Jyväskyläläiset huomio!

Mitä äiti-lapsi tai pelkkä lapsi (3v) jumppa mahdollisuuksia jyväskylässä on??
Onko monitoimitalolla vielä temppukoulua ja kuka/mikä seura sitä pitää ja mistä vois kysellä??
Meillä ois innokas jumppaajaa,pomppia ikäistänsä pomppuseuraa vailla!!!!!!!
Oisin onnellinen jos joku jotain vinkkiä laittaisi!!!
 
:attn: Onkohan täällä muita jyväskyläläisiä palstailemassa olenkaan.... =) Tai ei sit ainakaan leikki-ikäisten vanhempia..tai kukaan ei harrasta mitään...tai täällä vain ei ole harrastusmahdollisuuksia....

Sen olen kuullut,että monnarin "telinevoimistelusalissa" on ainakin ollut temppukoulu keskiviikkoisin klo. 11-12.

Se on luulemma kiva paikka jne. mut aika ei sovi meille...
Ois kiva tietää minkä seuran järjestämää se on,että voisi kysellä muita mahdollisuuksia... :'(
 
mun muistaakseni vastaava temppu-koulu olisi sunnuntaisin.. sisko oli aikoinaan siellä ohjaamassa kun harrasti näytösvoimistelua. Oiskohan se sitten joku jyväskylän telinevoimistelijat tai jotain... tai jos soittais suoraan vaan monnarin numeroon, kai ne siellä tietää.
 
Hyvä idea! Täytyy arkipäivänä soitella...Kiva ois aloittaa jokin yhteinen harrastus näin uuden vuoden alkaessa. Me ei ollakaan harrastettu tänä syksynä yhdes mitään,kun tyttö meni hoitoon elokuussa ja minä töihin,eikä iltaisin ois jaksettu enää mihinkän lähteäkään.Mut jospa nyt keväällä,kun on molemmat jo totuttu tähän hoito ja työ-rumbaan...
MUTTA sunnuntaipa kuulostaa hyvältä päivältä!!!!! =)
 

Yhteistyössä