Jyväskylän lapsettomuustutkimukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salla1967
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salla1967

Vieras
Pääseekö Jyväskylässä yli 40-vuotias julkisen puolen lapsettomuustutkimuksiin ja -hoitoihin sairaalaan? Tekeekö ne terveyskeskuksessakaan mitään tutkimuksia näin "vanhalle"? Vai pitääkö alusta lähtien kaikki tehdä yksityisellä puolella?

Minulla on monta sellaista asiaa, jotka vaikeuttavat raskaaksi tuloani, joten omin avuin en varmaankaan tule raskaaksi. Mistähän vaan saisi kerättyä rahat hoitoihin?

Kertokaa omista kokemuksistanne ja vinkkejä luomuraskautumiseen jne!
 
Olen jostain kuullut, että yli 40v. voi saada Kelan korvauksen tai päästä julkiselle, jos lapsettomuudelle on muu syy kuin asian lykkääminen "huvin vuoksi". Kannattaa varmaan ainakin pyytää terveyskeskuslääkäriltä lähetettä/ hakea Kelan korvausta In-tiimin hoitoihin ja katsoa kuinka käy.
 

Similar threads

Yhteistyössä