Jyväskylän Polarn O Pyret meni ainakin hetkeksi boikottiin

aika monta myyjää. Myyjillä on vielä leppoista. Ainakin risteilyillä oli noin 10 myyjää tax freessä. Ei heiltä kukaan mitään kysynyt. siis nää seiskoskeli vaan. kassat erikseen.

kaikkialta muualta on karsittu mutta jos myyjiä on vielä jossain niin niitä on liikaa ja ne juttelee vaan keskenän.turha ammatti. ihmiset lukevat tietonsa netistä.

Mä ymmärrän kyllä. Päätin tässä itsekin boikotoida yhtä laukkuliikettä Olin ainut asiakas, jouduin tervehtimään itse myyjää ensin. Hiplasin, katselin ja kääntelin laukkuja joiden hinta oli 150-250€ ja myyjää ei sitten pätkääkään kiinnostanut tulla kysymään voisiko olla avuksi. Joo, olisinhan voinut pyytää apua, jos olisin tarvinnut, mutta MYYJÄ voisi edes yrittää myydä ja palvella eikä olla pelkkä KASSA. En sitten ostanut sitä kivaa laukkua, jota olin tullut hakemaan, koska mun mielestä se liike ei ansainnut mun rahojani...

Mulle myyjä tokaisi funtoy-lelukaupassa että "onpas sulla vaativa poika, kun tämä ei kelpaa!" Etsin tiettyä star wars-hahmoa, jota ei ollut, myyjä suositteli toista. Odotin tiskillä palvelua pienen tovin, kun myyjät myös puhuivat omia asioitaan. Sitten se palvelu oli tuota tasoa.

Yhteistyössä