Jyväskylä ja lähiympäristö

Eli... Lähetään nyt siitä että tuo tapaamisajankohta olis 11.1.2008 klo 18 --> ja ravintola Memphis
Mukana tällä hetkellä:
kuusmiinus
vartooja
JanuLiitus
nemorosa
edith75
Hay-D
Villa Koira
neitil

*muoks* Laittakaa nimi tähän jos tuo ajankohta on teille sopiva!!!

Ja taas pääsin muokkaamaan... Yksi perui ja yksi tuli mukaan joten mukana 8...

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Hei! Kiitos hyvästä seurasta ja ruoka oli maittavaa. Otetaan uusiksi tapaaminen joskus.
Kiitos myös sinulle hyvästä seurasta ja kaikille muille myös :) Otetaan uusiksi, jos se onnistuisi vaikka ennenkuin tämä pikkainen syntyy. Sen jälkeen kun on niin hankala lähteä imetyksien sun muiden takia.
Nyt nukkuu :D :wave:

Kiitokset myös täältä! Mä kävin sitten helpottamassa tanssisyyhyä ja mies kävi noukkimassa mut kolmen aikoihin kotiin. Tyttö oli sitten illalla ottanut äidistään mallia...aamulla pöllähti viereen ihanilla sinisillä silmärajauksilla koristeltu tyttö :headwall: Tussit on jees :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:
Kiitokset myös täältä! Mä kävin sitten helpottamassa tanssisyyhyä ja mies kävi noukkimassa mut kolmen aikoihin kotiin. Tyttö oli sitten illalla ottanut äidistään mallia...aamulla pöllähti viereen ihanilla sinisillä silmärajauksilla koristeltu tyttö :headwall: Tussit on jees :whistle:
No hyvä et sait tanssisyyhyn hoidetttua :D Mä sit tosissaan jatkoilin ihan yssisseni ;) Siirryin Wankkuriin ja sitten siitä vielä pilkun jälkeen takas Anneliin, sain kyydin työntekijältä sit kotiin... Ja kotona olin abaut puolen neljän maissa... Onneks likka nukku ysiin asti :D Vähän meinas päätä jomottaa :whistle: Se on varmaan päiväunien aika kun likkakin menee :whistle: :)

Yhteistyössä