Jyväskylä /keski-Suomi, yli 30v. odottajat

Hilde, seuraava ultra on 20.4 :) Gravidassa.
Mulla on samana päivänä ultraus samassa paikassa. :) Tällä hetkellä ihan mahoton panikointi menossa kun en tunne kohdun kasvaneen, mitään tuntemuksia ei ole... tuskalliset 12 vrk odotettavana. pitkäänhän sitä jaksoikin olla panikoimatta ar-ultran jälkeen :).


Hiljaista täällä kyllä tuntuu olevan, joten et ainakaan kärryiltä putoa :D
Hiljaista tosiaan. |O Itse olen netissä aika aktiivinen ja liikun muillakin palstoilla, soisin täälläkin olevan eenmmän elämää. Itseasiassa mulla olis hieman myöhemmin tiedossa lisäinfoa sellaisille tähän ketjuun kuuluville, joilla olis intoa vaihtaa enemmänkin ajatuksia. Palaan myöhemmin asiaan , joten pysykää linjoilla. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Olen hieman hämmentynyt hiljaisuudesta tääll ketjussa ja harmittaakin! Olisi ollut kiva tutustua lähiseudull oleviin suht samanikäisiin ihmisiin (olen itse muuttanut tänne muualta), mutta tällaisenaan tämä ketju ei minusta toimi. Aktiivisempia palstoja on paljon, ne ovat antoisia ja olen saanut live- tuttujakin niiden kautta. I

Iloista pääsiäisen odotusta ja voikaa hyvin ihanaiset odottajat! Toivottavasti kuulen teistä vielä!
 
Viimeksi muokattu:
Kevätpäivää!

Pitkästä aikaa tosiaan.. en ole käynyt keskustelupalstoilla pariin viikkoon. Olen kirjoitellut muutaman kerran Helistimessä, ja johan oli kahlaamista äsken, kun luin kaiken kahden viikon kirjoittelun. Aktiivista porukkaa siellä.

Meitä Keski-Suomen odottajia on taatusti melkoinen määrä, harmi ettei tänne palstalle ole moni liittynyt..

Vieläkö me saataisiin aktiivisempaa keskustelua aikaiseksi :) ??

Hilde - kirjoittelen sinulle!
 
Hei naiset!

Onkos täälä vielä kirjoittamattomuuden väsytystaistelut menossa? :)


Oma napa: Ultrasta saatiin tänään hyviä kuulumisia, "Mörkö" alias "Munamies" vilkutteli siellä äidille ja isille. Niskaturvotukset olivat normaalilla tolalla ja muutenkin kaikki hyvin :). Gravidassa istuskellessa mietiskelin, että onkohan täällä tuttuja... ;)

Oma mieliala sinkoilee laidasta laitaan kun on aihetta iloon ja mielipahaan, mutta hetki kerrallaan. Menoa ja tekemistä olis taas enemmän ku ajatuksiin mahtuu, väsyttääkin välillä ja toisena hetkenä taas energiaa on vaikka zumbata.

Hihkaskaas nyt jotain taas itsestänne, että saatas jonkinlainen mammakööri kasaan. Vai onko teillä ihan liikaa tuttavia? :)

Onnellista oloa jokaikiselle!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli aika 9.15, mutta lähdettiin joskus 10 jälkeen, nyt en tarkkaan muista. Aulassa istui yksi pariskunta ja yksi yksinäinen nainen joka kutsuttiin sisään juuri kun lähdettiin. Mentiin siintä sisäkautta kahvioon kahville.
 
Kauan ultrasivat, oli kaks lääkäriä joista toinen ei ole Gravidan oma lääkäri vaan oli siellä "opissa" tai jotain. Oli tosi kiva tuijotella pitkään ikiliikkujaa kuvasta, näki kun toisella oli hikka ja tuntu niin hauskalta kun ei tuntenut niitä liikkeitä.

Mulla rakenneultra 15.6, meneekä samoihin?

Edit: typoja korjailen
 
Viimeksi muokattu:
Rakenneultra on meillä 16.6. Ja LA hyppäs takas sinne, missä se kierron mukaan alunperin olikin eli 31.10. Sokerirasituksessakin kävin, pitäs soitella niitä tuloksia ja kysellä vähän neuvoja kun migreeni on alituiseen vieraana. :(
 
Meillä on sitten sama LA, eli nähdään osastolla sitten. :D
Harmi tuota sinun migreeniä, toivottavasti saat jotain apua siihen. Itsellä ei pää ole kipuillut ensimmäisessä eikä tässä raskaudessa.
Mä käyn Gravidassa aina keskiviikkoisin, koska se on samapäivä kun ottavat sisuksilla d/radi odottajat. Hauska kun eilen kävin ja sovittiin seuraava käynti niin tänään tuli postissa vielä paperi vahvistus, parempaankin vois rahat tuhlata.
 
Juu laitetaan mammakööri pystyyn! Ei tuttavia liikaa ole.

Minä olen tosiaan käynyt jo rakenneultrassakin ja vielä yksi käynti on edessä kesäkuussa. Pelkästään positiivista sanottavaa on Gravidasta.

Me ollaan laitettu ja sisustettu tulevaa lastenhuonetta, myyty ylimääräisiä huonekaluja ja verhot ja matto hankittiin tällä viikolla. Ihanaa puuhaa =)

Aurinkoista pääsiäistä!
 
Kuulostaa kivalta 'pesänrakennukselta' Helmetär :) Huomaan että mulla on myös, tai olis kamala tarve laittaa kotia, jos jaksais ja ei sattus joka paikkaan. Nyt alkaa olla olo, et joko on kesäkuu pliiiiiiiiiiiis?

Griffski jolla alkaa huomenna 32. vko vasta :kieh:
 
Heippatirallaa!

Vappu on jo ovella ja meillä alkaa juhlaputki: 5v. hääpäivä, esikoisen kaverisynttärit, sukulaissynttärit, äitienpäivä, omat synttärit, miehen veljen 30 v. synttärit, toisen veljen synttärit, esikoisen seerkun 6v. synttärit, lisäksi tiedossa yhdet surulliset hautajaiset (nuori sukulainen menehtyi), minä aloitan maanataina uudessa määräaikaiset työt uudessa työpaikassa ja yritän viimeistellä pari oppimistehtävää enen sitä. Esikoisella alkaa ensi viikolla kahden viikon tehouimakoulu eli uidaan joka ilta, tanssikoulun kevätnäytös ja muskarin kevätnäytös ovat myös... huhhuh, kaikki siis toukokuussa!

Olen saanut sähköpostia ainoastaan Helmettäreltä. Palaan asiaan, kunhan olen selvinnyt hengissä kesäkuuhun ja jos joku muukin on silloin ottanut yhteyttä.

Voikaa ihanasti ja kasvatelkaahan vappupalloja!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Mitäs tänne kuuluu? Entä onko uusia odottajia ilmaantunut seutuville? Helmettären kanssa ollaankin viestitelty ja treffattukin. Kivaa oli!

Itsellä rv 25 menossa ja kesäloma parhaimmillaan! Olo on ihan mahtava, mutta ruoka on maistunut vähän liian hyvin...
 
Moikka Rosief!

Sulla on komea katras kasassa!

Vielä on kesää jäljellä, syyskuuksi palaan toivottavasti töihin jos maha ja asukas sallivat...hieman on sellainen olo että tekeekö tämäkin samanlaisen tempun kuin esikoinen eli syntyy ennen aikojaan... Toistaiseksi kaikki muuten kunnossa, mutta maha on muhkea ja painava, aiheuttaa ankkamaista askellusta ja halun kannatella mahaa esim. kottikärryillä. :D Mahavyö on käytössä, mutta eipä tässä ihan kauheasti enää zumbata kuten ekassa raskudessa...

Entä mitä kuuluu Mimmille?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä