes, vaan ihan siitä ystävyydestä ja ylipäätään väleistä, et kenen välit (Huom ystävyys) kiehtoo enemmän :D

vierailija
Kaikkien Joksujen välit on erityisen ihania ja se miten he toimii ryhmänä on tosi ihailtavaa. Se lämpö mikä heistä huokuu. Mäkin tykkään erityisesti BoJanista. Osaatko eritellä syitä, että mikä tässä kombossa vetoaa just suhun?
Hyvä kysymys! Kaikilla niillä tosiaan on lämpöä keskenään mut Bojanilla ja Janilla on lisäksi jotain sähköistä, katseista tulee sellainen fiilis että tiedostavat että toinen on kuuma. Bojan on itsekin sanonut että heillä on kemiaa ja se näkyy. En ota tällä kantaa mistä sukupuolesta ovat kiinnostuneita, en osaa sanoa siitä. Toista voi pitää kuumana olipa se asia miten vaan. Molemmissa on lisäksi sopivasti särmää, B:llä äse on sellaista ilkikurisuutta ja uskallusta millä lähestyy ja katsoo syvälle silmiin ja Janissa taas sellaista tyyneyttä mut silti tulee vaikutelma että pinnan alla kytee ja tietää mitä tahtoo. Tuohon kun lisää vielä sen muun läheisyyden niin syntyy mielenkiintoinen paketti. Toki ovat mun omastakin mielestä kuumia molemmat, niin onhan niitä kiva katsella yhdessä.

vierailija
Älkää nyt hemmetti soikoon taas alkako mitään suhteita kehittämään, onko aina pakko kehittää jotain "BoJania", "BoKrisiä" jne.!. Ei tossa oo mitään kummallista, kun ollaan ystäviä vuosien takaa ja työskennellään joka päivä yhdessä, niin väkisinkin tullaan läheisiksi. Ja kun tunteensa osaa näyttää, niinkuin he osaa, niin sit se näkyy. Ihan samanlaisia tilanteita näkee esim. Jeren ja sen ystävien ympärillä.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset ottaa nää tyypit pois sieltä vaaleanpunaiselta jalustalta, tää on jo kiusallista kuinka huokaillaan joka asian perään.
Rauhoitu hyvä ihminen. Me ihastellaan täällä Joksujen lavapreesensiä ja bändin jäsenten välejä. Sitä varten tämä ketju on perustettu. Sitäpaitsi täällä saa myös halutessaan shipata heitä keskenään, jos niin haluaa. Jos tämä aihe vaivaa sinua noin kovasti, että olet herkillä sen takia, niin ehkä tämä on väärä ketju sinulle.

vierailija
Miksi se sua haittaa jos toiset tykkää että joillakin on kemiaa keskenään? Ei kukaan tässä mistään suhteesta edes oo puhunut. Miksi puutut muiden keskusteluun? Jos shippaat bojereä, toinen komposti on sun paikka.

vierailija
Rauhoitu hyvä ihminen. Me ihastellaan täällä Joksujen lavapreesensiä ja bändin jäsenten välejä. Sitä varten tämä ketju on perustettu. Sitäpaitsi täällä saa myös halutessaan shipata heitä keskenään, jos niin haluaa. Jos tämä aihe vaivaa sinua noin kovasti, että olet herkillä sen takia, niin ehkä tämä on väärä ketju sinulle.
Just näin 👍

vierailija
Kaikkien Joksujen välit on erityisen ihania ja se miten he toimii ryhmänä on tosi ihailtavaa. Se lämpö mikä heistä huokuu. Mäkin tykkään erityisesti BoJanista. Osaatko eritellä syitä, että mikä tässä kombossa vetoaa just suhun?
Kerro säkin mikä suhun vetoaa, kiinnostaa kuulla? Muidenkin näkemykset kiinnostaa, myös toisista komboista, esim. Jance?

vierailija
Kerro säkin mikä suhun vetoaa, kiinnostaa kuulla? Muidenkin näkemykset kiinnostaa, myös toisista komboista, esim. Jance?
Mä olen kovasti yrittänyt miettiä, että miksi tykkään just BoJanista eniten. Siinä on vaan jotakin sellaista mikä vetoaa muhun enemmän kuin Jance tai BoJere. Vaikka Jance ja myös BoJere on komboina tosi ihania, niin ne on ehkä tietyllä tavalla liian söpösteleviä mun makuuni. Tykkään siis tosi paljon näistäkin, mutta ne eivät vaan ole mun suosikkipari. Ehkä se Janin mystisyys ja rauhallisuus yhdistettynä siihen Bojanin ilkikurisuuteen vetoaa muhun. Heissä on tosiaan jotakin särmikkyyttä, kun he ovat yhdessä. Jance ja BoJere voisivat olla joku hyvänmielen romanttinen komedia, kun taas BoJan on enemmän jännityselokuva. Toisaalta mä tykkään myös Krisistä, koska hän tuo eri komboihin mukaan sellaista hyväntahtoista sarkasmia ja piikikkyyttä. Hänen persoonassaan ja ulkoisessa olemuksessa on jotakin ristiriitaista, mikä kiehtoo mua kovasti. Juresta en saa vieläkään oikein kiinni.

vierailija
Mä tykkään Jancen väleistä. Varmaan se Nacen huolehtiva ote Janiin (siltä se välillä näyttää) on jotenkin ihanaa ja ihanan isoveljellisyyttä. Niin kuin Jan silloin yhdessä haastattelussa sanoi niin pitää just tästä puolesta Nacesta, kun kyselee Janilta (ja muiltakin) kuulumisia ja vointia 🥰

vierailija
Tiedän että pitää olla kiitollinen jos joku vaivautuu livettämään (ite en todellakaan jaksais ryhtyy semmoseen), mutta pakko olla vähän samaa mieltä, että livettäjän ääni kyllä blokkas B:n ääntä aika paljon...
Aika törkeetä harmistua tuosta, ei sitä liveä ole sulle tehty, vaan livettäjä laittaa sen eetteriin just semmoisena kuin haluaa ja kaikki mitä saadaan on vain plussaa. Eikö itselläsi ole varaa lähteä reissuun tuonne? No, työskentele vähän ahkerammin, ehkä ensi kerralla voit itse mennä ihan paikan päälle!

vierailija
Miten teidän mielestä Lips meni tänään? Musta kuulosti hyvältä, se alku on tosiaan vähän hankala, kun B:n pitää vetää niin matalalta.
Meni miten meni, mutta mulle se ei ole toiminut livenä, sellaisena kun se fiilis on levyllä, vielä kummallakaan kertaa. Sen se mystisyys kadottuu aika täysin ja kuulosti sellaiselta tasapaksulta mössöltä. Vaikea sanoa, paljonko tässä sitten on lost in ig-livetys.

vierailija
Meni miten meni, mutta mulle se ei ole toiminut livenä, sellaisena kun se fiilis on levyllä, vielä kummallakaan kertaa. Sen se mystisyys kadottuu aika täysin ja kuulosti sellaiselta tasapaksulta mössöltä. Vaikea sanoa, paljonko tässä sitten on lost in ig-livetys.
Paikalla olijat tumbelrissa on ainakin sanoneet, että video ei anna oikeutta siihen, miltä se siellä paikan päällä kuulosti

vierailija
B kirjoittanut "peliä" kun fani oli pyytänyt nimmarin. Ihmettelen kyllä suuresti, jos suomea ei ole kevään kiertueella (todennäköisesti on) sen verran Joksut suomea hehkuttavat edelleen (varsinkin B) ja livessäkin silloin odottivat, että palaisivat takasin tänne
Miksi edes oletat, ettei olisi? Ihme alistumista ilman mitään syytä.

vierailija
Joo, ekakin keikka näytti hyvältä mut tän toisen meno näytti vielä riehakkaammalta. Varmaan oli hyvä fiilis jo heti alkuun.
Mun mielestä ne oli ekalla keikalla aika jähmeitä. Eron huomasi selvästi tähän tokaan keikkaan, muutamassa biisissä (hitsi kun en muista missä niistä) näytti siltä, että kunhan loppukin oman itsen tarkkailu herpaantuu, niin Bojaniltä kyllä lähtee vielä! Sokka irti siis :D Uuden levyjulkkarikiertueen eka keikka ei siis ole ikinä välttämättä se paras.

vierailija
Mun mielestä ne oli ekalla keikalla aika jähmeitä. Eron huomasi selvästi tähän tokaan keikkaan, muutamassa biisissä (hitsi kun en muista missä niistä) näytti siltä, että kunhan loppukin oman itsen tarkkailu herpaantuu, niin Bojaniltä kyllä lähtee vielä! Sokka irti siis Uuden levyjulkkarikiertueen eka keikka ei siis ole ikinä välttämättä se paras.
No ei ihme, kun viime keikasta kuitenkin aikaa ja uusia biisiä esitettävänä ja muutenkin uudet jutut keikoilla soittimista lähtien :D

vierailija
Mä olen kovasti yrittänyt miettiä, että miksi tykkään just BoJanista eniten. Siinä on vaan jotakin sellaista mikä vetoaa muhun enemmän kuin Jance tai BoJere. Vaikka Jance ja myös BoJere on komboina tosi ihania, niin ne on ehkä tietyllä tavalla liian söpösteleviä mun makuuni. Tykkään siis tosi paljon näistäkin, mutta ne eivät vaan ole mun suosikkipari. Ehkä se Janin mystisyys ja rauhallisuus yhdistettynä siihen Bojanin ilkikurisuuteen vetoaa muhun. Heissä on tosiaan jotakin särmikkyyttä, kun he ovat yhdessä. Jance ja BoJere voisivat olla joku hyvänmielen romanttinen komedia, kun taas BoJan on enemmän jännityselokuva. Toisaalta mä tykkään myös Krisistä, koska hän tuo eri komboihin mukaan sellaista hyväntahtoista sarkasmia ja piikikkyyttä. Hänen persoonassaan ja ulkoisessa olemuksessa on jotakin ristiriitaista, mikä kiehtoo mua kovasti. Juresta en saa vieläkään oikein kiinni.
Saan tosi hyvin kiinni noista ajatuksistasi. Mulla menee vähän samaan tapaan, miten näen nuo jancen ja bojeren kemiat. Samoin Krisissä on juuri sitä hauskaa piikikkyyttä, jännästi hänkin usein kuitenkin sulaa hymyilemään kun Bojan vähän pörröttää tukkaa. Heillä on kyl omat hetkensä. Silti heillä on musta enemmänkin särmikäs kemia, sanoisinko kinastelevan veljellinen. Bojanilla ja Nacellakin on kiva kemia musta. Sekin on pitkälti sellaista veljesten kemiaa, mut jotain ihailuakin ehkä molemmin puolin. Ainakin selkeästi tykkäävät kovasti toisistaan. Jurella on ihanat välittömät suhteet kaikkiin ja hänessäkin on lämpöä mut varsinaisista kemioista en mäkään osaa sanoa oikein mitään. Ja jos joku vielä kauhistelee, niin ei, en usko että näistä kellään olis suhdetta, tai olisivat alkamassa sellaiseen.

vierailija
👍

vierailija
Paikalla olijat tumbelrissa on ainakin sanoneet, että video ei anna oikeutta siihen, miltä se siellä paikan päällä kuulosti
Hyvä tietää, että paikan päällä toimii paremmin! Musta se kyllä toimi sitä alkua lukuunottamatta tallenteellakin, Bojanin ääni kuulosti tosi hyvältä monessa kohtaa. Mut ois ihana päästä keikalle kuulemaan se! Tulispa pian ne Eurooopan kiertueen keikkapäivät tietoon!

vierailija
Mä tykkään Jancen väleistä. Varmaan se Nacen huolehtiva ote Janiin (siltä se välillä näyttää) on jotenkin ihanaa ja ihanan isoveljellisyyttä. Niin kuin Jan silloin yhdessä haastattelussa sanoi niin pitää just tästä puolesta Nacesta, kun kyselee Janilta (ja muiltakin) kuulumisia ja vointia
Joo tuota ihanaa lämpöä mäkin heidän väleissä näen ❤

vierailija
Hyvä kysymys! Kaikilla niillä tosiaan on lämpöä keskenään mut Bojanilla ja Janilla on lisäksi jotain sähköistä, katseista tulee sellainen fiilis että tiedostavat että toinen on kuuma. Bojan on itsekin sanonut että heillä on kemiaa ja se näkyy. En ota tällä kantaa mistä sukupuolesta ovat kiinnostuneita, en osaa sanoa siitä. Toista voi pitää kuumana olipa se asia miten vaan. Molemmissa on lisäksi sopivasti särmää, B:llä äse on sellaista ilkikurisuutta ja uskallusta millä lähestyy ja katsoo syvälle silmiin ja Janissa taas sellaista tyyneyttä mut silti tulee vaikutelma että pinnan alla kytee ja tietää mitä tahtoo. Tuohon kun lisää vielä sen muun läheisyyden niin syntyy mielenkiintoinen paketti. Toki ovat mun omastakin mielestä kuumia molemmat, niin onhan niitä kiva katsella yhdessä.
Lisään tähän vielä että selvästi ihailevat toistensa luovuutta myös.

Yhteistyössä