Jyväskylän tapaaminen???

Mitenkäs on, onko kukaan järkkäämässä tota tapaamista? Meinaan vaan että voisin ottaa asiakseni, ellei joku jo sitä hommaile? Olisiko kiinnostusta nähdä vielä tämän vuoden puolella vai onko tammikuussa enemmän aikaa? Ajattelin että voitaisiin nähdä esim. Rossossa, mistä aikasemmin oli jo puhetta ja sen jälkeen kattoo vieläkö jatkot kiinnostaa. Itelleni käy vielä tämänkin vuoden puolella, mutta myös tammikuu sopii. Laittakaahan mielipiteitä!
 
mehasa
Alota vaan järjestämään niin saadaan tämä tapaaminen aikaiseksi.Rosso passaa ainakin mulle hyvin.Ajankohtakin oikeestaan ihan sama onko vielä tän vuoden puolella vai ei.
 
Mitäpä jos tapaisimme tammikuussa, sillä joulu lähestyy uhkaavasti ja kiireet painaa päälle.... Ehdottelisin sellasia päiviä kuin 15.1, 22.1 tai 29.1. Ehtisi sitten mahdollisimman moni halukas mukaan. Laittakaahan kommentteja mikä olisi paras päivä.
 
Hanskin mamma harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 21:48 Metku kirjoitti:
Mitäpä jos tapaisimme tammikuussa, sillä joulu lähestyy uhkaavasti ja kiireet painaa päälle.... Ehdottelisin sellasia päiviä kuin 15.1, 22.1 tai 29.1. Ehtisi sitten mahdollisimman moni halukas mukaan. Laittakaahan kommentteja mikä olisi paras päivä.
mul on ainakin niin, et sit kun tiedän varman tapaamispäivän niin tiedän pääsenkö... eli mulle käy noista mikä tahansa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 13:31 Tara-Milana kirjoitti:
Niin, mä voin tähän sanoa, että mulle kyllä käy kaikki päivät.. Ainut vaan, että edelleen kamppailen itseni kanssa, uskallanko tulla.. :ashamed:
Älähän suotta kainostele, mukaan vaan!

Kuulostelen hetken vieläkö muita halukkaita ilmaantuu ja josko kenelläkään on päivällä väliä ja sitten lyödään päivä lukkoon! Päästään vähän tässä asiassa eteenpäin :)
 
Nostelempa tätä välillä ylöspäin, en ole unohtanut teitä arvon leidit :) Kiirettä pitää näin joulun alla ja odottelen tammikuun työvuoroja nähtäväksi, jolloin tiedän tarkemmin omasta aikataulustani. Laittelen sitten ehdotuksia siitä tapaamispäivästä. Ajattelin kuitenkin alustavasti, että joko 22 tai 29 tammikuuta olis h-hetki.
 
Arvon Leidit, täällä ollaan taasen... Aloittelin työt pari päivää sitten ja poju läksi hoitoon joten illat ollaan tiiviisti oltu yhdessä perheen kanssa ja kone ollut kokonaan kiinni, joten Anteeksi kun en ole teille vastaillut :ashamed:

Mutta asiaan! Tapaaminen sopisi itselleni parhaiten lauantaina 29.1, johon aikaakin vielä on joten mahdollisimman moni saataisiin mukaan. Mitään pöytävarausjuttuja tai muita en ole vielä selvitellyt, koska päivä ja osallistujat on avoinna, enkä usko että näin tammikuussa kovin tiukassa nuo paikat ole.

Toivoisin kuitenkin että nyt kaikki halukkaat pinoutuisivat tähän näin alustavasti, että saisin jonkinlaisen käsityksen siitä, montako henkeä paikalle olisi tulossa. Ajasta en vielä tiedä tarkemmin, mutta kuullostaisiko esim klo 17 tai 18 hyvältä? Olen itse töissä puoli neljään, joten en kovin paljoa aikaisemmin ehdi mukaan, tosin voin liittyä seuraanne myöhemmin, jos aikaisemmin haluatte tavata? Laittakaahan nimiä listaan ja kommentteja niin päivästä kuin ajastakin, kiitooos! Niin ja ehdotuksia tapaamispaikasta, aikaisemmin oli puhetta tuosta Rossosta, mutta vaihtoehtoja otetaan vastaan!

Toivottavasti otitte tuostakin tekstistä edes jotain selvää :)
 

Yhteistyössä