Jyväskylän Polarn O Pyret meni ainakin hetkeksi boikottiin

No en tiedä onko Riepu hirveä Tähkä-fani, mutta mielestäni äijä mainittiin vain, jotta lukijat ymmärtäisivät kuinka typerästä aiheesta se kälätys oli. Jos olisivat siellä puineet vaikka pettävää aviomiestä tai kuollutta äitiä niin olisi voinut ymmärtää että asiakas jää hetkeksi huomaamatta. Eikä kyllä minkään palvelualan ammattilaisen kuulu kailottaa inhoamisiaan niin että liiketilat raikaa.

Amen.

[QUOTE="vieras";25666528]Well, asiallista sinun mielestäsi on haukkua julkisella palstalla vaikkapa Jenni Haukiota muoviseksi, araksi ja vaikka millä nimillä. :kieh:

Olet sinä kyllä sokea itsesi suhteen. :D[/QUOTE]

- peesi!
- kyllä niitä siellä kaupassa nyt harmittaa
- kaipasitko palvelua, pyysitkö?

[QUOTE="vieras";25666666]On ahdistavaa, jos ei saa rauhassa katsoa vaatteita ja penkoa. Jos myyjä on heti niskassa hengittämässä, niin varmaan siitäkin Riepulla olisi ollut jotain ikävää sanottavaa.[/QUOTE]
Minusta niskaan hengittämisen ja huomioimatta jättämisen välillä on paljon vaihtoehtoja. Jos myyjä kohteliaasti kysyy "voinko auttaa" niin ei minua mitenkään erityisesti ärsytä vastata "ei kiitos, katselen vaan". Kun taas jos tarvitsen apua on hemmetin ärsyttävää jahdata myyjiä pitkin myymälää ja ryhtyä milteipä kirjaimellisesti nykimään hihoista.

[QUOTE="vieras";25666762]Riepu olisi mennyt myyjien luo tyytyväisenä, että muutkin ovat samaa mieltä Jennistä kuin hän. Ja alkanut haukkumaan Jenniä muiden mukana.[/QUOTE]

Opetteles nyt lukemaan aivan aluksi. Palataan sitten asiaan.

Ei, vaan koska eivät osaa käyttäytyä.

Muistutan tässä yhteydessä, että itsenikin tekisi mieli lähinnä vetää Lauria ympäri korvien, mutta en mä häntä silti menisi julkisella paikalla isoon ääneen haukkumaan. Niin kuin en ketään muutakaan.

Koska mehän siis ollaan Laurin kanssa todella läheisiä ystäviä ja minulta hän ottaa kyllä kritiikkiä vastaan aina tavatessamme.

[QUOTE="vieras";25666891]Koska mehän siis ollaan Laurin kanssa todella läheisiä ystäviä ja minulta hän ottaa kyllä kritiikkiä vastaan aina tavatessamme.[/QUOTE]

reps :D

:ashamed:

Epäasiallista käytöstä myyjiltä. Kun asiakas tulee liikkeeseen, hänet toivotetaan tervetulleeksi tervehtimällä ja hymyilemällä, mahdollisesti kysymällä tarvitseeko asiakas apua.

Ei liity Tähkään tämä mitenkään.

• Tykkää
Reactions: salailija
images

Haha, ihan päivän paras. Onneksi mä sain samasta POP myymälästä tänään oikein loistavaa palvelua!

Ehkä kyse oli sitten ihan siitä asiakkaastakin, eikä pelkästään myyjistä?

musta on ihanaa käydä kaupassa niin ettei mua huomioida ennenkun käyn itse kysymässä apua., koen jotenkin sen "mukavan jutustelun" ja asiakkaan huomioimisen ahdistavana. Sen takia harvoin käyn missään pienissä liikkeissäkään vaikka varmasti löytäisin jotain kivaa ostettavaa. Jos myyjillä on keskenään juteltavaa niin musta se ei oo mikään ongelma. Ongelma se on vasta sitten jos mun pitää odottaa että (ei-tärkeä) juttu saadaan päätökseen, jotta voisin maksaa ostokseni.

[QUOTE="vieras";25667246]Haha, ihan päivän paras. Onneksi mä sain samasta POP myymälästä tänään oikein loistavaa palvelua!

Ehkä kyse oli sitten ihan siitä asiakkaastakin, eikä pelkästään myyjistä?[/QUOTE]

Varmaan joo :D.

Ei vaan, aiemmin olen kyllä aina saanut ihan asianmukaista palvelua kyseisessä liikkeessä. Enkä mä nyt OIKEASTI aio boikotoida. Vaan ei tuo ihan asiallista käytöstä asiakaspalvelijoilta minusta ollut.

Yhteistyössä