Jyrki Kataisen luotettavimmaksi kehuma henkilö sai linnatuomion.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jyrki-boy:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28573352]Avaa rakastamallesi Putkoselle ihan oma ketju.=)[/QUOTE]

Miksi ihmeessä? Tässä ketjussa on kyse linnatuomioista ja Matti Putkonen, persefinnit, raiskaaja on tuomittu rikollinen.

Sinähän Putkosta rakastat, kun et ole suostunut vielä kertaakaan tuomitsemaan häntä.

Minä tuomitsen kaikki raiskaajat ihonväristä ja puoluekannasta riippumatta. Aivan sama minkä maan passia heiluttaa, tuomitsen kaikki raiskaajat.

Sinä et tuomitse.

[QUOTE="vieras";28573396]Miksi ihmeessä? Tässä ketjussa on kyse linnatuomioista ja Matti Putkonen, persefinnit, raiskaaja on tuomittu rikollinen.

Sinähän Putkosta rakastat, kun et ole suostunut vielä kertaakaan tuomitsemaan häntä.

Minä tuomitsen kaikki raiskaajat ihonväristä ja puoluekannasta riippumatta. Aivan sama minkä maan passia heiluttaa, tuomitsen kaikki raiskaajat.

Sinä et tuomitse.[/QUOTE]

Minulla ei ole tuomiovaltaa ja Putkonen on jo tuomionsa kärsinyt ja viisastunut kovasti demariajoistansa.

Tämän ketjun aiheena on Jyrki-Boy.;)

[QUOTE="vieras";28573417]Minulla ei ole tuomiovaltaa ja Putkonen on jo tuomionsa kärsinyt ja viisastunut kovasti demariajoistansa.

Tämän ketjun aiheena on Jyrki-Boy.;)[/QUOTE]

Olen eri mieltä. Minun mielestäni tässä ketjussa on kyse linnatuomioista. =)

[QUOTE="vieras";28573417]Minulla ei ole tuomiovaltaa ja Putkonen on jo tuomionsa kärsinyt ja viisastunut kovasti demariajoistansa.

Tämän ketjun aiheena on Jyrki-Boy.;)[/QUOTE]

Sinulla on tuomiovaltaa mamujen suhteen. Miksi siis ei Matti Putkonen, persefinnit, yllätysrakastelija saa sinulta tuomitsevia kommentteja?

Yhteistyössä