Jyväskylä ja lähiympäristö

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hay-D mä tuun varmasti tapaamiseen oli mikä oli, joten jos siellä sit oliskin vaan mää ja sää niin mehän tunnettas jo entuudestaan ;) :wave: :LOL: Ja sit voitas siitä jatkaa Anneliin :D
tehään sitten näin :D

eli lisätkää mut vaan mukaan :wave:

Eli... Lähetään nyt siitä että tuo tapaamisajankohta olis 11.1.2008 klo 18 --> ja ravintola Memphis
Mukana tällä hetkellä:
kuusmiinus
vartooja
satu86
nemorosa
Sörhipöykerö
edith75
Hay-D

*muoks* Laittakaa nimi tähän jos tuo ajankohta on teille sopiva!!!

Muokattu... 7 mukana jo

:wave:

Eli... Lähetään nyt siitä että tuo tapaamisajankohta olis 11.1.2008 klo 18 --> ja ravintola Memphis
Mukana tällä hetkellä:
kuusmiinus
vartooja
JanuLiitus
nemorosa
Sörhipöykerö
edith75
Hay-D
Villa Koira

Muokattu... 8 mukana jo

Nonnih... Mäpäs kuule soitin tonne memppariin justiinsa ja pöytävarauksia eivät ota vastaan, koska heillä on tän tammikuun ajan kampanja menossa (olikohan se niin että 2 syö ja 1 maksaa), eli toivotaanpas sitten että mahutaan tuollon sinne syömään!!! Jos ei niin eiköhän me joku muu paikka nopsaan keksitä sitten siinä...
Mutta ei muuta kun tapaamisiin...

Nonnih... Mäpäs kuule soitin tonne memppariin justiinsa ja pöytävarauksia eivät ota vastaan, koska heillä on tän tammikuun ajan kampanja menossa (olikohan se niin että 2 syö ja 1 maksaa), eli toivotaanpas sitten että mahutaan tuollon sinne syömään!!! Jos ei niin eiköhän me joku muu paikka nopsaan keksitä sitten siinä...
Mutta ei muuta kun tapaamisiin...
Joku aika sitten oli Memphisissä jokin s-ryhmän supertarjous ja silloin oli ainakin ihan ammuttuna porukkaa ja sai odotella aikansa 2 hengen pöytääkin. Scandicissahan olis myös Colonial Food Factory & Bar, hyvää ruokaa sieltäkin saisi :p

http://www.scandic-hotels.fi/property/1201_Restaurant.jsp?hid=11075916&vid=11655648

Amarillo olis myös yks varteenotettava paikka :) Mutta kahtotaan sitä sitten kun aika on että päästäänkö Memppariin vai pittääkö raahautua johkin muualle :D

Pitäskö nyt jo sopia että nähtäs vaikka varttia vaille kuus siinä mempparin edustalla?!? Sopiiko kaikille?!?

:'( :headwall: Mä en tietenkään siitten kumminkaan pääse perjantaina. Miehellä iltavuoro ja ainakin just nyt tuntuu siltä, että mul itselleni on tulossa kaupan päälle vielä vuosisadan flunssa. Pitäkää hauskaa, katsellaan josko seuraavalla kerralla pääsisin mukaan. Sorry :(.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
:'( :headwall: Mä en tietenkään siitten kumminkaan pääse perjantaina. Miehellä iltavuoro ja ainakin just nyt tuntuu siltä, että mul itselleni on tulossa kaupan päälle vielä vuosisadan flunssa. Pitäkää hauskaa, katsellaan josko seuraavalla kerralla pääsisin mukaan. Sorry :(.
Voi harmi :/ Mutta seuraavalla kerralla sitten... Mä kun aattelin että näitä tapaamisia vois järjestää ihan pari kolme kertaa vuodessa :D

Mukana tällä hetkellä:
kuusmiinus
vartooja
JanuLiitus
nemorosa
edith75
Hay-D
Villa Koira

Muokattu... Yksi perui, joten 7 mukana...

Tuota tuota, mikäs on perjantain ajatus, jotta ovatko kaikki karkaamassa syömisen jälkeen kotia kohti? Ajattelin vain, kun täältä kaukaa tulen, niin sumplin vain, että lähdenkö autolla vai järkkäänkö niin, että jätänkin auton kotiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:
Tuota tuota, mikäs on perjantain ajatus, jotta ovatko kaikki karkaamassa syömisen jälkeen kotia kohti? Ajattelin vain, kun täältä kaukaa tulen, niin sumplin vain, että lähdenkö autolla vai järkkäänkö niin, että jätänkin auton kotiin :D
Järkkääpä niin että jätät auton kottiin :whistle: ;) Minä siis ainakin jatkan iltaa jossain, mieluusti tietty Annelissa, mutta vaihtoehtoja otan kyllä vastaan... En tiedä meinaanko niin hirveesti mitään ottaa, mutta kuiteskii... Ruuan kanssa ainaskin maistuis viini :D

Järkkääpä niin että jätät auton kottiin :whistle: ;) Minä siis ainakin jatkan iltaa jossain, mieluusti tietty Annelissa, mutta vaihtoehtoja otan kyllä vastaan... En tiedä meinaanko niin hirveesti mitään ottaa, mutta kuiteskii... Ruuan kanssa ainaskin maistuis viini :D
Puhelin soi ja kyyditys järjestyi ihan itsestään :LOL: Kiitos ihanan veljentytön, joka tulee hoitamaan vanhan raihnaisen tädin kuljetukset :D

Puhelin soi ja kyyditys järjestyi ihan itsestään :LOL: Kiitos ihanan veljentytön, joka tulee hoitamaan vanhan raihnaisen tädin kuljetukset :D
Mahtavaa *läpyläpyläpy* :D

Hei! Huomenna illasta siis... Onks toi Memphis siin yliopiston apteekin lähettyvillä Kauppakadun toisella puolella? Näitä ei oo hirveesti tullut harrastettu viime aikoina. :whistle: . Muuten, yks tyhmä kysymys... Mistäs mä tunnistan teidät :D ?

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Hei! Huomenna illasta siis... Onks toi Memphis siin yliopiston apteekin lähettyvillä Kauppakadun toisella puolella? Näitä ei oo hirveesti tullut harrastettu viime aikoina. :whistle: . Muuten, yks tyhmä kysymys... Mistäs mä tunnistan teidät :D ?
Juu siinähän se :) Ei tuo ole tyhmä kysymys, mä oon kans miettiny et mistäs me sit tunnistetaan toisemme... No minä (vartooja ) ja mun sisko (JanuLiitus ) ollaan sellasii tappeja seisomassa siinä Mempparin eessä, ei siis sellasii metallisii vaan ihan immeisii, mutta vaan lyhyemmän puoleisii :LOL: Mulla on päällä farkkuhame, musta pitkä toppi, vaaleenpunanen bleiseri ja vielä ehkä musta toppatakki siinä kaiken päällä ja mahdollisesti sellanen "Humphrey Bogart hattu" :D LillaSysterillä on ainakin punanen takki, muusta vaatetuksesta ei oo vielä tietoa... Niin ja me varmaan vaan hölmönnäkösinä seisotaan siinä edustalla :LOL:
Nähdään pian :wave:

Yhteistyössä