Jyväskylä 29.1.

Eli tähän toivoisin listautuvan kaikkien niiden, jotka ovat tulossa Jyväskylän tapaamiseen lauantaina 29.1. klo 17.30. Paikka on vielä toistaiseksi avoin, mutta varmistunee tässä tällä viikolla. Toivoisin, että "ilmoittautuminen" olisi lähes sitova, sillä sitten tiedän varata tarpeeksi paikkoja. Palailen asiaan kun saan tuon paikan selväksi.
 
Soittelin tuossa molemmat rossot sekä huviretken kysellen alustavasti pöytiä. Kirkkopuistossa on 10 hengen pöytä mahdollista saada savulliselle puolelle, jyväskeskuksessa savuttomalle 12 hengen pöytä. Huviretkeen löytyy tilaa jopa 20 hengen pöydälle savuttomalle puolelle.

Nyt haluaisin mielipiteitä minne haluatte? Itse olen huviretken kannalla, mutta myös jyväskeskuksen rosso käy, kirkkopuisto on huono siinä mielessä että joukossa on varmasti myös niitä, jotka ei halua tupakoivien puolella olla.

Alustavaa varausta teen ensi viikolla, kunhan vaan sovitaan minne mennään. Lopullinen henkilömäärä täytyy olla ilmoitettuna ainakin tuonne huviretkeen viimeistään tiistaina 25.1, joten itsellenin tarviin varmat tulijat maanantai-iltaan mennessä. Tässäpä tämän hetkinen tilanne.

Odottelen kommenttejanne paikan suhteen :)
 
:wave:
Heeeiiiii!!!

eikös nyt ole ketään pönnin lisäksi tulossa tapaamiseen, mihinkäs kaikki innokkaat on kadonnut???

en tee vielä varauksia, kun en tiedä tuleeko ketään :( katellaan loppuviikolla tilannetta uudelleen...
 
mehasa
mä kovasti tuota tapaamista odotin mut perskule....esikoisen 5v synttärit seuraavana päivänä ja veikkaan et tekemistä riittää liikaa et pääsisin mukaan... :'( mut ehkä sit ens kerralla.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 18:11 Camilla-77 kirjoitti:
Hitsi olis kivaa lähteä täältä 120km päästä porukalla. yritän järjestää muitakin yksin en taida lähteä mut ilmoittelen vielä tarkemmin miten käy.
yritähän saada porukka kasaan, ilmoittele viimeistään maanantaina liityttekö seuraan :)
 
Metku harmaantuneena
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:14 Camilla-77 kirjoitti:
En sitten tule tämänkertaiseen tapaamiseen. Ehkä sit joskus toiste. Harmittaa hiukan kun en saanu muita mukaan. :(
Harmi juttu , mutta jospa sitten toisella kertaa
 
Tulin katsastamaan tätä kun tuolla "mitäs nyt" osiossa tästä ilmoitit. Kovin on vähän tulijoita ja olisko syynä liian pieni aikaraja? Se edellinen jota järkkäilimme, aloitettiin hyvissä ajoin siten että aikaa oli useampi kuukausi miettiä. Tosin tuossakin ajassa voi tulla peruutuksia, enkä kyllä tiedä onko tämä ollut muuten jo esillä =) . Jos tuonne saisi vähän tuttuja mukaan niin miksi ei voisi piipahtaa, tosin seuraavana vk:n loppuna minulla on myöskin iltameno niin en tiedä arvaako sitä sitten lähteä. Paikoista Huviretki mieluisin/viihtyisin, mutta toisaalta sama missä kokoontuminen on sillä se yhdessäolohan on se tärkein.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 21:04 Meduusa kirjoitti:
Tulin katsastamaan tätä kun tuolla "mitäs nyt" osiossa tästä ilmoitit. Kovin on vähän tulijoita ja olisko syynä liian pieni aikaraja? Se edellinen jota järkkäilimme, aloitettiin hyvissä ajoin siten että aikaa oli useampi kuukausi miettiä. Tosin tuossakin ajassa voi tulla peruutuksia, enkä kyllä tiedä onko tämä ollut muuten jo esillä =) . Jos tuonne saisi vähän tuttuja mukaan niin miksi ei voisi piipahtaa, tosin seuraavana vk:n loppuna minulla on myöskin iltameno niin en tiedä arvaako sitä sitten lähteä. Paikoista Huviretki mieluisin/viihtyisin, mutta toisaalta sama missä kokoontuminen on sillä se yhdessäolohan on se tärkein.
Aikaa kyllä on ollut, alettiin tätä puuhailemaan jo ennen joulua... mutta eipä mahda mitään jos tälläkertaa ei enempää porukkaa tule, kattellaan nytte viel :)
 

Yhteistyössä