No me bongaillaan hirviä sittenAlkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:Mä otan messiin semmosen hätävarakassini, josta mut varpisti tunnistaa. Se on mun rakas ruottalainen helgehirvikassi, maastonvihreä
No me bongaillaan hirviä sittenAlkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:Mä otan messiin semmosen hätävarakassini, josta mut varpisti tunnistaa. Se on mun rakas ruottalainen helgehirvikassi, maastonvihreä
Kiitos myös sinulle hyvästä seurasta ja kaikille muille myös Otetaan uusiksi, jos se onnistuisi vaikka ennenkuin tämä pikkainen syntyy. Sen jälkeen kun on niin hankala lähteä imetyksien sun muiden takia.Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Hei! Kiitos hyvästä seurasta ja ruoka oli maittavaa. Otetaan uusiksi tapaaminen joskus.
No hyvä et sait tanssisyyhyn hoidetttua Mä sit tosissaan jatkoilin ihan yssisseni Siirryin Wankkuriin ja sitten siitä vielä pilkun jälkeen takas Anneliin, sain kyydin työntekijältä sit kotiin... Ja kotona olin abaut puolen neljän maissa... Onneks likka nukku ysiin asti Vähän meinas päätä jomottaa Se on varmaan päiväunien aika kun likkakin meneeAlkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:Kiitokset myös täältä! Mä kävin sitten helpottamassa tanssisyyhyä ja mies kävi noukkimassa mut kolmen aikoihin kotiin. Tyttö oli sitten illalla ottanut äidistään mallia...aamulla pöllähti viereen ihanilla sinisillä silmärajauksilla koristeltu tyttö :headwall: Tussit on jees