Jyväskylän Peukkula?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti ja pojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikein kiva!

Sellainen erilainen.

Suosittelen.

On pomppulinnaa, kiipeilyrataa, autorataa, ritari- ja prinsessakoulua, noidan liemikoulua (eli tällaisia draamallisia ja toiminnallisia tuokioita), näytelmän seuraamista, lauluhetkeä jne.

Tälle kesää vielä käymättä, eiköhän ensi viikolla mennä.

minä olen myös kuullut positiivisia kokemuksia. Itse mietin sinne menoa lasten kanssa, mutta suolaiselta tuntuu hinnat. Joten luulen että meidän perhe valitsee Peurungan Hilarius hiiren kylän mielummin päivän retkikohteeksi.

Aivan ihana paikka. Ollaan siellä aina koko päivä, joten saadaan todellakin rahoillemme vastinetta. Monipuolinen. Vastoin kuin Hilarius Hiiren kylä. Onnettoman pieni paikka eikä juuri tavallisesta puistosta eroa. Sinne en kyllä haluaisi maksaa sisään euroakaan.

Aivan ihana paikka. Ollaan siellä aina koko päivä, joten saadaan todellakin rahoillemme vastinetta. Monipuolinen. Vastoin kuin Hilarius Hiiren kylä. Onnettoman pieni paikka eikä juuri tavallisesta puistosta eroa. Sinne en kyllä haluaisi maksaa sisään euroakaan.

Juu, minäkin olin tulossa sanomaan, että Peukkulassa ainakin saa rahoille vastinetta, sillä siellä kuluu koko päivä. Mukavan ohjelman lisäksi paikka on siisti ja palvelu hyvää.

Kertokaa minullekin kokemuksia tuosta Peukkulasta. Itse olen pitänyt sitä jollain tapaa nolona paikkana sen perusteella kun näin lasten messuilla niiden mainostajia ja niiden touhu oli mielestäni nolottavaa, jotenkin teennäistä ja kokisin oman oloni siellä epämukavaksi. Elokuun lomalla voisi lasten kanssa käydä jos osoittautuukin mielikuvaani paremmaksi.

[QUOTE="vieras";24173753]Kertokaa minullekin kokemuksia tuosta Peukkulasta. Itse olen pitänyt sitä jollain tapaa nolona paikkana sen perusteella kun näin lasten messuilla niiden mainostajia ja niiden touhu oli mielestäni nolottavaa, jotenkin teennäistä ja kokisin oman oloni siellä epämukavaksi. Elokuun lomalla voisi lasten kanssa käydä jos osoittautuukin mielikuvaani paremmaksi.[/QUOTE]

Mikäs siinä nolotti?

[QUOTE="vieras";24174049]Minkä ikäisille lapsille Peukkula olisi hyvä kohde? Meillä on pojat 3,5v ja 1,5v, ja mietinnässä vielä jokin kiva reissukohde tälle kesälle.[/QUOTE]

Mä luulen, että n. 5-6 -vuotiaat on ihanteellisimman ikäisiä sinne. Saavat enemmän irti sekä omasta toiminnasta (esim. tuo prinsessa- ja ritarikoulu) että esim. näytelmistä kuin ihan pienet.

Me oltiin keväällä 2v, 6v ja 10v poikien kanssa, tosin tällöin ei ollut se ulkopuisto vielä auki ja hinnat edullisemmat..
Pojat viihtyi mainiosti ja kaikilla oli kivaa. Oltiin muistaakseni 3h.
Itsekin sain aikani kulumaan kun oli läppäri mukana :D

Yhteistyössä